Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 апреля 2024 Файл

Ірина

Економіст

Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Коцюруба Ірина Володимирівна

Контактна інформація:

Вік: 41 рік
Місто: Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Про себе
Пропрацювавши в банку 12 років, я отримала дуже хороші комунікативні навички роботи з клієнтами, в тому числі з проблемними, роботу з документами і договорами. Добре вмію працювати в команді. Шукаю роботу в компанії, де зможу використовувати як свої професійні вміння та навички, так і готова і бажаю розвиватися в інших напрямах діяльності щодо досягненню цілей компанії. Наразі шукаю роботу з частковою зайнятістю, та/або віддалено, зі змінним графіком роботи (крім нічних змін).

Листопад 2016-січень 2022 року- відпустка по догляду за дитиною до досягнення нею 6-річного віку.

Досвід роботи: 05.2006р. – по жовтень 2016 – ПАТ „Укрсоцбанк”(З 2014р. ПАТ „Укрсоцбанк” увійшов до складу UniCredit Bank (Україна); У жовтні 2016 фінансова установа ПАТ «Укрсоцбанк», як і Альфа-Банк Україна, увійшла до ABH Holdings S.A. 15 жовтня 2019, Укрсоцбанк був приєднаний до Альфа-Банку Україна.)

З 01.12.2008р. - головний економіст відділу роздрібного обслуговування фізичних осіб (Affluent segment (заможні клієнти), надалі головний економіст Київської дирекції Блоку «Продажів і дистрибуції.
Мої обов’язки:
- встановлення і розвиток довгострокових довірчих відносин з клієнтами через консультування із питань продажу продуктів\надання послуг, тарифів банку;
- робота з договорами: підготовка договорів та додаткових угод до кредитних договорів, в тому числі при реструктуризації кредитної заборгованості;
- моніторинг кредитного портфелю фізичних осіб;
- перехресні продажі;
- залучення нових клієнтів, що відповідають критерію сегмента;
-прийом/оформлення/супроводження договорів банківських рахунків, вкладів, карткових рахунків та інших договорів із банківського обслуговування;
- робота з пропозиціями/скаргами клієнтів фізичних осіб.
З 08.2007р. - провідний економіст підрозділу перехресних продаж, з 01.2008р. – була переведена на посаду головного економіста цього ж підрозділу.
В мої обов’язки входило:
- участь у формуванні стабільної клієнтської бази, виявлення перспективних груп клієнтів регіону та їх залучення на обслуговування до Банку;
- у встановленому порядку вносити пропозиції щодо встановлення для Клієнтів індивідуальних тарифів;
- контроль за виконанням планів продажу банківських продуктів роздрібного обслуговування фізичних осіб підпорядкованих відділень;
- організація та проведення презентацій продуктів та послуг Банку на підприємствах;
- проведення переговорів з Клієнтами, листування;
- залучення на обслуговування фізичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності на обслуговування за допомогою банківських платіжних карток міжнародних платіжних систем:
- реалізація зарплатних проектів та обслуговування корпоративних карткових рахунків;
- підготовка необхідних матеріалів, доповідей, довідок, звітів щодо кола поточних і перспективних питань своєї діяльності.
З 05.2006р. по 08.2007р. - провідний економіст відділу пластикових карт.
В мої обов’язки входило:
- формування пакету документів та відкриття/закриття карткових рахунків фізичних/юридичних осіб;
- обслуговування фізичних/юридичних осіб по картковим продуктам Банку;
- облік на балансі платіжних карток та пін-конвертів;
- моніторинг заборгованості по кредитним картковим рахункам;
11.2005р. – 05.2006р – АКБ «Правекс – Банк» - менеджер департаменту неторгових операцій.
В мої обов’язки входило:
• виконання технічної роботи в процесі особистого виконання директором департамента вказівок керівництва: складання аналітичних довідок, таблиць, складання щоденних, щотижневих та місячних звітів;
• ведення номенклатури справ департаменту.

Освіта:
Червень 2005 рік – закінчила Чернігівський державний інститут економіки та управління
Факультет - фінансово-економічний
Спеціальність –– банківська справа
Здобула кваліфікацію спеціаліста з банківської справи

Додаткові дані:
Володіння комп’ютером: Вільне володіння пакетом MS Office.
Робота з ПК «Флекс», NewProfix, CardMake.
Знання мов: українська- вільно, англійська – закінчую курс рівня «Upper –Intermediate» в онлайн-школі «Study-Less». Здобула сертифікати про закінчення курсів рівнів «Pre -Іntermediate» та «Intermediate», онлайн школа «Study-Less».
Березень 2023 – по теперішній час - навчання в онлайн школі «Study-Less».
Маю права водія категорії «В», «С».
Особисті якості:
Бажаю розвитку і вдосконалення, здібна до навчання та адаптації до нових умов. Дуже відповідально ставлюсь до своїх обов’язків. Впевнена, це гарна якість для майбутньої роботи. Організована, комунікабельна та дружелюбна.
Хобі – спорт (стретчинг, йога). Тривалий час цікавлюся здоровим харчуванням, особливо дитячим, нутриціологією.

19.04.2024

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: