Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Євгенія

Менеджер з адміністративної діяльності, 30 000 грн

Рассматривает должности:
Менеджер з адміністративної діяльності, Адміністратор, Офіс-менеджер, Менеджер інтернет-магазину
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Волонтер

с 10.2024 по 04.2025 (6 месяцев)
Бориспільський міський центр інтегрованих соціальних послуг, Бориспіль (Державні організації)

Адміністратор

с 06.2014 по 09.2019 (5 лет 3 месяца)
"ЛПП та послуг", Краматорськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Управління персоналом, фінансова звітність, податкова звітність, нарахування заробітної плати, організація роботи кафе та більярдної. Також до 2014р була ФОП

Менеджер з адміністративної діяльності

с 05.2008 по 11.2019 (11 лет 6 месяцев)
ФОП Буряк А.В., Краматорськ (Транспорт, логістика)

Фінансова звітність, нарахування заробітної плати, складання графіків працівників, приймання оренди авто, працевлаштування працівників, ведення адміністративних та офісних справ

Оператор call-центра

с 06.2006 по 09.2008 (2 года 3 месяца)
ФОП Буряк А.В., Краматорськ (Транспорт, логістика)

Прийом та обробка заказів в службі таксі.

Бухгалтер

с 10.2003 по 08.2007 (3 года 10 месяцев)
ПП "Стожари", Краматорськ (Лісова промисловість, лісообробка)

Податкова звітність, нарахування заробітної плати, амортизація авто, ведення обліку матеріальних цінностей

Образование

Академія муніципального управління

Правознавство, Київ
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)

Навчалася на заочній формі навчання

Машинобудівний коледж Донбаської державної машинобудівної академії

Економіка підприємства, Краматорськ
Среднее специальное, с 2002 по 2005 (3 года)

навчалася на заочній вормі навчання

Знания и навыки

  • Дисциплінованість
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Комунікабельність
  • Цілеспрямованість
  • Нарахування зарплати
  • Складання управлінської звітності
  • Побудова графіків для персоналу
  • Складання фінансової звітності
  • Ведення фінансового обліку
  • Управління персоналом
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Знання офісних програм
  • Неконфліктність
  • Доброзичливість
  • Чесність
  • Організованість
  • Працьовитість
  • Здатність до навчання

Дополнительная информация

Підходить графік з 9 до 17 (бажано лівий берег), або дистанційно
Про себе: відповідальна, цілеспрямована, чесна, неконфліктна, пунктуальна, швидко навчаюсь новим навичкам та з задоволенням опоную нову сферу діяльності та знання
Працювала бухгалтером, адміністратором, директором, приватним підприємцем, волонтером. Одночасно поєднувала адміністративну роботу у службі таксі та адміністратором у Більярдному клубі. Останнім часом працювала волонтером

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: