Ірина
Помічник керівника
- Возраст:
- 38 лет
- Город проживания:
- Радивилов
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10648633
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
(Irina Granovska)
Дата народження: 22.04.1986
Місто: Радивилів
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади помічника керівника.
Освіта:
вересень 2003 р. – червень 2009 р., Львівський національний аграрний університет, спеціальність «Облік і аудит», диплом магістра (денна форма навчання).
Грудень 2010-грудень 2013 р. Мирогощанський аграрний коледж, спеціальність «Монтаж ,обслуговування та ремонт електротехнічних установок в агропромисловому комплексі»
Додаткова освіта:
Вересень 2022 – Бізнес тренінг «Експертні продажі» (бізнес-тренер Наталія Галицька) м. Львів
Досвід роботи:
Оператор з уведення баз даних
березень 2008 р. – липень 2016 р. Радивилівський РЕМ ПрАТ «Рівнеобленерго»– робота з документам і даними;
– введення оперативних даних в систему;
– формування помісячних та річних звітів
– виконання особистих доручень керівника.
Інженер 2 категоріі
Липень 2016 р. – жовтень 2021 р. Радивилівський РЕМ ПрАТ «Рівнеобленерго»
Функціональні обов’язки:
– формування місячних та річних планів робіт по капітальних ремонтах обладнання для експлуатаційних бригад;
– підготовка документаціі та видача технічних умов для приєднання споживачів до електричних мереж ;
– розробка проектно-кошторисноі документаціі;
– формування актів вивода та вводу обєктів після реконструкціі та ремонтів.
Територіальний менеджер в міжнародній ІТ школі Logika
Листопад 2021- жовтень 2022 р. – Рівненська та Волинська обл.
Функціональні обов’язки:
– пошук приміщень для функціонування ІТ шкіл в районних центрах Волинської та Рівненської областей ;
– робота з клієнтами;
– пошук персоналу та вміння проводити співбесіди;
– підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
– прийом заявок по телефону;
–– складання договорів по шаблонах;
– замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
– облік роботи співробітників.
Листопад 2022р- співзасновниця Центру раннього розвитку «Мудрик» у м.Дубно
Професійні навички:
– уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Word) модуль програмного забезпечення SAP;
– знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
– грамотна усна і письмова мова;
– знання основ діловодства та документообігу;
– досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
– Досвід підготовки та організація відряджень;
– навички забезпечення життєдіяльності офісу;
– знання іноземних мов: українська – рідна; англійська – рівень А2.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: дві доньки, 8 та 14 років.
Можливість відряджень: так.
Шкідливих звичок немає.
Похожие кандидаты
Бизнес-ассистент руководителя
40000 грн, Удаленно
Помічник керівника
Удаленно
Асистент керівника
Удаленно, Киев, Софиевская Борщаговка
Помічник керівника, управитель з адміністративної діяльності
Удаленно, Одесса
Перекладач англійської, особистий помічник керівника, власника бізнесу, проджект-менеджер
Удаленно, Киев
Бизнес-ассистент
Удаленно, Другие страны