Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 апреля 2024 Файл

Анна

HR Manager

Возраст:
38 лет
Город:
Другие страны

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Таланчук Анна
Дата народження: 01/08/1985
Сімейний стан: не заміжня
Місце проживання: Норденхам, Німеччина
Телефон, Viber, WhatsUp:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи

2022 – 2024 Nachhilfeschule Weser Bildungsverein (Освіта, навчальні заклади)
Посада: Асистент Директора
Обов’язки:
• Допомога з адаптацією українських школярів;
• Допомога в комунікації з батьками українських школярів;
• Асистування вчителів під час уроків;
• Пошук навчальних матеріалів;
• Розробка навчальних методів;
• Допомога у відділі маркетингу (переклад флаєрів, брошур, презентацій);
• Викладання німецької мови початківцям (А1-А2)
• Організація німецького розмовну клубу для українців.

2021 – 2022 Union Distribution (Виробництво, дистрибуція)
Посада: HR-Manager
Обов’язки:
• Пошук кандидатів в країнах Європи та СНД;
• Проведення співбесід;
• Адаптація та навчання нових співробітників;
• Ведення особистих справ співробітників;
• Ведення графіків робочого часу співробітників /відділів;
• Розробка та введення трудових і інших видів договорів для Європи та ОАЕ;
• Аналіз роботи співробітників та відділів компанії;
• Оптимізація бізнес-процесів;
• Розробка корпоративної культури компанії;
• Розробка навчальних матеріалів для нових співробітників (в команді з тренером по продукту);
• Налаштування командної роботи та співпраці між відділами;
• Розробка стратегій для підвищення кваліфікації співробітників в індивідуальному порядку і відділів в цілому;
• Комунікація з іноземними юристами та держслужбами;
• Організація корпоративних заходів;
• Заповнення звітів та ведення документації.

2019 - 2021: Ringway Inc. (Інформаційні Технології)
Посада: HR-Manager
Обов’язки:
• Пошук кандидатів в країнах Європи та Америки;
• Проведення співбесід;
• Ведення бази даних вже існуючих та потенційних співробітників;
• Аналіз роботи співробітників і відділів компанії;
• Налаштування командної роботи та співпраці між відділами;
• Розподіл завдань між фріланс-виконавцями;
• Координування роботи відділу перекладачів;
• Вичитка перекладених матеріалів;
• Ведення бази замовлень, клієнтів та виконавців;
• Ведення документації та інша паперова робота.

2018 - 2019: PE Trade – Innovation (Інформаційні Технології)
Посада: Начальник відділу
Обов’язки:
• Контроль та планування роботи відділу;
• Вирішення конфліктних ситуацій;
• Моніторинг даних компанії;
• Виявлення системних помилок та їх усунення;
• Співпраця з місцевими службами;
• Підбір, адаптація та навчання персоналу;
• Редагування контенту та підбір новин для сайту компанії;
• Комунікація з закордонними партнерами, переписка, ділові зустрічі, супроводження на зустрічах та заходах;
• Ведення документації та інша паперова робота.

2016 - 2018: Sunny Days El Palacio Hotel (Туризм, готельний бізнес)
Посада: Адміністратор
Обов’язки:
• Спілкування з туристами;
• Контроль якості обслуговування гостей;
• Виявлення недоліків у роботі відділів та їх усунення;
• Проведення екскурсій по території готелів для туристичних груп і турфірм;
• Підбір номерів для туристів;
• Супроводження гостей в номера;
• Перевірка стану кімнат і приміщень;
• Надання спеціального обслуговування гостям з фізичними вадами (гостям, що знаходилися під доглядом лікарів та гостям з обмеженими здібностями);
• Модерація сайту готелів;
• Підвищення рейтингу готелів, робота з туристичними сайтами (tripadvisor, tophotels, expedia, booking.com);
• Заповнення щоденних, щомісячних та річних звітів;
• Вирішення конфліктних ситуацій;
• Комунікація с турагенціями;
• Комунікація з закордонними партнерами, переписка, ділові зустрічі;
• Підготовка територій готелів до особливих заходів.

2013 - 2015: Emerald Hotel (Туризм, готельний бізнес)
Посада: Адміністратор
Обов’язки: перераховані вище

Освіта: 2012 - 2016 - Київський університет Бориса Грінченка, англійська філологія, бакалавр.
Професійні тренінги: Психологія мислення, психологія управління, конфліктологія, публічні виступи.
Особисті якості: комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, стресостійкість, швидке навчання новому, вміння находити рішення в складних ситуаціях.
Шкідливі звички: п’ю багато кави 
Захоплення: читання, квантова фізика, подорожі.
Мови: Українська - рідна, російська – вільно, англійська – С1, німецька – А2.
Програми: MS Office (Word, Excel, Power Point), Opera, Fidelio;
Google docs, Wordpress (basic), Trello, Bitrix24.
Готовність до переїзду: залежить від локації.

Примітки: як виявилося, не маю культурних фотографій, які б відповідали теперішньому образу (наразі маю волосся природнього кольору), тому лишила попередню. Сподіваюсь рекрутер мене вибачить 

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Менеджер з персоналу, рекрутер
Другие страны, Днепр , еще 4 города

Рекрутер
Другие страны, Днепр , еще 6 городов

Директор з персоналу, НR, ЕSL, referent, crew manager, deputy director, English teacher
Другие страны, Киев , еще 2 города

HR manager
Другие страны

Рекрутер
Другие страны

HR-менеджер
Другие страны, Днепр

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: