Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 апреля 2024 Файл

Юлія

Адміністратор

Возраст:
29 лет
Город проживания:
Немешаево
Готов работать:
Буча, Ирпень, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Данильчук Юлія
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Відповідальна, чесна, енергійна, з орієнтацією на потрібний результат.
Багатозадачність властива в сенсі вміння тримати на контролі декілька процесів паралельно
проте займатися задачами згідно пріоритетності.

Вірю, вмію і практикую віртуозну силу слова через призму ділового етикету.

Ефективно засвоюю нову інформацію, маю гарну пам’ять, чую і розумію потреби конкретного
замовника послуг чи товарів, маю на меті бути соціально корисною та надавати сервіс до якого
хочеться повертатися.

Вболіваю за здорову позитивну атмосферу взаємин, Легко налагоджую контакт з різними
категоріями людей, зацікавлена у непересічних задачах, якісній взаємодії та відповідно гідній
оплаті власних ресурсів.

Досвід роботи:

Адміністратор салону краси, м. Ірпінь
лютий 2024 – н.ч.
• Контроль графіків та записів у СРМ системі
• Готівковий та безготівковий розрахунок гостей салону
• Консультування гостей щодо продукції та послуг
• Активні допродажі засобів для домашнього догляду
• Оптимізація робочого часу майстрів
• Вирішення конфліктних ситуацій
• Організація світських заходів
• Створення та просування контенту
• Облік та контроль розхідних матеріалів

Адміністратор торгового залу / ТОВ РУШ - EVA, лінія магазинів, роздрібна торгівля
грудень 2022 – липень 2023
• організовувала роботу персоналу в торговому залі
• координувала адміністративно-господарські питання
• консультувала покупців з питань товару
• працювала з касовим апаратом, готувала касову звітність
• проводила інвентаризацію товару
• організовувала процес навчання персоналу
Фахівець комерційного відділу(Аутсорсинг)/ ТОВ «ТТВК» - TUI туристичний оператор
липень 2021 – вересень 2022
• опрацьовувала вхідні заявки від агентів мережі в системі;
• домовлялася з туроператорами-партнерами про взаємовигідні умови для реалізації
продуктів, надання агентам мережі спецпропозицій, акцій;
• якісно обслуговувала агентів мережі, вчасно забезпечувала їх повною інформацією щодо
взаємодії між відділами та мережею партнерів;
• проводила навчання агентів мережі по користуванню системою розрахунків і бронювання;
• формувала звітну документацію: від 5 до 14 звітів впродовж дня, передавала дані згідно
встановленних термінів у відділ бухгалтерії;
• організовувала інформаційні сповіщення-листи щодо спецпропозицій, змін умов оплати,
нововведень.

Менеджер відділу бронювання /ТОВ «Альф туристичний оператор»
червень 2019 - квітень 2020
• займалася підбором пропозицій під запит клієнта;
• контролювала терміни оплат, видачу документів, зміни в умовах вартості послуг;
• домовлялася з іноземними компаніями - партнерами / авіакомпаніями про надання найбільш
вигідних для клієнтів тарифів та організацію послуг «під запит»;
• займалася вирішенням екстрених / нестандартних ситуацій.

Менеджер з туризму / Travel Professional Group, туристичний оператор
березень 2018 - березень 2019
• надавала вичерпні консультації по продуктам компанії партнерам з продажу;
• прораховувала кінцевцу вартість комплексу послуг згідно запитів клієнтів;
• формувала спецпропозиції в рамках бюджету і побажань/вимог клієнтів та бізнес груп;
• ефективно домовлялася з іноземними партнерами щодо організації послуг

Менеджер з продажу туристичних послуг / «Поїхали з нами», туристична агенція
листопад 2016 - грудень 2017
• займалася прямими продажами турпродуктів - від моменту звернення до отримання
зворотнього зв'язку від клієнта;
• встановлювала контакт з клієнтами, займалася виявленням потреб, аналізом інформації,
підбором відповідних варіантів послуг;
• надавала роз’яснення в процесі заключення договорів на туристичне обслуговування
• контролювала терміни оплат та надання послуг;
• успішно виконувала план продажів;

Освіта – вища/закінчена:

Київський національний університет культури і мистецтв
Рік закінчення: 2018
Факультет: Готельно-ресторанний і туристичний бізнес
Спеціальність: Туристичний бізнес/ Менеджмент міжнародного туризм

Володіння мовами:

Українська – вільно
Англійська –середній / intermediate+
Іспанська - базовий

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: