Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 апреля 2024

Наталія

Менеджер по роботі з клієнтами

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор

с 05.2022 по 04.2024 (1 год 11 месяцев)
Дитячий клуб Тарарам, Рахів (Освіта, наука)

• Організація та координація діяльності клубу – розробка та втілення стратегій та планів дій для щоденного управління клубом з метою досягнення цілей.
• Планування, організація, координація та продаж навчальних курсів, розважальних заходів.
• Проведення навчальних програм.
• Планування графіків роботи персоналу, контроль відпрацьованих годин, нарахування заробітної плати, планування розкладу занять.
• Ведення фінансового звіту.

Адміністратор

с 08.2018 по 02.2022 (3 года 6 месяцев)
Дитячий садок, центр розвитку Кадрики, Київ (Освіта, наука)

• Організація робочого процесу – планування, пошук та закупівля матеріалів, необхідних для проведення занять та заходів клубу, канцелярських товарів, засобів для збереження чистоти. Технічна підтримка офісу – підтримка оргтехніки та комунальних послуг у робочому стані.
• Приймання, розподіл та фільтрація дзвінків, електронних листів, повідомлень.
• Щоденна комунікація з клієнтами, вирішення їх запитів.
• Планування, організація та продаж навчальних курсів, розважальних заходів, благодійних подій клубу.
• Координація діяльності персоналу – планування графіків роботи персоналу, контроль відпрацьованих годин, нарахування заробітної плати, планування розкладу занять.

Адміністратор

с 09.2016 по 07.2018 (1 год 10 месяцев)
Дитячий клуб Тарарам, Київ (Освіта, наука)

• Організація робочого процесу – планування, пошук та закупівля матеріалів, необхідних для проведення занять та заходів клубу, канцелярських товарів, засобів для збереження чистоти. Технічна підтримка офісу – підтримка оргтехніки та комунальних послуг у робочому стані.
• Приймання, розподіл та фільтрація дзвінків, електронних листів, повідомлень.
• Щоденна комунікація з клієнтами, вирішення їх запитів.
• Планування, організація та продаж навчальних курсів, розважальних заходів, благодійних подій клубу.
• Координація діяльності персоналу – планування графіків роботи персоналу, контроль відпрацьованих годин, нарахування заробітної плати, планування розкладу занять.

Знания и навыки

Організація та проведення святкових, презентаційних заходів Розробка та розвиток дитячих програм Адміністрування офісу Ведення документації Комунікабельність

Дополнительная информация

• Доброзичлива, відповідальна, чесна. Розвинена емпатія.
• Швидко засвоюю нову інформацію. Ефективно реагую на критичні ситуації та швидко приймаю рішення.
• Маю здатність визнавати свої помилки та виправляти їх.
• Вмію працювати з офісною технікою. Працюю в Microsoft Office, з таблицями Excel, Google таблицями.
• Маю досвід роботи в програмі Altegio.
• Проходила курси з забезпечення якісного сервісу.
• Вмію писати пости, знімати та монтувати контент для соціальних мереж.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: