Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 мая 2024 Файл

Дмитро

CMO

Возраст:
43 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ДМИТРО ПАШКО
C M O Вітаю, колеги!
Маю значний 20річний досвід в маркетингу, 12 управлінцем СМО.
V P O F M A R K E T I N G Маю успішні кейси в В2В та В2С сегменті. Сильний Event напрямок,
EdTech tradeMarketing. Всі дії з опорою на DATA.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Бренди: EKTOS Denmark, Carlsberg, Nemiroff, Екосфера (соки України),
MHP ltd. (Ready-to-eat категорія/кулінарійні бренди Легко!,інші).
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») 2 кейси з найвищим Effie за ефективність/pmf/profit:
@DmytroDPA Розробляв маркетинг стратегії, готував вихід на експорт.
Будував Бренди та R&D, робив ребрендинг паковання, оптимізував портфелі.
UA Київ. Повне розуміння агенцій в ринку України (працював з ТОП агенціями),
продакшн студіями (знімали ролики, фотоіміджі), база фрілансерів по напрямкам.
Управляв значними командами маркетингу, KPI’s. Більше 17 людей.
| 20 років досвіду маркетинг управління. E-com. Створював онлайн магазини, запускав доставки їжі, маркетплейси.
Digital в b2b. Вебінари, eMailing, розвиток шляху клієнта, go-to-market програми.
| Ринки Україна, EU, Global
Більше підприємець в роботі. Шукаю рішення.
| 30+ брендів / кейсів. FMCG expert | B2B expert | IT | ED-tech

FMCG MHP Holding. NEMIROFF,
ДОСВІД now 2024
CARLSBERG Group. ECOSPHERE Group. CMO
U-PROX systems 07. 2023
Створені бренд-платформа, HR-бренд, комунікаційний план.
b2b
Підготовлені описи програм для виходу на 30 ринків.
U-PROX, EKTOS, KNESS.
Підготували POSm, взяли участь у виставці в Мадриді, eMailing.
HoReCa & Retail EKTOS IT Denmark CMO 2022
Tarantino fam, Sushiya, Gallery.ua. Згенеровані ліди та створена база даних, проведена виставка в Швеції,
супровід клієнтів до контрактів (Данія, Швеція, Норвегія), eMailing.
ОСВІТА Запущений комунікаційний план, стандарти: CPP, CTR, CPC.
2000 - 2005 | Магістр Маркетингу CRM. Впроваджені стандартів взаємодії з клієнтами. .
КНЕУ. Київський національний
ECOSPHERE Group CMО ТА ДИРЕКТОР ЗІ СТРАТЕГІЇ 2021
економічний Eніверситет
Побудували стратегії розвитку групи компаній. 2020
2008 | DEVELOPING STRONG Впровадили редизайн всього портфелю “Соки Україна”,
BRANDS “Добрий Ранок” та запустили 5+ нових брендів, дитячі соки, вода.
MIKE PHILIPPSON ASSOCIATES
Впровадили кризовий менеджент бізнес юніту доставки води м. Київ,
2010 | CONSUMER INSIGHTS
VodaLove, повний перезапуск Лідогенерація та впровадження воронки
SCOTTISH & NEWCASTLE
продажів (customer jorney).
BUSINESS SCHOOL
2012 | MARKETING INNOVATIONS Бюджет управління та команда більше 15 осіб.
2019
THE VALUE ENGINEERS GB Власний бізнес 2 напрямки 1. Strategy Agency
Керуючий партнер 2. INVERIA event HUB 2016
2012 | MMR | DIGITAL Створили Inveria Простір подій 60к відвідувачів на рік, розбудували до 2х
MARKETING IN STRATEGIC
майданчиків, запустили власний Кейтеринг з шефом з ресторану “Монако”,
DEVELOPMENT;
команда 33 людини, запуск свого освітнього напрямку.
ТА +30 ПРОФІЛЬНИХ КУРСІВ З
Агенція: Запуск доставки їжі для Murakami, Sushiya.
МАРКЕТИНГУ ТА СТРАТЕГІЙ.
KNESS Solar Energy повний брендинг бізнесу та стратегія входу в ринок.
ВИКЛАДАВ Інші клієнти. CAPS university, КМДШ, SENSE.
КНЕУ. МАРКЕТИНГ СТРАТЕГІЯ 2015
MHP Holding CMO UKRAINE
2012
2016-2018 | КОНФЕРЕНЦІЇ | FMCG. Ринок Ready-to-Eat, ТМ Легко! Ситні, Export. ФуаГра, Ангус!
СПІКЕР ТА МОДЕРАТОР МПЗ Легко! Розбудова стратегії для всього портфелю М’ясопереробного
ПОТОКУ
заводу заморожених напівфабрикатів “Легко”: 1. ребрендинг “Легко”
(картон паковання); 2. брендинг економ сегменту в “Ситні”, 3. заморожена
курятина 4. HoReCa напрямок більше 30 видів для UA, EU (квота).
ТМ Бащинський. Просування тістової групи (пельмені): 1. Ребрендинг
напрямку. 2. 4 місяці керування всім портфелем МКІ (реструктурізація).
ДМИТРО ПАШКО МАРКЕТИНГ ДИРЕКТОР

ДОСВІД MHP Holding. Досягення:
Зростання продажів в 2 рази: Зупинка 2х річного падіння категорії, зростання експорту в +10
раз обсягів категорії.
Horeca: підписання KFC, Dominos + 20, тендери McDonalds, Європа.
Експорт: створення бренду Qualiko. Збережений з 2013 дизайн паковання Qualiko, Ситні,
основні SKU Легко!
P&L по кожному SKU: будували 2 роки. (окрема логістика НПФ від курятини.
1 рік Керування продажами в 3х регіонах України по категорії.
2011
NEMIROFF CMO UKRAINE 2009
Досягнуті рекордні продажі в Україні, SOM доля ринку №1.
Впроваджена Global Brand Strategy, національні 360 кампанії, промо та трейд програми.
Оновлення продукту: ребрендинг портфелю, запуск нових Delikat на Effie awards отримав
#1 місце за ефективність запуску).
400+ івентів в рік, вперше спонсорство event-у Sziget в Будапешті, ProductPlacement в кліпі
LadyGaga, окремий фокус в розвитку HoReCa до 350 events щорічно.
2008
Carlsberg Ukraine BRAND MANAGER 2006
Досягнуті рекордні продажі в Україні, SOM доля ринку №1 по категорії.
Розвиток бренду Славутич ICE, ICE MIX запуск смакових напрямків, підготовка до запуску
портфелю інноваційних продуктів.

Є додаткові кейси під значним NDA.

Готовий взяти відповідальність на себе за розвиток маркетинг стратегії.
Перший крок - обговорення деталей та формування бачення стратегії досягнення
зазначених показників.

З повагою,
Пашко Дмитро
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

PERSONAL QR LINKEDIN

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: