Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 мая 2024 PRO

Андрій

Керівник відділу, директор з продажу, національний менеджер, 100 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
48 лет
Город проживания:
Святопетровское
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Комерційний керівник відділу продажу, Національний менеджер.

с 11.2019 по 01.2024 (4 года 2 месяца)
Elbfein LLC, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Розробка та втілення стратегії продажів: структурні, географічні, комерційні для забезпечення прибутку та зростання продажів відповідно до цілей компанії;
• Планування маркетингового бюджету компанії на просування товару в розрізі територій, клієнтів та брендів.
• Планування розвитку бренду в Національних мережах, прогнозування обсягу продажів на квартал, півріччя, рік;
• Розвиток торгових марок та трейд-маркетингової активностей по каналам збуту, проводив маркетингові дослідження ринку.
• Управління менеджерами з продажу, навчання та контроль;
• Постановка цілей та завдань відділу продажу та логістики на рік, півріччя, місяць
• Контроль роботи відділу (обсяг продажів, відпускні ціни, дебіторська заборгованість)
• Проведення спільних СТОРЧЕКів з КАМами та контроль виконання клієнтами умов договору (асортиментна матриця, ціноутворення на полицях клієнтів, представленість товару, терміни)
• Проведення перемовин з ключовими клієнтами та виробниками.
• Залучення нових клієнтів та побудова стабільних відносин з постійними та оптовими клієнтами;
• Контроль за підготовкою контрактів з ключовими клієнтами та виконанням умов;
• Аналіз конкурентного середовища та тенденцій на ринку;
• Контроль дебіторської заборгованності.
• Підготовка звітів за результатами роботи відділу продажу;

Кількість підлеглих: 4 КАМІВ, 1 Регіональний менеджер, 2 адміністратора, 1 супервайзер.
Підпорядкування: Директору.
Досягнення:
• Зростання продажів становило рік до року +40%.
• Оптимізував логістичні витрати по зберіганню та доставці товару на 30%.
• Розширив дистрибуцію та представленність в двох регіонах (Захід та Схід)

Заступник директора з розвитку ринку збуту

с 09.2018 по 10.2019 (1 год 1 месяц)
ТОВ "ККП "М'ЯСНІ ДЕЛІКАТЕСИ",, Київ (Роздрібна торгівля)

Аналіз ринку комерційної нерухомості;
Пошук об'єктів нерухомості для відкриття торгових точок під брендом виробника.
Проведення переговорів з орендарями, підготовка та підписання договорів оренди;
Організація та контроль будівельних процесів (внутрішнє та зовнішній, благоустрій);
Організація та контроль розміщення та монтажу торгівельного обладнання;
Підбір, навчання та адаптація персоналу;
Розвиток території (Київ та Київська область), відкриття та запуск нових магазинів з нуля, а також підключення клієнтів;
Формування стратегії просування продукції;
Мотивація персоналу, нарахування заробітньої плати.
Проведення маркетингових заходів для збільшення об'ємів продажу.
Аналіз ринку, ціни конкурентів;
Формування цінової політики та контроль виконання умов;
Управління магазинами та їх розвиток.
Підготовка звітності для генерального директора. (Асортимент, продажі, відкриття та запуск нових ТТ)
Кількість підлеглих: 20 продавців.

Підпорядкування: Генеральному директору.
Досягнення:
Відкрив та запустив у роботу 10 магазинів у Києві та області.
Впровадив єдину схему мотивації для продавців у 35 ТТ.
Відкоригував роботу логістичного відділу.

Національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами. (NКАМ) Керівник відділу

с 04.2011 по 03.2018 (6 лет 11 месяцев)
САВСЕРВІС, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Розробка стратегії розвитку клієнтів;
• Проведення переговорів з виробниками, зведення бюджетів та планування розвитку у розрізі бренду в Національних мережах, прогнозування обсягу продажів на квартал, півріччя, рік;
• Прорахунок P&L від співпраці з клієнтом у розрізі бренду;
• Управління субдистриб'юторів та командою мерчендайзерів, постановка індивідуальних планів, цілей та завдань, контроль за їх виконанням.
• Підготовка та проведення річних переговорів з Національними клієнтами (ефективний асортимент, категорійний менеджмент, план товарообігу, аналіз маржинального доходу, планування промо активності, прорахунок знижок та бонусів);
• Укладання комерційних контрактів із клієнтами
• Контроль ПДЗ та виконання умов контрактів із клієнтами
• Визначення можливостей зростання бізнесу оптимізації витрат;
• Координація цінової політики клієнтів;
• Моніторинг та аналіз продажів;
• Робота з ключовими клієнтами
- Продукти харчування: МЕТРО, АШАН, Фоззі, Сільпо, Фора, Фуршет, Велика КИШЕНЯ, КАРАВАН)
- АЛКОГОЛЬ: ТС ПЛЮС, ГУДВАЙН, МЕГА МАРКЕТ.
• Підбір, навчання та адаптація персоналу.
• Нарахування заробітної плати відповідно до індивідуального виконання поставлених планів, цілей та завдань.
• Звітність.

Досягнення:
• Формування відділу КАМ. (4 КАМ)
• Розробка та впровадження прозорої системи мотивації.
• Систематизував використання бюджетів із виробниками для збільшення обсягів продажу.
• Розширення дистрибуції за рахунок підключення нових клієнтів. (Контракт із клієнтом Сільпо, Експансія, Фора).
• Зростання продажів відділу становило рік до року з інд. 2,7.
• Лістинг ефективного асортименту, проведення промоініціатив, дозвіл матриці.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (КАМ).

с 06.2006 по 02.2011 (4 года 8 месяцев)
ФЕРРЕРО УКРАЇНА ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Виконання плану продажу, плану з якісної та кількісної дистрибуції;
• Проведення ділових переговорів із клієнтами
• Планування та контроль складських залишків;
• Розширення ринку збуту та представленості продукції;
• Лістинг, делістинг, ротація позицій в асортименті;
• Участь в організації та розробка маркетингових та стимулюючих заходів;
• Аналіз та контроль відвантажень, оплат та дебіторської заборгованості;
• Підготовка щомісячних звітів із продажу, прогнозування обсягів продажу;
• Проведення моніторингу ринку та конкурентів;
• Контроль документообігу;
• Координація та управління командою мерчендайзерів;

Супервайзер

с 02.2004 по 05.2006 (2 года 3 месяца)
ФЕРРЕРО УКРАЇНА ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Створення команди
• Підбір та управління персоналом
• Розробка мотиваційної програми для торгового персоналу та успішне її втілення
• Постановка цілей та завдань, коригування та контроль їх виконання.
• Складання планів продажу, розширення каналів збуту
• Проведення переговорів із клієнтами
• Аналіз та контроль дебіторської заборгованості.

Досягнення:

• Впровадження єдиного стандарту викладення товару на місцях продажу (прикасова зона, полиці, категорії)
• Налагодження ефективної роботи мерчендайзерів

Мерчендайзер

с 06.2002 по 01.2004 (1 год 7 месяцев)
ФЕРРЕРО УКРАЇНА ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Викладення товару на полицях в супермаркетах
• Відстеження ротації товару
• Дотримання планограм
• Перевірка цінової політики
• Ведення звітності

Образование

Київський Університет економіки та технологій транспорту.

Інженер, Київ
Высшее, с 1995 по 2000 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінг: "Партнерські переговори","Distributors management" "Ефективні продажі"

2016-2018рр

Знания и навыки

Організованість Уміння аналізувати Управлінські навички Впровадження системи KPI Планування продажу FMCG-продаж Ведення переговорів Стратегічне планування Стресостійкість Неконфліктність Користувач 1С Управління персоналом Самостійне прийняття рішень Розвиток продажу

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Ціль:
Отримання нових можливостей професійної самореалізації на користь компанії-роботодавця.
Розглядаю вакансії національного менеджера з продажів, керівника відділу, директора по продажам.
Навички:
Володію лідерськими здібностями, вмію організовувати, вчити і націлювати команду на досягнення високих результатів.

володіння ПК: MSOffice (Word, PowerPoint, Excel, Outlook, KODA, 1С, Internet )
• Ділове листування.
• Ведення переговорів, підписання контрактів (20 років досвіду)
• Управління персоналом (до 10 осіб) (10 років досвіду)
• Знання логістики, документообігу (20 років досвіду)
• Права водія категорії “В”

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: