Ірина
Помічник керівника
- Вік:
- 38 років
- Місто проживання:
- Радивилів
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10648633
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
(Irina Granovska)
Дата народження: 22.04.1986
Місто: Радивилів
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади помічника керівника.
Освіта:
вересень 2003 р. – червень 2009 р., Львівський національний аграрний університет, спеціальність «Облік і аудит», диплом магістра (денна форма навчання).
Грудень 2010-грудень 2013 р. Мирогощанський аграрний коледж, спеціальність «Монтаж ,обслуговування та ремонт електротехнічних установок в агропромисловому комплексі»
Додаткова освіта:
Вересень 2022 – Бізнес тренінг «Експертні продажі» (бізнес-тренер Наталія Галицька) м. Львів
Досвід роботи:
Оператор з уведення баз даних
березень 2008 р. – липень 2016 р. Радивилівський РЕМ ПрАТ «Рівнеобленерго»– робота з документам і даними;
– введення оперативних даних в систему;
– формування помісячних та річних звітів
– виконання особистих доручень керівника.
Інженер 2 категоріі
Липень 2016 р. – жовтень 2021 р. Радивилівський РЕМ ПрАТ «Рівнеобленерго»
Функціональні обов’язки:
– формування місячних та річних планів робіт по капітальних ремонтах обладнання для експлуатаційних бригад;
– підготовка документаціі та видача технічних умов для приєднання споживачів до електричних мереж ;
– розробка проектно-кошторисноі документаціі;
– формування актів вивода та вводу обєктів після реконструкціі та ремонтів.
Територіальний менеджер в міжнародній ІТ школі Logika
Листопад 2021- жовтень 2022 р. – Рівненська та Волинська обл.
Функціональні обов’язки:
– пошук приміщень для функціонування ІТ шкіл в районних центрах Волинської та Рівненської областей ;
– робота з клієнтами;
– пошук персоналу та вміння проводити співбесіди;
– підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
– прийом заявок по телефону;
–– складання договорів по шаблонах;
– замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
– облік роботи співробітників.
Листопад 2022р- співзасновниця Центру раннього розвитку «Мудрик» у м.Дубно
Професійні навички:
– уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Word) модуль програмного забезпечення SAP;
– знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
– грамотна усна і письмова мова;
– знання основ діловодства та документообігу;
– досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
– Досвід підготовки та організація відряджень;
– навички забезпечення життєдіяльності офісу;
– знання іноземних мов: українська – рідна; англійська – рівень А2.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: дві доньки, 8 та 14 років.
Можливість відряджень: так.
Шкідливих звичок немає.
Схожі кандидати
Бізнес-асистент, координатор
Дистанційно
Персональний асистент
Дистанційно
Помічник керівника, офіс-менеджер, SMM-адміністратор, асистент менеджера проєкту
30000 грн, Дистанційно, Тернопіль
Помічник керівника
20000 грн, Дистанційно
Офіс-менеджер
Дистанційно
Помічник керівника
Дистанційно