Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10650153
HR-менеджер
- Город:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 10 серпня
Місто: Київ
Моб. телефон: +30982952155
E-mail: [
ОСНОВНІ ДАННІ:
Бажана посада:
• Специаліст з персоналу
• Досвід роботи: від 2 років
• Авто: поки що немає
• Мова: англійська средній рівень
• Водійські права: в наявності
• Готовність до релокації: ні
• Відрядження: так
Досвід роботи:
2021 по теперішній час
Компания: EVROIZOL
Адміністративний менеджер Групи Компаній (500 осіб).
Обов’язки:
• Хранитель та володар інформації, що надходить і відправляється
• Ведення проекту Болгарія: (візуалізація приміщень, розрахунок параметрів, прорахунок та формування бюджету, пошук Постачальників, організація/контроль оплати, документів та доставки).
• Ведення проекту - організація навчання Болгарія, Банско: (комунікація з менеджерами готелю, прорахунок бюджету, трансфер, бронювання номерів, складання меню обідів і кава брейків, конференц зал і його наповнення, заключення договору, документація і контроль оплати, проформа).
• Travel підтримка (пошук та бронювання готелей, апартаментів, квартир, покупка білетів, оформлення добових по Україні та закордоном). Довгострокова Оренда квартир.
• Організація заходів (проведення семінарів, виставок). Супровід від початку до кінця.
• Пошук, аналітика та закупівля продуктів, канцелярії, хозтоварів для Головного офісу та філіалів по Україні. (біля 500 осіб)
• Контроль та оплата комунальних платежів
• Контроль клінінгових заходів на території офісу
• Ведення графіків зустрічей ( 3 кімнати для переговорів)
• Створення закупок, контроль оплат та контроль наявності первинних бухгалтерських документів.
• Відправка зразків та матеріалів міжнародною доставкою ( Нова Пошта Глобал, FedEx, DHL).
• Створення ТТН нової пошти в програмі та відправка документів, матеріалів, стендів, зразків та ін.
• Відправка юридичної документації
• Прийом та супроводження договорів компанії
• Комунікація з усіма підрозділами компанії, допомога та підтримка у різних питаннях.
2019 — 2021
Компанія: ETALON k
Менеджер з персоналу
Обов’язки:
• Підбір персоналу компанії (робота з сайтами з пошуку персоналу, особисті ініціативи)
• Проведення телефонних інтерв’ю
• Презентація профілю кандидата керівникові
• Адаптація персоналу (супровід кандидата на період адаптації)
• Оцінка та аттестація персоналу (створення бланк-оцінки кандидата для виявлення та усунення невідповідностей, виявлених у процесі випробувального терміну)
• Закриття випробувального терміну (звітність)
• Проведення Exit інтерв’ю
• Організація навчання співробітників відповідно з вимогами підрозділів компанії
• Розробка кадрових документів (уніфикація та стандартизація)
• Организація корпоративних заходів (організація закупівель та логістики подарунків для партнерів компанії).
2017— 2019
Компанія: СК «Вікінг» (спортивний клуб)
Старший адміністратор
Обов’язки:
• Работа з клієнтами на щоденній основі (презентація і продаж послуг/продукції клубу, прийом платежів)
• Згладжування конфліктних ситуацій
• Пошук та підбір персоналу
• Ефективне управління персоналом (у підпорядкуванні 3 людей)
• Закриття і підрахунок каси, звітність і переміщення грошей
• Інвентарізація товару
• Заказ і прийом товару для клуба
• Работа з программою Fitness Pro
2011 — 2017
Компанія: ООО «HAVAS WORLDWIDE UKRAINE» (рекламне агентство повного циклу)
Асистент керівника/офіс-менеджер
Обов’язки:
• Забезпечення життєдіяльності офісу з більш ніж 40 співробітниками
• Зустріч клиєнтів/відвідувачів, прийом дзвінків, контроль вхідної та вихідної документації
• Особисті доручення керівника
• Участь в оформленні відряджень співробітників (бронювання готелів, покупка білетів)
• Допомога співробітникам офісу
• Оформлення замовлень для офісу
• Звіт витрат коштів
2010 — 2010
Компанія: ООО «Комплекс Агромарс»
Юрист юридичного департаменту
Обов’язки:
• Супровід договорів 7 філіалів в Україні, включаючи Гаврилівський птахівничий комплекс» та «Київкомбікорм»
• Контроль вхідної та вихідної документації
• Підготовка договорів у програмі 1С (юридична)
• Звітність по договорам відділу бухгалтерії
• Звіт про работу договірного відділу директору департаменту
• Допомога співробітникам департаменту в судових, страхових та банківських процесах
Освіта:
2000 — 2005
Київський Університет Туризму, Экономіки та Права. Юридичний факультет, спеціальність – правознавець.
Курси, тренінги
2019 рік – прохождення курсів SMM, jMedia курси журналістики, Social Media Marketing і реклама
2020 рік – отримання сертификату про проходження курсу «Оптимальні HR рішення в період обмеженого бюджету».
2020 рік – Диплом про прохождення курсів «Laba HR менеджер»
Професійні навики:
• Досвід роботи з програмою «1с»
• Володіння основними комп’ютерними програмами (Microsoft Office Word, Excel, Power Point)
• Знання етапів кадрової роботи
Про себе:
• Приємна зовнішність
• Пунктуальність
• Відповідальність
• Націленість на результат
• Уважність
• Доброзичливість
• Комунікативність
• Вміння працювати в команді
Люблю психологію, спорт, подорожувати та створювати прекрасне своїми руками. До роботи відношусь з максимальною віддачею.
Похожие кандидаты
Рекрутер
Киев, Удаленно
Інспектор відділу кадрів, юрист
Киев
Адміністратор магазинів, рекрутер, менеджер (HR, торгівля, туризм)
Киев
Менеджер з персоналу
18000 грн, Киев
HR-менеджер
Киев
HR Generalist, рекрутер
40000 грн, Киев