Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 апреля 2024 Файл

Євгенія

Економіст

Возраст:
30 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ОСАДОВСЬКА
ЄВГЕНІЯ
ПРО СЕБЕ
Вік: 30 (11.02.1994), заміжня

Привіт, мене звати Євгенія, проживаю в Києві. На даний час шукаю
цікаву роботу, з перспективою розвитку. Позаду в мене три роки
досвіду роботи в крупному банку України, робота з лізинговими
договорами у одній з провідних компаній України. Також маю
досвід роботи з клієнтами, як в телефонному режимі так і наживо.
Про себе скажу, що я швидко схоплюю інформацію, маю високу стресостійкість, скурпульозність до
деталей, пунктуальна, вмію знайти спільну мову з колегами/клієнтами, неконфліктна, чесна. Завджди
зацікавлена пізнавати нову інфрмацію та навчатись. Слава Україні!

КОНТАКТИ
Київ, Дніпровський район, м. Дарниця
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ДОСВІД РОБОТИ

ГОЛОВНИЙ ЕКОНОМІСТ ДЕПАРТАМЕНТУ
ЛІЗИНГОВИХ ОПЕРАЦІЙ 01/2024 – по теперішній час
АТ «ЮНЕКС БАНК»
• Підготовка Проєкту для винесення на розгляд Кредитного Комітету, Правління Банку, Наглядової ради,
для реалізації лізингової угоди;
• Формування, перевірка та узгодження документів (договорів купівлі-продажу ОЛ, підготовка ДФЛ,
договорів поруки, тощо) для реалізації лізингової угоди, співпрацюючи з менеджером з продажу;
• Супроводження угоди документально (фінансування ОЛ, отримання всіх відповідних оригіналів,
другого примірника ключа від ОЛ);
• Підготовка документації для реєстрації ОЛ в сервісних центрах МРЕО та підготовка заяв в ТЦК;
• Повне супроводження страхування ОЛ, оформлення запитів на СК в частині страхування КАСКО і
ОСЦПВ ОЛ, контроль щомісячних оплат; Підготовка щомісячного звіту по страховим платежам;
• Організація встановлення на транспортний засіб, що є об’єктом лізингу, пристроїв спостереження;
• Формування та направлення рахунків клієнтам про щомісячне погашення за графіком ДФЛ;
• Підготовка угоди про перехід права власності після закінчення терміну дії договору фінансового
лізингу;
• Комунікація з діючими клієнтами по запитам;
• Підготовка дозволів на виїзд за кордон ТЗ, підготовка ДУ про дострокове закриття ДФЛ;
• Сканування, зберігання документів по лізинговим угодам, формування справи на передачу в архів;
• Комунікація з підрозділами Банку та безпосереднім керівником.

МЕНЕДЖЕР ЗІ ЗБУТУ (СПЕЦІАЛІСТ БЕК ОФІСУ) 02/2023 – 09/2023
ТОВ «ГАЗ УКРАЇНИ», ТОВ «ГАЗЕНЕРГОАЛЬЯНС»
• Внесення нових споживачів, актуальних тарифів, зміна реквізитів та всієї необхідної інформації до
реєстрів та ПЗ (1с) згідно отриманих договорів від тендерного відділу;
• Розрахунки та облік за спожиту електричну енергію та природний газ в ПЗ (внесення обсягу спожитої
ЕЕ, ПГ, перевірка діючого тарифу згідно Договору/ДУ).
• Формування рахунків та актів, відправлення споживачам засобами електронної пошти та оригіналів,
контроль повернення оригіналів документів у строк;
• Перевірка та контроль за залишком суми по договору;
• Моніторинг дебіторської заборгованості клієнтів, підготовка листів, повідомлень щодо заборгованості
та необхідності внесення платежів;
•Підготовка листів для переведення споживачів на «постачальника останньої надії» та контроль за
виконанням;
• Комунікація з ОСР щодо отримання фактичних обсягів споживання по кожному споживачу;
• оформлення додаткових угод на коливання ціни та інших змін щодо умов діючих договорів;
• Ведення електронного документообігу на гугл диску - отримання скан-копій або електронних
документів - договорів, додаткових угод, запитів, листів, та інших документів маючих відношення до
діючих договорів та постачання ЕЕ та ПГ за ними;
• Відповідальність за організацію та збереження оригіналів документів (актів, рахунків, заявки, листи).

СТАРШИЙ ФАХІВЕЦЬ З ПІДГОТОВКИ ДОГОВОРІВ 06/2021 – 03/2022
ТОВ «АЛЬФА-ЛІЗИНГ УКРАЇНА»
• формування пакету документів для реалізації лізингової угоди, працюючи у парі з менеджером з
продажу;
• супроводження угоди документально (фінансування, контроль страхування, реєстрації, передачі
об'єкта лізингу, отримання всіх відповідних оригіналів);
• формування в 1С документів для реалізації лізингової угоди (договір фінансового лізингу, графіки
платежів, замовлення, договор поруки, договір купівлі-продажу, акти прийому-передачі);
• співпраця з компаніями по встановленню антиугонних трекерів на об'єкти лізингу (Антенор, АВЛ,
ВЕНБЕСТ);
• внесення інформації щодо об'єктів лізингу до 1С;
• сканування та архівування документів (договори, акти, юридична та фінансова документація);
• контроль за своєчасним складанням документів у бухгалтерію (акти приймання-передачі);
• обробка вхідних дзвінків від менеджерів;
• прийом вхідної кореспонденції.
ПРОФЕСІОНАЛ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ ТА МАЙНОМ 10/2017 – 02/2020
ПАТ «ВІЕЙБІ Банк» (ліквідація)
• формування пропозицій щодо продажу активів банку (нерухоме майно, майнові права за
кредитами, основні засоби) та погодження таких пропозицій з комітетами банку відповідно до плану
продажу активів (майна) банку та норм чинного законодавства України та нормативних документів ФГВФО;
• здійснення заходів щодо проведення відкритих торгів (аукціонів) з продажу активів (майна) банку
(розміщення оголошень про відкриті торги на торговому майданчику ДП «Прозорро. Продажі»);
• взаємодія з організаторами відкритих торгів (біржами) в частині отримання оригіналів протоколів
відкритих торгів;
• взаємодія з переможцями відкритих торгів в частині забезпечення/супроводу процесу організації та
здійснення купівлі-продажу активів (формування договору купівлі-продажу, актів прийому-передач)і;
• внесення інформації щодо реалізації активів до електронної системи CRM (Бітрікс);
• підготовка документів, інформації за запитами Фонду гарантування вкладів та НБУ;
• взаємодії з газетою "Голос України" в частині публікації оголошень про відкриті торги;
• підготовка та подання щоденної та щомісячної звітності до ФГВФО.
вчасно без запізнень та помилок.

МЕНЕДЖЕР З ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ І НАДАННЯ 03/2016 – 08/2017
ІНФОРМАЦІЇ
ТОВ "Візовий сервіс центр" ( з 18.05.2017р. - ТОВ "ВІ ЕФ КОНСАЛТІНГ Сервісиз")
• збір повного пакета документів від заявника, обробка та передача в генеральне консульство
Республіки Польща (робота з усіма типами віз, робочі, шенгенські);
• надання консультаційних послуг щодо подачі документів до Республіки Польща;
• внесення в базу даних інформацію про заявників щоденно;
• активна участь у формуванні та забезпеченні стабільно високої життєдіяльності офісу;
• робота з страховими компаніями з питань страхування життя в період дії візи;
• навчання нового персоналу.

ОПЕРАТОР CALL-ЦЕНТРУ 09/2015 – 01/2016
ТОВ “Промоушн Аутсорсинг”
• прийом вхідних та вихідних дзвінків, оформлення заказів клієнтів;
• робота з холодною лінією, робота з запереченнями;
• робота з логістичною базою, розподілення водіїв за маршрутами;
• консультація клієнтів по всім існуючим послугам;
• складання щоденної звітності.

ОСВІТА
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ 2011 - 2017
Факультет економіки і права
Магістр за спеціальністю Менеджмент організації та адміністрування

МОВИ
Англійська мова ●●●○○

НАВИЧКИ
MS Office
Навички роботи з Інтернет та електронною поштою
Навички роботи з АБС “Б2”
Навички роботи з CRM Битрикс24
1С:Підприємство

ІНТЕРЕСИ
Спорт
Малювання (шоппери)
Фотографування (як хобі)
Вишивання
Відвідування музичних заходів

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: