Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 апреля 2024 Файл

Olena

Фахівець з найму та адаптації персоналу

Возраст:
49 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Olena Voznyk


Місце проживання: м. Київ,
Ст Метро Лівобережна

Телефон(и): [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ключові компетенції:
• проведення співбесід, підбір персоналу, та оцінка навиків;
• полегшення процесу адаптації нових співробітників;
• формування системи мотивації працівників;
• наставництво персоналу;
• ефективне залагодження конфліктних ситуацій;
• спільно з керівником приймати рішення стосовно підвищення на посаді, звільнення працівників;
• проведення корпоративних заходів,

З початку повномасштабного
вторгнення росії в Україну мешкала в Угорщині з травня по листопад 2022.
В місті Будапешті працювала на заводі INTERKONTENENTAL HUNGARY.Три місяці була на посаді Старшої зміни, В мої обов'зки входило комунікаціі з робітничим персоналом на предмет безпечної праці та дісциплини, формувала графіки виходу працівників на зміни,забезпечення безперебійної роботи бригади в цехах, підміна колег на перерви.

Досвід роботи:
Менеджер з найму, забезпечення та адаптаціі персоналу.
ТОВ «Ровас Україна»
Листопад 2019р. по січень 2023р. (роботу втратила в зв’язку з військовим станом)
Напрямок:
Рекрутингова компанія з найму персоналу для праці на партнерських підприємствах у країнах Євросоюзу.
Функціонал:
• Повний цикл рекрутингу
• Найм та адаптування персоналу на вакансії: зварювальник, монтажник труб, вентиляційник, ізолювач, жестянщік, монтажник будівельних лісів, промисловий альпінізм, електрик, сантехнік - для структур: суднобудування, промислові та будівельних об'єктів
• Найм персоналу для роботи в клінінгових компаніях: працівник клінінгової компанії, мийник вікон
• Затвердження заявок з найму персоналу
•Формування анкет для оцінки професійних компетенцій кандидатів
• Комунікації з партнерами проведення нарад, ведення ділового листування
• Розміщення вакансій на інтернет порталах та соц. мережах
• Прямий пошук персоналу, прийом вхідних телефонних дзвінків
• Збирання та аналіз резюме по вакансії клієнта
• Проведення первинних співбесід перевірка професійних компетенцій та особистісних особливостей кандидата
• Організація проведення співбесіди кандидата із замовником
• Формування пакету документів для оформлення виїздних докумнтів
• Комунікація з посольствами
• Робота із SRM системою FrendWork

Фахівець з підбору та адаптації персоналу (Рекрутер).
ТОВ «Баярд 9»
Травень 2016 по Жовтень 2018 ( 2 роки 5 міс.)
Функціонал:
• Рекрутинг персоналу, масовий добір;
• Пошук та підбір персоналу ЦО та керівників вищої та середньої ланки в регіонах;
• Розробка та впровадження системи заходів щодо адаптації (онбординг) персоналу;
• Ефективне залагодження конфліктних ситуацій;
• Контроль плинності персоналу на щотижневій, щомісячній, квартальній, річній основі;
• Виявлення причин плинності, exit interview;
• Робота зі звітністю щодо закритих вакансій, робота із заявками на підбір персоналу;
• Комунікація з керівниками відділів з питань потреби у персоналі;
• Складання профілю посади;
• Розробка та затвердження макетів для розміщення в пресі, а також організація та участь у ярмарку вакансій;
• Розміщення вакансій в інтернеті та ЗМІ;
• Ведення бухгалтерії та звітності на затрати відділу персонала;
• Ведення HR-метрики за підсумками закриття місяця, кварталу, року.
• Проведення моніторингів ринку оплати праці;
• Приймала участь у тендерах по закупівлі форменого одягу для працівників охорони (підготовка документаціі,дотримання умов постачання)
• Вела базу даних у програмі SAP.

Інспектор відділу кадрів
сер 2005 - квіт 2008 (2 роки 9 міс)
ТОВ «Баярд 9»
Функціонал:
• Ведення кадрової документації;
• Масовий підбір персоналу;
• Облік видачі, руху форменого одягу.

ТОВ «Новус-Україна»
Завідувач відділу групи товару, товарознавець.
Червень 2019 р. до жовтня 2019 р.
Напрямок:
Непродовольча група товару.
А також
Фреш група, овочі, хліб, ковбасні вироби.
Функціонал:
• Контроль приходу якісних товарів від постачальників відповідно до стандартів компанії;
• Аналіз, контроль залишків товару;
•Ааналіз продажу;
• Робота з акціями;
• Складання замовлень згідно з аналізом продажів+ акції;
• Проведення списання, переоцінки;
• Проведення повернень, фіз-обмінів;
• Своєчасне складання та подання звітності;
•Навчання, організація та контроль роботи продавців.
• Формування та ведення архіву, баз даних співробітників
Консультант з продажу
груд 2011 – квітень 2016(4 роки 5 міс)
Брокард-Україна, ТОВ (http://www.brocard.ua)
Функціонал:
• Обслуговування Lux клієнтів.
•Виконання плану продаж;
• Консультації згідно з стандартами обслуговування клієнтів.
Керівник магазину
сер 2008 - чер 2011 (2 роки 11 міс)
ТОВ "РУШ" (http://www.eva.dp.ua/)
Функціонал:
• Координація роботи магазину;
•Підбір персоналу;
• Управління командою,адміністраторів, продавців, касирів, комірників;
• Навчання та контроль персоналу над якісними консультаціями;
• Забезпечення дотримання стандартів обслуговування покупців;
• Робота з акціями; робота над аналізом продажів, асортиментом, завищеними залишками товару;
• Ведення та контроль касової дисципліни;
• Організація робіт з прийому, оприбуткування, переоцінки та переміщення товару; контроль повернень, термінів придатності товару, робота з робота з постачальниками;
• Ведення кадрової документації;
• Ведення бухгалтерської документації;
• Взаємодія з органами контролю.
Досягнення "Найкращий співробітник року" 2007, 2008.
Курси, тренінги.
• Сервісне обслуговування (Київ, Україна)
Рік закінчення 2011
Сервісне обслуговування-це інструмент, якому я навчалася для навчання свого персоналу обслуговувати клієнтів.
• Технологія продажу
Рік закінчення 2011
Технологія продажів-інструмент для покращення якості консультацій та збільшення продажів. Заснований на іграх, тестах, майстер класі.
• Навчання у школі керівників
Рік закінчення 2010
• Навчання у школі керуючих-інструмент що дав змогу ефективно керувати магазином.
Управління персоналом
Рік закінчення 2010
• Управління персоналом-інструмент для підтримки командного духу колективу, а також для мотивації персоналу, спрямованого на результат виконання плану продажу, внутрішнього розпорядку та дисципліни.
• Тренінг «Техніка продажу»
Період проведення вересня 2018 р.
Додаткова інформація:
Комп'ютерні навички: Word, Exel, SAP, Супермаг, PowerPoint, Outlook. Робота із SRM системою FrendWork
Ключові компетенції:
Досвід планування та організація роботи з підбору та управління персоналу відповідно до стратегічних цілей компанії.
Особисті якості: Орієнтована на результат, маю сильні комунікативні навички, стрес стійка та відкрита до нових пізнань.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: