Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 мая 2024 Файл

Світлана

Головний економіст, фахівець з супроводження господарських договорів

Возраст:
53 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Кліманова Світлана Анатоліївна
Повна зайнятість
Вік: 53 роки
Місто проживання:Київ

Готовий працювати:Київ ( бажано віддалено)
Заробітня плата : від 25 000,00 грн.
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи:

Головний економіст, Департамент інфраструктури
з 08.2019 по нині
АТ "Ощадбанк", Київ
До спектра моїх обов’язків входить:
- Укладання (розірвання) договорів оренди приміщення під розміщення відділень банку з подальшим розміщення в ПЗ система управління банківськими ресурсами «АФІНА» та «АСКОД»;
- Проведення моніторингу бази орендодавців на предмет дії договорів;
- Надання пакету необхідних установчих документів, згідно переліку, наданих орендодавцем;
- Супроводження пакету документів та заяв на оренду приміщень орендодавцю та здійснення контролю за проходженням пакетів документів у структурних підрозділах Банку;
- Проведення розгляду проектів договорів оренди приміщень для орендодавців різних форм власності;
- Проведення розгляду проектів договорів господарських договорів (теплопостачання, водопостачання, вивіз сміття, прибирання прибудинкових територій, постачання електроенергії );
- Прийняття участі в аукціонах через офіційний майданчик електронної системи публічних закупівель України ProZorro , згідно Законом України №157-ІХ «Про оренду державного та комунального майна» та Постанови № 483 « Деякі питання державного та комунального майна» з метою продовження договорів оренди;
- Моніторинг терміну дії господарських договорів з комунальними організаціями ( з послуг постачання активної енергії, теплопостачання, вивіз побутових відходів, постачання та водовідведення - Організація роботи по отриманню експортної оцінки орендованого майна від експортної організації, акредитованої в департаменті комунального майна та банку;
- Укладання договорів страхування орендованого майна в страховій компанії, акредитовану банком;
- Ведення підготовки проектів господарських договорів та пакету документів разом з фахівцями підрозділів юридичного управління, управління організації бухгалтерського обліку, звітності та контролю, фінансово – економічного управління;
- Супроводження всіх необхідних рахунків від постачальників послуг (енергопостачання, теплопостачання , газопостачання, водопостачання, вивіз сміття, прибирання прибудинкових територій) та формування фінансових розпоряджень на оплату в ПЗ «АФІНА» для подальшої передачі на оплату до управління організації бухгалтерського обліку, звітності та контролю ( акти виконаних робіт , рахунки – фактури);
- Формування консолідованої статичної та іншої інформації для прийняття управлінських рішень в межах компетенції відділу;
- Листування та комунікація з фізичними особами, юридичними та комунальними організаціями щодо ділових відносин;
- Виконання інших обов’язків, віднесених до компетенції відділу ;
- Виконання вимог із забезпечення безпеки інформації, передбачені законодавством України та внутрішніми нормативними документами Банку.
Провідний експерт відділу обслуговування та кредитовання фізичних осіб
З 01.2014 по 08.2019 (5 років 7 місяців)
АТ"ОТП БАНК", Київ
До спектра моїх обов’язків входило:
- Контроль за своєчасним, повним та достовірним відображенням всіх операцій відділення банку , згідно нормативно-правових актів НБУ;
- Проведення та авторизація в системі Клієнт-банк платежів, прийнятих від контрагентів;
- Контроль за виконаннням проведення прибуткових та видаткових операцій по рахункам фізичних та юридичних осіб;
- Супроводження операцій по видачі кредитів фізичним особам;
- Проведення процедури первинного фінансового моніторингу , згідно з вимогами діючого законодавства;
- Своєчасне оформлення та проведення заявок на купівлю/продаж валюти;
- Контроль та сопровождення операцій по зарахуванню/ відправленню S.W.I.F.T. переказів на рахунки фізичних та юридичних осіб;
- Забезпечення своєчасного оформлення Заявок на підкріплення /інкасацію готівкою;
- Формування видаткових/ прибуткових документів по операціям МПК через ПОС -термінал;
- Формування видаткових/ прибуткових документів по операціям завантаження/розвантаження банкомату;
- Щоденна перевірка касових оборотів і залишку готівкових коштів і ценностей на рахунках операційної каси відділення;
- Щоденний контроль за залишками на транзитних рахунках, кредиторської та дебіторської заборгованості відділення;

Освіта
Сумской Національний аграрний університет
Фінансист,Суми
Вища, з 2006 по 2010 (4 роки)
КНЕУ
Фінанси,м.Київ
Незакінчена вища, з 2000 по 2003 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
ООО " Інститут секретарів", бухгалтер підприємства
01.12.2010 - 01.09.2011
Знання і навички
Впевнений користувач MS Office. Банківські програми
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ початковий
Додаткова інформація

Завжди закінчую те, за що беруюся: від читання книжки до півмарафону .Те саме стосується робочих задач та обов’язків.
Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але вмію відстоювати й власне бачення .До роботи ставлюся з максимальною віддачею.
Хочу працювати в дружньому колективі, де всі поважають один одного.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: