Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 апреля 2024 Файл

Юлія

Customer support representative

Возраст:
33 года
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

YULIIA BILAN
CUSTOMER SERVICE TRAINER

PROFILE
Dedicated Customer Service Trainer with 1 year’s experience and consistent
record of designing and delivering comprehensive training programs to
enhance customer satisfaction and team performance. Passionate about
CONTACT
empowering individuals with the skills and knowledge to deliver exceptional
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
service experiences.

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Zhytomyr, Ukraine
WORK EXPERIENCE

Learning and Development specialist,
EDUCATION Customer Service Trainer

Bachelor’s Degree Atlas Recruiting 2022-2024
2008-2013
Develop and implement customized training programs to
Zhytomyr Ivan Franko State logistics representatives, ensuring clarity in conveying complex
University, Department of foreign logistics processes and procedures, covering topics such as
philology communication techniques, conflict resolution, and product
knowledge.
Conduct training sessions in both classroom and virtual settings,
utilizing interactive activities and multimedia resources to
SKILLS
engage participants and facilitate learning.
Training and Development Assess trainee performance through role-playing exercises,
simulations, and knowledge assessments, providing constructive
Customer Service Expertise
feedback and coaching to support skill development.
Communication Skills Collaborate with cross-functional teams to identify training
Interpersonal Skills needs, develop learning objectives, and evaluate training
effectiveness through performance metrics and feedback
Problem-Solving
surveys.
Conflict Resolution Stay abreast of industry trends and best practices in customer
Adaptability service training, continuously refining training materials and
methodologies to ensure relevance and effectiveness.
Performance Evaluation
Facilitating conflict resolution training tailored to the specific
Time Management scenarios encountered in US logistics, such as delivery delays or
damaged shipments

LANGUAGES
MY EXPECTATIONS FROM WORK
English - Upper -
Intermediate
career growth
Ukrainian - native
improve professional skills
acquiring new knowledge
friendly team

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: