Наталія
Менеджер по роботі з клієнтами
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 47 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10628741
Опыт работы
Адміністратор
с 05.2022 по 04.2024
(1 год 11 месяцев)
Дитячий клуб Тарарам, Рахів (Освіта, наука)
• Організація та координація діяльності клубу – розробка та втілення стратегій та планів дій для щоденного управління клубом з метою досягнення цілей.
• Планування, організація, координація та продаж навчальних курсів, розважальних заходів.
• Проведення навчальних програм.
• Планування графіків роботи персоналу, контроль відпрацьованих годин, нарахування заробітної плати, планування розкладу занять.
• Ведення фінансового звіту.
Адміністратор
с 08.2018 по 02.2022
(3 года 6 месяцев)
Дитячий садок, центр розвитку Кадрики, Київ (Освіта, наука)
• Організація робочого процесу – планування, пошук та закупівля матеріалів, необхідних для проведення занять та заходів клубу, канцелярських товарів, засобів для збереження чистоти. Технічна підтримка офісу – підтримка оргтехніки та комунальних послуг у робочому стані.
• Приймання, розподіл та фільтрація дзвінків, електронних листів, повідомлень.
• Щоденна комунікація з клієнтами, вирішення їх запитів.
• Планування, організація та продаж навчальних курсів, розважальних заходів, благодійних подій клубу.
• Координація діяльності персоналу – планування графіків роботи персоналу, контроль відпрацьованих годин, нарахування заробітної плати, планування розкладу занять.
Адміністратор
с 09.2016 по 07.2018
(1 год 10 месяцев)
Дитячий клуб Тарарам, Київ (Освіта, наука)
• Організація робочого процесу – планування, пошук та закупівля матеріалів, необхідних для проведення занять та заходів клубу, канцелярських товарів, засобів для збереження чистоти. Технічна підтримка офісу – підтримка оргтехніки та комунальних послуг у робочому стані.
• Приймання, розподіл та фільтрація дзвінків, електронних листів, повідомлень.
• Щоденна комунікація з клієнтами, вирішення їх запитів.
• Планування, організація та продаж навчальних курсів, розважальних заходів, благодійних подій клубу.
• Координація діяльності персоналу – планування графіків роботи персоналу, контроль відпрацьованих годин, нарахування заробітної плати, планування розкладу занять.
Знания и навыки
Дополнительная информация
• Доброзичлива, відповідальна, чесна. Розвинена емпатія.
• Швидко засвоюю нову інформацію. Ефективно реагую на критичні ситуації та швидко приймаю рішення.
• Маю здатність визнавати свої помилки та виправляти їх.
• Вмію працювати з офісною технікою. Працюю в Microsoft Office, з таблицями Excel, Google таблицями.
• Маю досвід роботи в програмі Altegio.
• Проходила курси з забезпечення якісного сервісу.
• Вмію писати пости, знімати та монтувати контент для соціальних мереж.
Другие резюме этого кандидата
Киев
РЕЗЮМЕ Клименко Наталія Сергіївна Дата народження: 22 квітня 1977 р. Місце проживання: м. Київ, Шевченківський р-н. Телефон Електронна пошта: Досвідчений адміністратор з багаторічним стажем в організації...
Похожие кандидаты
Account manager, менеджер по работі з клієнтами
25000 грн, Киев
Менеджер по роботі з клієнтами, account manager
50000 грн, Киев, Удаленно
Sales manager, project manager, business development manager, bid manager, manager of procurement
Киев
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід діючих клієнтів)
30000 грн, Киев
Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами, контент-менеджер, оператор 1С, підтримки, сервісу
15000 грн, Киев, Удаленно