Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 апреля 2024 Файл

Юлія

Управлінець, фінансист, бухгалтер

Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Олішевська Юлія

УПРАВЛІНЕЦЬ, ФІНАНСИСТ, БУХГАЛТЕР

Місто: Київ
Вік: 33 роки
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Пріорітетність спілкування:

Віддаю перевагу спілкуванню із власниками бізнесу.

Працівників зі сфери підбору персоналу прошу не турбувати.

Комунікація:

Прохання попередньо писати в меседжер або на пошту із запитом
звернення.

Соц.мережа:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Dc0MzIxNw==
Режим роботи: віддалена робота, разова робота, плаваючий графік роботи
Категорії: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
Є діти

Досвід роботи:
Управлінець, фінансист, бухгалтер
ФОП (Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит), Київ
01.2012 − По теперішній час (12 років 3 місяці)

Обов'язки:

Вітаю!
Мене звати Юлія! Понад 10 років я супроводжую мікро, малий, середній та великий
бізнеси.
Пропоную свої послуги з впровадження управлінського та фінансового обліку в бізнесі
(послуги, роботи,
виробництво, оптова та роздрібна торгівля), а також
налагодженням/відновленням/веденням бухгалтерського обліку.

Моє кредо: прибуток там, де є управління фінансами бізнесу через цифри, при умові
наявності якісних ресурсів.

Якщо Ви стомилися від фінансової рутини, яка не приносить Вам задоволення -
делегуйте це мені!
Якщо Ви стомилися від постійних виправдань Вашого бухгалтера стосовно "винекнень"
штрафів та пені - звертайтесь до мене за консультацією!
Якщо Ви стомилися постійно чути від Вашого бухгалтера, що "ексель - це не її робота",
а "у програмі однією кнопкою
звіт так легко не формується" - звертайтесь до мене за консультацією!
Якщо Ви стомилися постійно чути від менеджерів з продажу, що "заповнювати таблички
- це даремна витрата часу" - звертайтесь до мене за корпоративним навчанням!

Вихід завжди є з потрібними людьми!

Мої ключові навички:

1. Оптимізація та планування фінансових потоків компанії завдяки фінансовому та
стратегічному плануванню, а
саме: Організація грошових потоків в компанії для оптимального, ефективного
використання та забезпечення
покриття тимчасових касових розривів;
2. Створення систем бюджетування та аналізу управлінської звітності шляхом ведення
платіжного календаря, звіту
про рух грошових коштів (CashFlow), звіту про прибутки/збитки (формування
фінансових результатів) (P&L), балансу
(фінансового стану) компанії (Balance) станом на сьогодні/тиждень/місяць/квартал/рік
та аналіз ключових показників
компанії;
3. Контроль та аналіз дебіторської та кредиторської заборгованостей;
4. Досвід впровадження фінансового менеджменту у компаніях;
5. Знання податкового законодавства;
• Досвід ведення бухгалтерського обліку та кадрового діловодства;
• Досвід податкового планування;
• Досвід розробки організаційних структур, опису бізнес-процесів (The Hubbart
Management System і не тільки);
• Автоматизація бізнес-процесів;
• Успішний супровід при проходженні перевірок та аудитів компанії.

Освіта:
Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-
Сагайдачного (Київ)
Спеціальність: Факультет "Економіки транспорту", спеціальність "Облік і аудит"
повна вища, 09.2007 − 12.2012 (5 років 2 місяці)

Знання мов:
Українська - Високий рівень (вільно), Англійська - Нижче середнього

Додаткова інформація:
Професійні та інші навички:
1. Прогресивний підхід до організації роботи.
2. MS Office:
Powerpoint, Word, Excel, Project, Google Sheets (вміння будувати таблиці, написання
формул, робота зі зведеними таблицями); побудова графіків;
3. 1С 7.7, 8.0, 8.2, 8.3, БУ (версія 2.0), УТП, ЗУП, КОРП;
4. Кошторисна документація;
5. Супровід ФОП, ТОВ;
6. Ведення ЗЕД;
7. Клієнт-банк, платіжні системи Wise, PayPal, Binance, Fondy, Wayforpay,
облік фінансово-кредитних механізмів;
8. М.E.Док, Сота, Соната, Електронний кабінет, ВЧАСНО;
9. СКТ «Глобус».

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Вірю в людей!

Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Бажання жити у вільній та
процвітаючій Україні!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: