Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 февраля 2024

Тетяна

Керуючий магазином, 24 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
40 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Вишневое (Киевская обл.), Киев, Софиевская Борщаговка

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор outlet магазину

с 09.2023 по наст. время (8 месяцев)
outlet, Київ (Роздрібна торгівля)

Керування процессами в магазині: прийом товару , візуальний мерчандайзінг , розміщення , збереження аналітика продажів як по групам товару , так і по візуальному мерчандайзінгу , проведення інвентаризацій , контроль касової дисципліни; пошук та навчання персоналу , мотивація,; ведення табелів робочого часу та розрахунок заробітної плати; робота зі скаргами споживачів

Керівник магазину

с 01.2021 по 03.2023 (2 года 2 месяца)
Люксоптика, Київ (Роздрібна торгівля)

Адміністративне управління магазином:

Відкриття магазину з 0,навчання персоналу та організація колективу, напрацювання клієнтської лояльної бази

1. досягнення KPI магазина: виконання плану продажів, середнього чеку, конверсії, ( продаж оптичних лінз, в пріоритеті -прогресивна лінза), продаж оправ та сз окулярів, крос продажі аксесуарів, послуг;надання звітності щодо діяльності в розрізі необхідних показників , аналіз досягнень персоналу та магазину в цілому; розвиток клієнтської бази та збільшення продажів;

2.контроль наповненності по асортименту,поповнення, розширення, заміна;
3. вирішення конфліктів та спірних питань з клієнтами
4. пошук, підбір , забезпечення дієвого навчання нового персоналу, проведення донавчання, підготовка та проведення тестування, вдосконалення знань персонала,розробка заходів по підвищенню клієнторієнтованості персонала;
5. виконання вимог касової дисципліни, охорони праці, законодавства з захисту прав споживачів; проведення інвентаризацій та т.і.

6. аналіз діючих процесів магазину та подання бізнес вимог на оптимізацію.

7. допомога у відкритті нових магазинів, а саме навчання та підготовка керівників та персоналу, завантаження товару , контроль поточних процесів

Керівник роздрібного напрямку

с 02.2019 по 10.2020 (1 год 8 месяцев)
Vega, телекоммуникационная группа, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

1) Погодження та виконання планів продажів по напрямку;аналіз напрямку та індивідуальних , досягнення по KPI; координація діяльності абонентського обслуговування по містах;

2) Розробка програм лояльності та подовження життєвого циклу абонента;

3) Безпосередня участь в маркетинговій стратегії компанії :розробка та запуск рекламних компаній, прорахунок прибутку

4) Супроводження бізнес-процесів компанії( оптимізація програмного забезпечення, власне процесу, запуск нових програмних продуктів , розробка процесу для взаємодії зі сторонніми організаціями )

5) Пошук нових ринків для представленності компанії

6) Участь в підборі, адаптації співробітників та розробці навчальних програм, розробка скриптів (для керівних посад та торгового персоналу);

7) Проведення внепланових інвентаризацій, співпраця зі службою безпеки та виявлення ризиків;

8) Робота зі зверненнями абонентів : надання відповідей згідно законодавства , робота зі скаргами безпосередньо в абонентських залах;

9) Взаємодія з технічною та іншими дирекціями, направлена на вирішення , оптимізацію або здійснення поточної діяльності компанії;

10) Спільний запуск нового колцентру , налагодження процесів , допомога в навчанні, прослуховування дзвінків, організація контролю та відповідей на всі звернення, налагодження приймання дзвінків від напрямку роздробу;

Керівник магазинів

с 02.2018 по 02.2019 (1 год)
Водафон Ритейл, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Відкриття магазинів: підбір та навчання персоналу, погодження,контроль, доставка та базова викладка товару.
Після запуску магазину : контроль та виконання стандартів з продажу, обслуговування , кроспродажів, мотивація персоналу, проведення тренінгів з підвищення кваліфікації та якісного обслуговування, досягнення поставлених показників (продаж смартфонів, аксесуарів, додаткових послуг та послуг звязку), збільшення довжини чеку та якісних оцінок по tnps, робота з зверненнями громадян, вирішення спірних питань ; поповнення та розширення асортименту; проведення інвентаризацій, виконання вимог законодавства по касовій дисциплині, охороні праці і т.п.

Керуючий мережі магазинів

с 10.2012 по 10.2018 (6 лет)
Інтертелеком, ТОВ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Керівник групи відділень.
З керівника відділення в Чернігові досягла посади керівника 20 відділень.
Функціональні обов'язки:
1.погодження та виконання планів продажів по напрямку;аналіз напрямку , досягнення по KPI; розробка пропозицій по підвищенню ефективності магазинів в цілому;
2) аналіз життєвого циклу абонента;подання пропозицій щодо збільшення ( як в розрізі конкретного магазина , так і напрямку)
3) аналіз конкурентів, проведення виїздних акцій,розробка, прорахунок рекламних компаній, прорахунок прибутку; приймання участі в рекламних компаніях, контроль знання акційних пропозицій зі сторони співробітників, успішність запуску

4) супроводження бізнес-процесів компанії( оптимізація програмного забезпечення, власне процесу, запуск нових програмних продуктів , розробка процесу для взаємодії зі сторонніми організаціями )

5) пошук нових ринків для представленності компанії;
6) участь в підборі, адаптації співробітників та розробці навчальних програм, розробка скриптів (для керівних посад та торговий персонал);планове тестування співробітників;
7) проведення внепланових інвентаризацій, співпраця зі службою безпеки та виявлення ризиків;
8) робота зі зверненнями абонентів : надання відповідей згідно законодавства , робота зі скаргами безпосередньо
9) взаємодія з технічною та іншими дирекціями, направлена на вирішення , оптимізацію або здійснення поточної діяльності компанії

Керівник відділення банку

с 09.2006 по 09.2012 (6 лет)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Чернігів (Фінанси, банки, страхування)

Обовʼязки:
1) залучення клієнтів юридичного та фізичного сектору на обслуговування;
2) виконання бізнес плану відділення по всім напрямкам;
3) безпосереднє обслуговування клієнтів: відкриття, ведення та закриття рахунків; надання комплексу по веденню кредитних, депозитних, карткових, інвестиційних справ клієнтів; проведення видачі та приймання переказів через системи ( WEstern , moneygram і т.п)фінмоніторинг, контроль валютних операцій,підготовка пакету документів для участі в міжбанківських валютних торгах, розрахунково-касове обслуговування рахунків, підготовка( оцінка фінансово-майнового стану клієнтів, захист та беспосредня видача, підготовка кредитних,договорів іпотеки, договорів застави та поручительства), супровід кредитів( моніторинг та своєчасний огляд активів в заставі, робота з проблемними позичальниками);
4) контроль виконання вимог законодавства в банківській сфері;
5) контроль виконання стандартів по обслуговуванню клієнтів

Дополнительная информация

Особиста філософія:
Наш клієнт- основа бізнесу. Заради нього бізнес створюється, а зникає- бо забувають про клієнта.
Додаткова інформація:
Маю хист до навчання, до пояснення складного просто, досвід запуска 1с для користувачів, навчала, тестувала, контролювала та подавала пропозиції на поліпшення потрібних користувацьких функцій.
Технічно- розумію повязаність процесів, вмію мислити масштабно, аналізувати, знаходити користувацькі ризики для діяльності компанії, описати в технічному завданні : що є, як реалізувати, що має бути.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: