Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024

Марина

Керівник напрямку, 50 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
24 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник напрямку розвитку документарних та факторингових операцій клієнтів корпоративного бізнесу

с 12.2023 по наст. время (5 месяцев)
АТ «ТАСКОМБАНК», Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Поліпшення та контроль процесу продажу продуктів:
- Координація внутрішніх відділів банку для оптимізації розвитку документарних та факторингових операцій.
- Впровадження нових технологій для підвищення ефективності операцій, внутрішніх процесій банку.
- Розроблення стратегії розвитку документарних та факторингових операцій.

2. Навчання та розвиток персоналу:
- Проведення навчання та тренінгів для співробітників щодо документарних та факторингових операцій та залучення зовнішніх партнерів для проведення навчання.
- Створення презентацій та навчальних матеріалів для підвищення кваліфікації персоналу.

3. Аналіз банку, ринку та конкурентів:
- Вивчення ринкових тенденцій у сфері документарних та факторингових операцій.
- Аналіз потенційних ринків та аудиторій для введення нових продуктів і послуг.
- Аналіз ефективності проведених операцій та їхній вплив на фінансовий стан банку.
- Прогнозування фінансових результатів від реалізації стратегії розвитку.

4. Розробка продуктів та автоматизація програм:
- Впровадження нових фінансових продуктів та послуг у сфері документарних та факторингових операцій.
- Аналіз ефективності та ринкової потребності в нових продуктах.
- Розробка автоматизації ПЗ банку, написання ТЗ для розробників та проведення тестувань новостворених операцій.

5. Поліпшення клієнтського сервісу:
- Вивчення потреб клієнтів корпоративного бізнесу щодо фінансових операцій.
- Розроблення та запровадження індивідуальних рішень для клієнтів.

6. Партнерські відносини:
- Встановлення та підтримка партнерських відносин з іншими банками та фінансовими та державними установами.
- Пошук нових партнерів для розвитку спільних фінансових продуктів.
7. Формування аналітичної звітності різної складності.

8. Контроль за дотриманням законодавства: - Написання паспортів продуктів, договорів та інш. у відповідності до вимог чинного законодавства.
- Розроблення та впровадження внутрішніх процедур для забезпечення відповідності правилам та нормам.

Аналітик відділу торгівельного фінансування та документарних операцій

с 10.2021 по 11.2023 (2 года 1 месяц)
АТ «ТАСКОМБАНК», Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Взаємодія з клієнтами та внутрішніми відділами банку:
- Забезпечення правильної та швидкої обробки та виконання документарних операцій.

2. Підтримка розробки нових продуктів та послуг:
- Покращення процесів фінансування документарних операцій.
- Розробка змін до поточних внутрішніх документів, розроблення нової бази.

3. Забезпечення розвитку напрямку торгівельного фінансування в банку.

4. Супроводження операцій з надання, візування та випуску гарантій, акредитивів:
- Ознайомлення з договорами, тендерною документацією та іншими документами, які передують фінансуванню.
- Підготовка проектів гарантій та акредитивів.
- Моніторинг виконання умов договорів з банком в процесі надання документарних операцій.

5. Здійснення контролю за своєчасним та якісним формуванням справ по документарним операціям.

6. Надання консультації клієнтам та колегам з питань, що стосуються документарних операцій.

7. Повний супровід авалювання, анулювання, часткових та повних погашень векселів.

8. Збір інформації та підготовка звітів на НБУ, ДМСУ та інші зовнішні служби.

9. Проведення навчання колег:
- Підготовка презентацій, тестів, навчальних матеріалів.
- Проведення навчання для колег різних структурних підрозділів банку.

Фахівець сектору операційного супроводу факторингових операцій

с 11.2020 по 10.2021 (11 месяцев)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

1. Забезпечення якісного та своєчасного супроводу факторингових операцій:
- Відповідно до стандартів та процедур банку та запитів Клієнтів.

2. Контроль своєчасного надання фінансування та адміністрування дебіторської заборгованості:
- Контроль та аналіз виконання договірних зобов'язань.

3. Аналіз контрактів постачання та додаткових договорів клієнта з дебіторами.

4. Забезпечення повного циклу обслуговування факторингових операцій:
- Включає перевірку документів, формування реєстрів фінансування та перевірку їх належного підписання, повний супровід циклу фінансування, контроль за своєчасністю оплати, врахування взаєморозрахунків.

5. Розробка та оптимізація процедур роботи з клієнтами та контрагентами:
- Поліпшення внутрішніх документів та процесів банку.

6. Організація взаємодії із зовнішніми контрагентами.

7. Організація та контроль за веденням обліку факторингових операцій:
- Аналіз та формування звітності для керівництва по запитуваних параметрах.

8. Координація роботи відповідних спеціалістів та підрозділів банку.

9. Забезпечення дотримання законодавчих та нормативних вимог у сфері факторингу:
- Внутрішні політики та процедури банку.
- Законодавча база.

Провідний спеціаліст відділу факторингу

с 07.2020 по 11.2020 (4 месяца)
АТ «ТАСКОМБАНК», Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Моніторинг та аналіз ринку факторингу:
- Ідентифікація потенційних клієнтів та конкурентів.
- Залучення клієнтів.

2. Повний супровід факторингу в банку.

3. Розрахунок платіжної дисципліни Дебіторів клієнтів:
- Формування комерційної пропозиції.
- Аналіз контрактів поставки та рекомендації щодо внесення змін.
- Написання висновку профільного підрозділу факторингу щодо співпраці з контрагентом.

4. Контроль та облік фінансових операцій, пов'язаних із факторингом.

5. Управління портфелем факторингових операцій:
- Контроль за виконанням зобов'язань клієнтами за договорами факторингу.
- Проведення щоквартального перегляду діючих клієнтів та лімітів.

6. Консультування клієнтів банку та колег з питань факторингу:
- Включає процес оформлення та проведення операцій.
- Розробка навчальних матеріалів та проведення навчань з послідуючим тестуванням.

Провідний фахівець відділу телемаракетингу малого бізнесу

с 01.2020 по 03.2020 (2 месяца)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Пошук та залучення нових клієнтів малого бізнесу:
- Пропозиція банківських продуктів та послуг.
- Консультації з фінансових питань та РКО.

2. Розробка індивідуальних фінансових рішень для клієнтів малого бізнесу:
- Врахування потреб та можливостей клієнта.

3. Консультування клієнтів малого бізнесу з управління фінансами:
- Фінансове планування.
- Інвестування та кредитування.
- Проведення зустрічей.

4. Розвиток та підтримка довгострокових відносин з клієнтами малого бізнесу:
- Участь у заходах, що підтримують малий бізнес.

5. Аналіз та моніторинг ринку малого бізнесу:
- Ідентифікація потенційних клієнтів та конкурентів.

6. Дотримання процедур та стандартів роботи банку:
- Включає в себе дотримання нормативної бази, конфіденційність та безпеку та стандарти професійного обслуговування.

Провідний фінансовий консультант та наставник відділу продажів

с 10.2018 по 12.2019 (1 год 2 месяца)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Здійснення вихідних дзвінків з метою залучення клієнтів:
- Виклик клієнтів для представлення продуктів та послуг банку.
- Надання консультацій по запропонованим продуктам.
- Призначення зустрічей для подальшого обговорення та оформлення.

2. Приймання вхідних дзвінків від потенційних клієнтів:
- Надання інформації про доступні продукти та послуги банку.

3. Допомога клієнтам у виборі найбільш підходящого продукту:
- Аналіз потреб і можливостей клієнта.
- Рекомендації щодо найбільш відповідного продукту.

4. Прослуховування дзвінків колег та надання зворотнього зв’язку:
- Оцінка переваг і недоліків у дзвінках.
- Проведення тренінгів і семінарів для підвищення ефективності роботи.

5. Аналітика та підбиття підсумків роботи групи:
- Збір та аналіз даних про роботу команди.
- Формування звітності та презентацій для керівництва.

6. Допомога новим працівникам у адаптації та навчанні:
- Проведення повного супроводу та навчання нових колег з 0 до наставників груп.

7. Оформлення заявок на отримання кредитних карток та уточнення умов їх використання: - Проведення процедур для оформлення кредитів готівкою, кредитних карт, офердрафту та користування Клієнт-Банком.

Знания и навыки

Комунікабельність Адаптивність Стратегічне планування Ведення CRM Самостійне прийняття рішень Розвиток продажу Уміння аналізувати Ведення переговорів Управлінські навички

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Маю ціль стати професіоналом в своєму напрямку роботи, швидко пристосовуюсь до змін. Не боюсь важких завдань і з легкістю вивчаю нову інформацію. Маю гарну витримку та рівень відповідальності, стресостійкості, ефективно взаємодію з колегами. Готова працювати на результат і досягати поставленої мети.
Володію Microsoft office, CRM, SR-Bank, Sirius, Lotus.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: