Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 мая 2024 Файл

Милена

Администратор магазина

Возраст:
38 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Мороз Мілена Сергіївна
Україна , місто Дніпро, тел.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Особисті дані: Українка, 1986 р.н., не заміжня, дітей немає.

Професійний досвід:

1. 2006.07.17-2006.08.31 р.
«Український завод понадвеликогабаритних шин»
Проектно-технічне бюро, технік- конструктор.
Функціональні обов”язки:
-виявлення поламки механізма;
-проведення замірів;
-проведення розрахунків та креслень деталі, що вийшла з ладу;
-видача креслень та розрахунків в роботу для виготовлення нової деталі.

2. 2007.06.26- 2007.08.31 р.
«Український завод понадвеликогабаритних шин»
Проектно-технічне бюро, технік- конструктор.
Функціональні обов”язки:
-виявлення поламки механізма;
-проведення замірів;
-проведення розрахунків та креслень деталі, що вийшла з ладу;
-видача креслень та розрахунків в роботу для виготовлення нової деталі.

3. 2008-2009 р.р.
Приватне торгівельно-промислове підприємство “Сінгл”
Менеджер з продажу автотранспортних засобів.
Функціональні обов”язки:
-надання консультацій клієнтам;
-укладання договору на придбання автомобіля;
-організація тест-драйву;
- розрахунок покупця;
- проведення передпродажної підготовки автомобіля;
- оформлення документів у сервісному центрі МВС, при бажанні клієнта;
- передача авто клієнту;
-післяпродажний дзвінок клієнтам ( через тиждень, місяць, рік );
-складання графіка роботи співробітників;
- ведення та здавання звітності та документації керівництву.
4. 2013- 2016 р.р.
ТОВ «Омега»
Касир торгівельної зали у розрахунково-касовій зоні.
Функціональні обов”язки:
- виконання стандартів супермаркету;
- обслуговування покупців;
- ведення та здавання звітності та документації керівництву ;
- навчання стажерів.

5. 2016- 2018 р.
ФОП Тацій Т. А.
Адміністратор торгівельної зали.
Функціональні обов”язки:
- контроль дотримання трудового розпорядку магазину;
- наставництво над новими співробітниками магазину, їх навчання та
введення в посаду;
- знання та поповнення асортименту товару;
- приймання товару, перевірка на якість та викладання на вітрину;
- дослідження попиту товару, моніторинг цін, сповіщення про акції,
переоцінки, контролювання наявності цінників на товарі;
- перевірка кількості товару на залишках магазину, у разі необхідності
формування заявок на головний склад;
- проведення заходів, направлених на запобігання нестач, приймання участі у
проведенні інвентаризації магазину;
- робота з покупцями: консультування, вирішення спірних питань, здійснення
процесів продажу;
- контроль наявності видаткових матеріалів: касової стрічки, цінників, тощо;
- комунікації з орендодавцем: передача, підпис звітної документації,
підготовка магазину за стандартами орендодавця до свят, тощо;
- консультування покупців про можливі додаткові сервіси магазину:
можливість оформлення доставки, допомога у ремонті, виготовлення товару
покупцеві під індивідуальне замовлення.

6. 2022 ( лютий-червень ) р.
ТОВ “Дніпро Колор”
Менеджер зі збуту.
Функціональні обов”язки:
-консультування покупців відносно продукції;
-здійснення розрахунків необхідного товару та надання для виготовлення;
-формування рахунку у програмі 1С Підприємство;
-видача клієнту замовлення;
-збір та надання звітності керівництву.

7. 2022-2023 р.р.
ФОП Славінська О.Г.
Продавчиня продовольчих товарів
Функціональні обов”язки:
-консультування покупців;
-приймання та заповнення вітрини;
-перевірка строків придатності товару;
-обробка інтернет-замовлень;
-ведення розрахунку покупців в 1С та постерміналі;
-надання звітності керівництву.

8. 2023-2024 ( березень ) р.р.
ТОВ “АМФ Україна”
Менеджер з інтерент-продажів меблів
Функціональні обов”язки:
-консультування покупців стосовно: наявності, вартості, доставки,
комплектації, виробництва, ремонту, термінів, акцій, якості,тощо...
-формування рахунку у 1С Підприємство та надання клієнту у пошті;
-підготовка до відвантаження товару;
-при відсутності товару, надання коду та найменування на підприємство для
його виробництва;
-підбір необхідного товару покупцеві та всіх комплектуючих;
-збір необхідної первинної документації та надання керівництву.

Освіта

1993-2003 р.р.
Середня школа № 112, м. Дніпро

2003-2008 р.р.
Український державний хіміко- технологічний університет, м. Дніпро
Спеціальність «Обладнання хімічних виробництв та підприємств будівельних
матеріалів», кваліфікація інженер- механік, диплом спеціаліста.

Додаткові дані:

- користувач ПК (MS Office, Word, Excel, Instagram, электрона пошта, інтернет),
1С Підприємство, постермінал.
- володіння українською мовою вище середнього рівня;
- водійське посвідчення кат. В.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: