Внимание! Через 1 минуту мы остановим работу сайта, чтобы улучшить его. Work.ua возобновит работу в 22:10.
Пожалуйста, извините за временные неудобства.

Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 мая 2024 PRO

Вікторія

Керівник, менеджер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
28 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керуючий магазином

с 01.2024 по 03.2024 (2 месяца)
Мережа магазинів, Київ (Роздрібна торгівля)

Оперативне керівництво магазином
Організація і координація роботи персоналу
Управління персоналом (підбір, адаптація, оцінка, розвиток персоналу)
Контроль за дотриманням стандартів обслуговування
Контроль за дотриманням трудової дисципліни, складання робочих графіків, облік робочого часу
Робота з товаром: мерчендайзинг, облік/проведення інвентаризації, організація і контроль замовлення, прийому, викладки
Дотримання стану магазину відповідно до корпоративних вимог
Вирішення спірних питань з покупцями.

Оператор ПК

с 11.2018 по 10.2023 (4 года 11 месяцев)
Київська міська клінічна лікарня №1 ім.Павлова, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Набір тексту різного рівня складності;
заповнення баз даних;
робота з програмами Word,Excel;
прийом та обробка електронних листів;
проведення розрахунків;
пошук необхідної інформації в інтернеті, її обробка та аналіз.

Лаборант кафедри дитячої,судової психіатрії і наркології

с 11.2018 по 10.2023 (4 года 11 месяцев)
Національна медична академія післядипломноі освіти імені П.Л.Шупика, Київ (Освіта, наука)

Облік та збереження архівних документів кафедри, курсових та
контрольних робіт студентів всіх форм навчання.
Щомісячний облік виконання викладачами навчального
навантаження.
Ведення журналу обліку лікарняних листів.
Забезпечення оформлення методичних матеріалів контролю
поточної успішності, залишкових знань, участь у проведенні цього
контролю.
Участь у підготовці матеріалів кафедри до екзаменаційної сесії, для
консультації студентів.
Участь в організації проведенні студентських наукових
конференцій, університетських і кафедральних семінарів тощо.
Участь у проведенні веденні заходів.
Участь у розвитку матеріальної бази кафедри, контроль збереження
приладів та методичного забезпечення навчального процесу.
Організаційне забезпечення засідань кафедри, методичних семінарів,
заходів із виховної роботи.
Ведення статистичної документації кафедри. Підтримка зв'язку із
відділом кадрів, деканатами, підрозділами академії.

Адміністратор

с 10.2017 по 08.2018 (10 месяцев)
Клуб сімейного відпочинку (гральні автомати), Скадовськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль та забезпечення ефективної роботи клубу.Організація комфортного перебування гостей на території закладу,
проведення стажування/навчання нових працівників,контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм.

Адміністратор ресторану

с 07.2015 по 08.2017 (2 года 1 месяц)
Готельно-ресторанний комплекс "Адмірал", Скадовськ (Гостинично-ресторанный бизнес)

Координація роботи персоналу ресторану для забезпечення високого рівня обслуговування.
Вирішення будь-яких питань, що виникають у гостей.
Планування графіків роботи персоналу.
Контроль за дотриманням стандартів якості послуг та гігієни.
Ведення звітності та управління запасами.

Товарознавець

с 06.2013 по 07.2015 (2 года 1 месяц)
Супермаркет Фреш, Херсон (Розничная торговля)

Контроль за наявністю матеріальних ресурсів і готової продукції на складах.
Контроль додержання вимог щодо збереження якості товарів (додержання принципів товарного сусідства, санітарних правил, норм складування і вимог протипожежного захисту) та торгівлі ними.
Перевірка наявність товарно-транспортних накладних, рахунків-фактур, сертифікату відповідності державній системі сертифікації та відповідність якості товарів чинним стандартам та технічним вимогам.
Перевірка наявність маркових штрих кодів на прийнятих до реалізації товарах, у разі їх відсутності – маркування внутрішніми штриховими кодами.
Здійснення оперативного обліку надходження і реалізації товарно-матеріальних цінностей, контролює своєчасність відвантаження товарів за договорами постановок, зворотної тари.
Оформлення актів претензій та іншу документацію товарно-матеріальних цінностей.
Участь у проведенні інвентаризації товарно-матеріальних цінностей.

Образование

Херсонський державний аграрний університет

Публічне управління та адміністрування, Херсон
Высшее, с 2019 по 2021 (2 года)

Херсонський кооперативний економіко-правовий коледж

Товарознавство в комерційній діяльності, Херсон
Среднее специальное, с 2010 по 2013 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Психолог з практичної психології

2022

Знания и навыки

Навчання персоналу Комунікабельність Робота з клієнтами Здатність до навчання Відповідальність Вміння розв'язувати проблеми Лідерські здібності Організаційність

Знание языков

Украинский — свободно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты