Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 мая 2024 Файл

Юрій

Категорійний менеджер

Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Мета
Отримання посади регіонального директора, КАМ, Регіонального (Територіального) менеджера, Категорійного менеджера

Досвід роботи

07.2017 –тепер. час Керівник відділу продаж ТОВ «Тема» (BERTA GROUP)
Підлеглий персонал 6 чол. (пряме) 31 (дотично)
Основні обов’язки:
1. Ефективне управління відділом продажу.
2. Досягнення позитивних фінансових показників торгового відділу
3. Формування плану продаж та маркетингової активності по брендам
4. Мотивація та участь у підборі персоналу, організація навчання для торгових команд
5. Організація ефективної роботи та контроль результатів торгових команд
6. Контроль дебіторської заборгованості
7. Проведення переговорів по співпраці з ключовими клієнтами, контроль співпраці з ними
8. Контроль запасів товарів згідно процедур компанії та домовленостей з виробниками
9. Організація ефективної взаємодії з іншими відділами підприємства
10. Детальне ознайомлення із структурою продаж - план-факти по брендам , торговим командам
11. Запуск нових брендів з «нуля», розробка маркетингових програм та акцій відносно території
12. Аналіз продаж: динаміка, АКБ, ТОП клієнти , ТОП ассортимент ,
13. Контроль системи ціноутворення,знижок, бонусів по брендово.
14. Розробка та запуск мотиваційних програм для торгових команд з метою стимулювання виконання планів продаж та пріоритетних позицій.
15. Контроль планування роботи супервайзерів: основні задачі на місяць, тижневе планування роботи
16. Контроль АКБ території: розподілу продаж місто-область, каналів збуту по брендах, ТОП клієнтів підприємства
17. Контроль роботи з ТОП клієнтами : фіксація присутності по брендам, умов співпраці (знижки, відтермінування,бонуси ,інше ), переговори для знайомства та подальшого ведення процесу продаж
18. Контроль навантаження на торгових представників : оборот, акб, результативність по замовленням, можливі перспективи розвитку

Досягнення:
• Об`єм філії: збільшення об’єму продаж на території 2023/2022р.р. – 8,5% 2022/2021р.р. – 36,8% 2021/2020 – 25% по каналу ТТ Закарпаття
• Дистрибуція: Збільшення дистриб’юторської представленості брендів по території Закарпаття: запуск пакету торгових марок Лімниці, запуск ТМ Юнілевер, як результат збільшення АКБ на 27% (2023/2022р.р. та досягнення рівня АКБ до 2 863 АТТ за 2021р.
• Дебіторка: Обертовість дебіторки: досягнення історичного показника дебіторської заборгованості 4 дні. Найкращий результат показника відсотка ПДЗ від обороту (4,2%) в структурі BERTA GROUP в напрямку НОН ФУД .
• Оптимізації: Надав обгрунтоване рішення оптимізації торгових команд структури НОН ФУД Закарпаття по об`єднанню портфеля брендів Лімниці без втрати продаж. Економія для компанії по філіалу Закарпаття за рахунок оптимізації склала в середньому 80 000грн.
• Маршрутизація: Розробка та впровадження «сотового» методу дистрибюції (маршрутів ТА та логістики). Економія для компанії по філіалу Закарпаття склала
• Прибутковість: Досягнення прибутковості напрямку НОН ФУД на території філіалу Закарпаття в 1кв. на рівні +0,7% EBIDA (+ 230 000 грн.)

04.2016-07.2017Територіальний менеджер в Закарпатській області .ТОВ «Ельфа Лабораторія»
Підлеглий персонал 4 чол.
Основні обов’язки:
1. Контроль виконання встановлених планових показників по об`єму продаж та пріоритетних позиціях та цільових показниках .
2. Покращення відносин с клієнтами, підвищення лояльності клієнтів до компанії виробника.
3. Щоденний контроль статистики виконання плану по всім показникам. Забезпечення постійної динаміки росту обороту по клієнтам
4. Контроль відсутності протермінованої дебіторської заборгованості по клієнтам.
5. Здійснення якісного планування роботи (щоденне, щотижневе, щомісячне).
6. Розробка стратегічних планів та програм з ціллю покращення присутності продукції на ввіреній території.
7. Контроль планування підлеглих (щоденне, щотижневе, щомісячне).
8. Проведення якісних переговорів з прямими клієнтами на рівні директорів.
9. Контроль виконання договірних домовленостей по прямим клієнтам.
10. Покращення умов співпраці з прямими клієнтами.
11. Контроль документообігу з клієнтам (своєчасне підписання договорів та бухгалтерських документів.
12. Забезпечення наявності продукції у всіх каналах збуту на ввіреній території згідно підписаних специфікацій
13. Аналіз продаж товару по клієнтам та оптимізація асортименту в торгових точках клієнтів.
14. Контроль запасів продукції на складі,формування замовлень на склад дистриб`ютора.
15. Забезпечення вводу новинок в асортимент торгових точок.
16. Розширення клієнтської бази торгових точок.
17. Розробка маркетингових міроприємств для кращого просування продукції
18. Розробка, організація та контроль проведення акцій в торгових точках.
19. Пошук та підбір персоналу, проведення співбесід.
20. Підвищення кваліфікації підлеглих шляхом навчання, проведення тренінгів та бренд тренінгів.
21. Розробка та запровадження додаткових мотиваційних для торгових представників.
22. Контроль вчасної доставки товару на ТТ
Досягнення:
• збільшення об’єму продаж на 42% 2016р. до 2015р.
• ріст покриття на 36% 2016р. до 2015р.
• розширення клієнтської бази прямих клієнтів виробника (+ 56TT)
• Найкращий показник по розстановці ДМП (розставлено 6 додаткових стійок «кораблів»)

09.2015 -04.2016 Супервайзер ТОВ «Олмар» (ПЕРША ПРИВАТНА БРОВАРНЯ)
Підлеглий персонал 5 чол.
Основні обов’язки:
1. Підбір та навчання персоналу (торгових агентів та мерчендайзерів).
2. Планування та організація роботи торгових представників.
3. Постановка планів продаж та контроль їх виконання ТП (щоденно).
4. Розробка та корегування місячних планів та постановка задач на поточний місяць.
5. Розробка та оптимізація маршрутів для ТП та мерчендайзерів.
6. Контроль якості обслуговування ТТ торговими представниками та мерчендайзерами.
7. Контроль дотримання планограм в ХШ виробника.
8. Аналіз та оцінка роботи ТП та мерчендайзерів.
9. Контроль вчасної доставки товару на ТТ та контроль дебіторської заборгованості.
10. Аналіз динаміки продаж і можливості їх зростання на підконтрольній території.
11. Щомісячний прогноз та планування об`ємів продаж на наступний місяць
12. Ведення переговорів з мережами, ключовими клієнтами.
13. Вчасне подання звітності.
14. Контроль розташування та переміщення ХШ і додаткового обладнання виробника на ввіреній території.
Досягнення:
• збільшення об’єму продаж на 36% 4кв. 2015р. до 4 кв. 2014р.
• ріст покриття на 28% 4кв. 2015р. до 4 кв. 2014р.
• розширення клієнтської бази прямих клієнтів (+ 37TT за квартал)
• оптимізація залишків дистриб’ютора в не сезонний період, взято мотиваційну програму «За розпродаж залишків»

10.2007 – 09.2015 Територіальний Супервайзер ТМ «Лореаль» (ТОВ «Тема-Закарпаття»)
Підлеглий персонал 6 чол.
Основні обов’язки:
1. Підбір та навчання персоналу (торгових агентів та мерчендайзерів).
2. Планування та організація роботи торгових представників.
3. Постановка планів продаж та контроль їх виконання ТП.
4. Розробка та корегування місячних планів та постановка задач на поточний місяць.
5. Розробка та оптимізація маршрутів для ТП та мерчендайзерів.
6. Налаштування обміну інформації між ТП та мерчендайзерами про наявні проблеми на маршрутах.
7. Контроль якості обслуговування ТТ торговими представниками та мерчендайзерами.
8. Аналіз та оцінка роботи ТП та мерчендайзерів.
9. Контроль вчасної доставки товару на ТТ та контроль дебіторської заборгованості.
10. Контроль запасів продукції на складі,формування замовлень на склад дистриб”ютора,
11. Аналіз динаміки продаж і можливості їх зростання на підконтрольній території.
12. Ведення переговорів з мережами, ключовими клієнтами та постачальниками.
13. Розробка мотивації ТП і мерчендайзерів.
14. Вчасне подання звітності.
Досягнення:
• збільшення об’єму продаж на 64% 2014р. до 2013р.
• приріст покриття 48% 2010р. до 2009р.
• виграш мотиваційних програм (за збільшення АКБ по по категоріям) 2010р. взято 3 квартальні програми і 1 місячна.

09.2005 –10.2007 Менеджер по закупці товарів ТОВ “Ужгород П.С.Ю.” (мережа с/м “Вопак”). (бакалія, риба, соки-води, алкоголь, хімія-косметика, супутні товари)
Підлеглий персонал 21 чол.
Основні обов’язки:
1. Забезпечення постійної присутності товарів по підконтрольній групі в супермаркеті;
2. Організація роботи персоналу підконтрольних відділів
3. Контроль за викладкою товарів згідно стандартів (планограм);
4. Ведення переговорів з постачальниками;
5. Аналіз продажу та оборотності товарів;
6. Контроль за діяльністю конкурентів.
Досягнення:
◦ Збільшення об’єму продаж на 30 % по підконтрольній групі товарів.
◦ Визнаний кращим в мотиваційному конкурсі «Найкращі показники місяця» (жовтень 2006р.)

08.2004 – 09.2005 Комерційний Директор ТОВ “Максимум” (дистрибуційна компанія) ) (ТМ “Стожар”,ТМ “Я”,ТМ “Фруктовий сад”,ТМ “Жменька”,ТМ “VICI”,ТМ “Хортекс” і т.д.).
Підлеглий персонал 30 чол.
Основні обов’язки:
1. ведення переговорів з постачальниками;
2. постановка планів продаж та контроль їх виконання ТК
3. розширення ринку збуту;
4. збільшення клієнтської бази;
5. аналіз динаміки продаж і можливості їх зростання
6. організація і контроль продаж в Закарпатській області;
Досягнення:
◦ Введення структурної схеми в кадровій політиці.
◦ Побудова нової схеми оплати праці.

Освіта

Додаткова інформація:

1998 – 2003р.Ужгородський Національний Університет
• Фізичний факультет.
• Спеціальність «Прикладна Фізика».
• Спеціалізація – фізико-технічна експертиза, митна справа.
• Диплом магістра «Прикладної фізики»

Додатко Вільно володію прикладними програмами на рівні користувача (1C, Microsoft Office, Outlook,
Internet browsers, Power Point)
Водійські права категорії «В», «С», «D», стаж 22 років.
Наявність закордонного паспорту.

Тренінги:

Ефективний менеджер, Управління персоналом, Тайм менеджмент, Ефективні перговори -бізнес тренер Оксана Бойко (школа School of Management), Ефективні Переговори – тренер Олена Маневич (Школа OLOS)

Хобі

Особисті якості:
Лижний спорт, більярд, авто -тюнінг, активний відпочинок.

Вимогливий до себе та підлеглих, відповідальний, комунікабельний, стресостійкий, вміння працювати в команді, цілеспрямований, наполегливий, пунктуальний, велике бажання вчитись новому, бажання завжди і в усьому бути першим.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: