Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 апреля 2024 Файл

Карина

Економіст, помічник економіста

Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Бочарнікова Карина Сергіївна
Дата народження: 18.11.1998
Адреса: Україна, м. Харків
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:

2016-2022 рр. – Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»,
факультет «Бізнес-управління», спеціальність «Економіка підприємства», магістр.

Досвід роботи в сфері економіки:

Період Місце роботи, посада, обов'язки
ПП "НВФ "Українська вагова компанія", економіст:
 Складання бази ресурсних специфікацій в програмі 1С: ERP
для всього асортименту автомобільних ваг;
Вересень 2021 –
 Збір інформації щодо виконання працівниками робіт з
лютий 2022
виробництва продукції та розрахунок заробітної плати на її
основі.
 Складання актів списання матеріалів, договорів підряду
ТОВ «Харківський фестивальний центр», економіст:
 Збір і обробка даних щодо доходів і витрат спектаклів,
розрахунок прибутковості на їх основі;
Лютий –  Ведення план-факторного аналізу бюджету проекту;
серпень 2021  складання договорів, комерційних пропозицій, робочого плану;
 формування фінансових звітів з обґрунтуванням змін у бюджеті
для затвердження їх фондом; заповнення фінальної звітності
грантового проекту
ПП "НВФ "Українська вагова компанія"
виробнича практика:
 збір інформації про ринок компаній автомобільних ваг (ринки
Європи, США, Канади);
 класифікація компаній, ранжування по представленим
моделям, характеристикам, цінами, країнам, формування звіту
про виконану роботу;
Лютий –
 проведення аналізу фінансової звітності;
травень 2020
 дослідження стратегічних напрямків діяльності, складання
SPACE-, SWOT-, PEST-аналізу, надання рекомендацій;
 проведення фінансового аналізу (розрахунок коефіцієнтів
ліквідності, фінансової стійкості, ділової активності та
рентабельності);
 розробка стратегій подальших дій у зовнішньоекономічній
діяльності.
Професійні навички: впевнений користувач ПК (MS Office (Excel, Word, Power Рoint)),
Internet, досвід роботи з великим обсягом інформації, англійська мова - середній рівень

Курси, тренінги, активна діяльність:
1) бізнес-сесія за напрямками:
- « Генератор ефективного керівництва». Навчальна програма для керівників (18 годин),
- управління бізнес-процесами в умовах невизначеності (16 годин) (2022 р.)
2) тренінг «Мотивація до підприємництва та визначення зовнішніх та внутрішніх ресурсів
молодого підприємця» (2020 р.);
3) курс «Дизайн мислення» (2020 р.);
4) курси вожатих;
5) учасниця зимової школи лідерства «Карпатський фрістайл» (2018 р.);
6) волонтер на чемпіонаті Європи з боксу (2017 р.);
7) учасниця різних конкурсів, олімпіад.

Особисті якості: зберігаю спокій в критичних ситуаціях, швидко знаходжу спільну мову з
людьми, вмію працювати в команді, готова додатково навчатися / набувати нових навичок
для розвитку себе як особистості і фахівця, цілеспрямована, уважна, відповідальна.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: