Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Данило

Супервайзер

Рассматривает должности:
Супервайзер, Помічник керівника
Вид занятости:
полная
Возраст:
24 года
Город проживания:
Кременчуг
Готов работать:
Кременчуг, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Провідний фахівець з управління клієнтським досвідом, менеджер групи утрмимання

с 06.2024 по наст. время (1 год 2 месяца)
Vega, телекомунікаційна група (Vodafone Ukraine Group), Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

1. Розробка та управління запуском цільових маркетингових ініціатив
(В2С та В2В сегмент), направлених на розвиток та збереження
клієнтської бази (канали комунікацій: контакт-центр, SMS, Viber,
IVR, особистий кабінет тощо)

2. Координація роботи команд контакт-центра (6 осоіб), які займаються
утриманням абонентів, розробки інструментів утримання та аналізу
ефективності

3. Формування критеріїв цільової аудиторії та пропозиції, направлених на підвищення
активності абонентів, збільшення доходів від них;

4. Формування бізнес-вимоги, технічних завдань та управління розробкою портфеля
проектів розвитку каналів комунікації та інструментів утримання;

5. Реалізація проектів розвитку цільового маркетингу: аналіз, створення вимог, організація
роботи команд та фахівців, контроль за реалізацією змін по створенню функціоналу;

6. Побудова бізнес-процесу організації цільових кампаній по збереженню абонентської
бази;

7. Розробка методології оцінки вихідних кампаній та запущених ініціатив.

Sales QC teamleader

с 08.2022 по 04.2024 (1 год 8 месяцев)
Goit PL, Дистанційно (Освіта, наука)

1. Контроль/оптимізація роботи відділу продажів за допомогою інтегрованої мною системи (система прослуховування та транскрибації розмов з клієнтами, контроль роботи менеджерів з клієнтами в ZOHO CRM, включаючи платежі/дашборди)

2. Участь у удосконаленні і перекладі скриптів продажу, створення інформаційних матеріалів/інструкцій в google docs/notion

3. Комунікація, наради з sales агентами та тімлідерами, звітування про результати керівнику відділу продажів

4. Створення статистики по роботі відділу контролю якості/sales та пропозицій щодо оптимізації процесів.

5. Супровід, підтримка та відповідальність за відділ контролю якості дзвінків клієнтів. (2 людини)

6. Розподіл лідів з івентів між менеджерами з продажу за допомогою інструментів, інтегрованих з ZOHO CRM: ClickMeeting, Leeloo.

7. Робота з інтеграціями ZOHO (телефонія Ringostat, реєстрація нових співробітників тощо)

Retention QC manager

с 01.2022 по 02.2022 (1 месяц)
Linvest, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Моніторинг якості роботи retention менеджерів з CRM-системою/розмов з клієнтами.
2. Робота з програмою Ucontrol
3. Відеоспостереження/прослуховування та транскрибація розмов менеджерів
4. Застосування штрафів до співробітників відповідно до регламенту компанії

Sales QC manager PL/Eng

с 11.2021 по 12.2021 (1 месяц)
Cento GX, IGM, Swiss29, Infinity, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Прослуховування та транскрибація розмов sales/retention менеджерів, фіксація порушень відповідно до регламенту компанії
2. Переклад розмов з польської на англійську мову

CRM/affilate manager

с 05.2021 по 08.2021 (3 месяца)
Смарт Медиа Солюшн, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Контроль якості роботи менеджерів з продажу з CRM системою/розмови з клієнтами.
2. Складання звітів по одержуваному трафіку.
3. Розподіл бази клієнтів між менеджерами.
4. Спілкування з афіляторами і залучення нових джерел трафіку. (Обговорення деталей інтеграції і тд.)
5. Є досвід роботи з Whitebo CRM а також Microsoft CRM

Sales manager, PL

с 06.2020 по 05.2021 (11 месяцев)
Смарт Медиа Солюшн, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Відрізнився найкращім результатом продажів в першому робочому місяці серед новачків без досвіду, впродовж роботи в компанії середній результат з продажів був 7-10 FTD, декілька разів був топом конверсії

Образование

Wyzsza Szkola Bankowa

Менеджмент малих та середніх підприємств, Інші країни
Высшее, с 2019 по 2022 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Data analyst, GoIT PL

2024, 6 місяців

Знания и навыки

  • Zoho CRM
  • Аналіз даних
  • Контроль якості продукції
  • MS Excel
  • Телефонний продаж
  • Ведення CRM
  • Administration of IP telephony
  • Створення скриптів діалогів
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Управління персоналом
  • Ведення документації

Знание языков

  • Английский — средний
  • Русский — свободно
  • Украинский — выше среднего
  • Польский — выше среднего

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: