Юлія
Керівник соціальних проєктів, HR-менеджер
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Каменское
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10679747
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
27.05.1981 р.
[
[
м.Авдіївка, Донецька область
м.Кам’янське, Дніпропетровська область
Громадянство України
МЕТА:
Керівник проєктів соціального напрямку (втілення нових проєктів, розвиток
існуючих). Реалізація наявних та отримання нових знань в сфері управління персоналом.
ОСВІТА:
Донецький інститут економіки та господарського права
2009-2011 роки навчання
Спеціальність «Облік і аудит»
Кваліфікація «Фінансист»
Донецький інститут економіки та господарського права
2007-2009 роки навчання
Спеціальність «Економічна теорія»
Кваліфікація «Економіст»
Донецький економічний технікум
1998-2001 роки навчання
Спеціальність «Фінанси»
Кваліфікація «Фінансист»
Додатково:
ТОВ «ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «МЕТІНВЕСТ ПОЛІТЕХНІКА»
Тренінг «Писемне та усне ділове мовлення»
31.10.2022-28.12.2022
ВУМ ONLINЕ
Курс «Перша психологічна допомога в екстрених і кризових ситуаціях»
02.03.2023 року (обсяг 12 годин)
НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР EXPERT
Курс «Військова психологія»
06.06.2023
ДОСВІД РОБОТИ:
ПРАТ «ЮЖКОКС»
Фахівець відділу внутрішніх комунікацій
03.01.2024 – теперішній час
Основні обов’язки:
• Підготовка інформаційних матеріалів для комунікації керівництва підприємства із
трудовим колективом
• Розвиток та ефективне функціонування додаткових інформаційних каналів (Viber,
Telegram, ведення соціальних мереж)
• Планування та реалізація організаційних заходів, спрямованих на формування
іміджу підприємства як кращого роботодавця
Ключові досягнення:
✓ Створення та розповсюдження щомісячного інформаційного дайджесту
✓ Розробка сувенірів та поліграфічної продукції з метою позиціонування бренду
підприємства
ТОВ «МЕТІНВЕСТ–ПРОМСЕРВІС»
Менеджер управління мотивації персоналу
10.07.2023-02.01.2024
Основні обов’язки:
• Щоденний оперативний облік відсутності співробітників підприємства
• Щомісячний аналіз відсутності з підготовкою аналітичних матеріалів (презентації)
керівництву підприємства
• Порівняльний аналіз доходів співробітників в залежності від розряду, грейдів та
майданчиків розташування філіалів підприємства.
Ключові досягнення:
✓ Зниження відсотка неявок відносно фонда робочого часу
Провідний інженер адміністративно-господарського відділу
02.11.2022 – 09.07.2023
• Ведення договірної роботи по оренді рухомого та нерухомого майна
• Облік і структуризація об’єктів оренді рухомого та нерухомого майна
• Формування фактичних витрат в системі 1С
• Підготовка та ведення звітності по виконанню бюджету оренди
ПРАТ «АВДІЇВСЬКИЙ КОКСОХІМІЧНИЙ ЗАВОД»
Начальник відділу соціальних питань
13.01.2014 – 01.11.2022
Основні обов’язки:
• Проведення корпоративних та благодійних заходів на підприємстві.
• Реалізація соціальних програм для пенсіонерів та ветеранів підприємства.
• Реалізація інвестиційної програми, спрямована на об'єкти соціально-побутового
призначення.
• Реалізація програм добровільного медичного страхування і «Індивідуальний
соціальний пакет».
• Громадська робота на підприємстві в рамках програми «Корпоративне
волонтерство».
• Реалізація програм для молоді.
• Реалізація програм адміністративних, побутових і сервісних послуг (закупівля
послуг і контроль за напрямками: фасилити, клінінг, харчування, благоустрій
території, організація бізнес-поїздок).
• Планування та контроль за цільовим використанням бюджету соціальної сфери.
• Безпечна організація праці підлеглого персоналу, його мотивація, оцінка і розвиток.
Маю досвід виконання обов’язків Директора з персоналу та соціальних питань
01.10.2020-23.05.2021
• Інтеграція підприємств шляхом приєднання ТОВ «НВО «ІНКОР» до ПрАТ «АКХЗ»
• Формування довгострокової забезпеченості активу молодими працівниками
необхідної кваліфікації
• Розробка та реалізація концепції цільової моделі HR
• Забезпечення працівникам підприємства сприятливих умов роботи
• Організація ефективної системи інформування
✓ Реалізація програми для молоді «Нові керівники»
✓ Реалізація навчального курсу «Менеджер від А до Я»
Інженер відділу взаємодії з персоналом
03.05.2012-12.01.2014
Бухгалтер бухгалтерії завода/фінансової служби
18.02.2008-02.05.2012
Основний напрямок – облік відряджень робітників підприємства.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ:
• Навички взаємодії з іншими людьми.
• Управління конфліктами та стресовими ситуаціями.
• Здібність до навчання та адаптації до нових умов.
• Здатність працювати у високому темпі.
• Знання мов: українська, російська – вільно, англійська – початковий рівень (зі
словником).
ВОЛОДІННЯ ПРОГРАМАМИ:
Microsoft 365 (Word, Excel, PowerPoint), SAP, 1С
КОМПЕТЕНЦІЇ:
• Системність мислення
• Лідерські якості
• Організаторські здібності
• Гнучкість, мобільність
• Ініціативність
• Комунікабельність
• Креативність
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Сімейний стан: заміжня
Діти: 2 дітей, повнолітні
Похожие кандидаты
Project manager, керівник проєкту, менеджер ІТ-проєктів
19000 грн, Каменское, Днепр, Другие страны
Менеджер з персоналу, HRD, HR Generalist, IT Recruiter
27000 грн, Каменское, Удаленно
Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, кадрова служба
Каменское
Маркетолог, директор з маркетингу, менеджер, керуючий
Каменское, Днепр
,
еще 3 города
Керівник відділу продажу, постачання, страхування, начальник з персоналу
25000 грн, Каменское