Наталія
Офіс-менеджер
- Возраст:
- 33 года
- Город:
- Чернигов
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10679510
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
НАТАЛІЯ КРЕЩУК
м. Чернігів
tel: [
е-mail: [
КЛЮЧОВІ ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ДОСВІД:
7 років досвіду роботи менеджеркою зі збуту та офіс-менеджеркою на приватних фірмах України. 3 роки досвіду роботи помічником керівника в оптовій (та роздрібній?) торгівлі, маю навички в управлінні командою (7 було на фірмі людей). Досвід ведення та контролю щодо збутової діяльності з повним циклом звітності (від рахунка до акту на виконанні роботи). Маю комунікабельні якості, які допомагають легко працювати з людьми як в команді, так і з потенційними клієнтами для збільшення продажів.
ДОСВІД РОБОТИ:
2021 - 2023 - ТОВ «Гранко Плюс», від офіс-менеджера до помічника керівника
• поліпшила прямі продажі (оптові, роздрібні) та налаштувала роботу фірми;
• складала і надавала звітність (рахунок – видаткова – довіреність – ТТН - накладна до договору – підписування договору - оформлення акту);
• організовувала збут замовлень та розрахунок остачі товару;
• контролювала відвантаження та правильність заповнення документів;
• забезпечувала ведення внутрішнього документообігу, здійснювала координацію роботи офісу;
• вела адміністративну підтримку керівника (переоформлення документів, ведення господарської діяльності, контроль та оплата рахунків та ін.);
• аналізувала та готувала документи для розблокування податкових накладних, контролювала дебіторську заборгованість 631-361рахунок.
2017 - ПП «ХАРКІВ-ЕЛЕКТРО», менеджер зі збуту
• організовувала збут замовлень, підписувала договори;
• планувала та вела перемовини (надавала консультації) та здійснювала індивідуальний підбір електроінструментів;
• забезпечувала організацію своєчасної доставки товарів споживачам у встановлений термін.
2016 – 2017 - ТОВ «ІНСАIТ», офіс менеджер, менеджер зі збуту
• організовувала збут замовлень, підписувала договори зі спецодягу та робочого взуття, засобів індивідуального захисту;
• вела консультації та індивідуальний підбір засобів захисту роботи, безпеки праці в будь-якій сфері діяльності;
• забезпечувала своєчасну доставку товарів споживачам;
• аналізувала попит покупців на спецодяг та спецвзуття.
2014 – 2016 - ТОВ «СМЕНА» магазин гіпермаркет ВЕНА, офіс-менеджер з адміністративної діяльності, менеджер зі збуту
• забезпечувала офіс матеріально-технічним оснащенням (канцтовари та інші товарно-матеріальними цінності);
• вела внутрішню кореспонденцію, листування та звітність;
• забезпечувала ведення телефонних переговорів (телефонний оператор);
• поліпшувала роботу зі стягненню дебіторської та кредиторської заборгованості;
• організовувала збут замовлень, підписувала договори;
• аналізувала претензії від покупців щодо невідповідності якості, кількості та комплектності продукції, порушення термінів постачання.
ОСВІТА:
2016 – внутрішні тренінги «СМЕНА» щодо продажів («холодні», «гарячі» дзвінки, взаємодія продажів з клієнтами);
2007 – 2009 – ДПТНЗ «Чернігівський центр професійно-технічної освіти», спеціальність «офіціант-бармен, буфетник».
HARD SKILLS:
Coogle Docs, MS Office, 1С (склад, бухгалтерія)
SKILLS:
відмінні комунікабельні якості та вирішення конфліктних ситуацій - знаю як працювати з людьми, легко знаходжу спільну мову з потенційними клієнтами, вмію і люблю працювати в команді, вмію вислухати та переконати, задіяючи активне слухання та розуміння поглядів інших;
адаптивність - оперативно та своєчасно вмію реагувати на виклики;
стресостійкість – у щоденній боротьбі з конкурентами, не впадаю в паніку, а розробляю стратегію завоювання ринку;
цілеспрямованість – досягаю поставлених цілей за будь яких перешкод;
стратегічне мислення – прогнозую результат та знаходжу оптимальний шлях для досягнення поставленої цілі.
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер, адміністратор, банківський працівник
Чернигов
Администратор офиса
Чернигов
Юрист, помічник, секретар
15000 грн, Чернигов, Удаленно
Офіс-менеджер
Чернигов
Помічник керівника, персональний асистент, керівник
26000 грн, Чернигов, Удаленно
Помічник бухгалтера, офіс-менеджер
15000 грн, Чернигов