Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 мая 2024

Світлана

Менеджер по роботі з клієнтами, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
43 года
Город:
Бровары

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер оптового інтернет-магазину

с 09.2022 по наст. время (1 год 9 месяцев)
Sewel, Бровари (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• аналіз і прогноз обсягів продажу пономенклатурно;
•контроль товарного запасу, формування замовлень на виробництво, контроль виконання;
•проведення переговорів по співпраці і укладання договорів на виробництво продукції
•ведення замовлень гуртових і роздрібних клієнтів (формування видаткових накладних, рахунків, накладних на повернення, актів звірки);
• організація відправки замовлень (оформлення ттн, контроль отримання відправлення, контроль отримання повернень та ін.)
•робота з CRM (Бітрикс, KeyCrm);
•контроль дебіторської заборгованості

Керівник служби по роботі з клієнтами

с 02.2021 по 08.2021 (6 месяцев)
НК Групмед ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

відстеження товарообігу, контроль товарного запасу, формування замовлень постачальнику;
•аналіз і прогноз обсягів продажу пономенклатурно і в розрізі напрямків збуту;
•вхідний контроль відпускних цін на продукцію;
•безпосередня комунікація та проведення переговорів з постачальником за основними напрямками співпраці;
•контроль нарахування та своєчасності виплат всіх видів компенсаційних витрат;
•звірка взаєморозрахунків з постачальником, розрахунок маркетингових компенсацій та повернення відповідних документів згідно встановленного строку;
•робота з дебіторською заборгованністю клієнтів;

Адміністратор-аналітик відділу продажів

с 05.2016 по 11.2020 (4 года 6 месяцев)
ГО УЛАСП, Київ (Юриспруденція)

План-факторний аналіз діяльності 3 відділів продажів та відділу по роботі з контрагентами;
•Формування звіту з дебіторської заборгованості контрагентів;
•Консолідація даних з фінансових зобов'язань контрагентів по 3 організаціям;
•Консолідація даних 1С та CRM для звітності;
•Підготовка щоденної, щомісячної, щоквартальної звітності виконаних показників KPI співробітників;
•Написання, узгодження та впровадження технічних завдань для IT-спеціалістів для автоматизації процесів обліку в 1С та CRM;
•Підтримка актуальності БД CRM, внесення змін, контроль коректності структури даних;
•Контроль дотримання договірних зобов'язань контрагентів;
•Робота з Клієнт-банком (отримання виписок; обмін даними з 1С)
•Формування первинної документації (акти звірки, рахунки, АВР) в 1С:Предприятие 8.3.
•Підготовка додаткових форм управлінського обліку

Дополнительное образование и сертификаты

Бухгалтер + 1С Бухгалтерія"

2010, 3 місяці

Знания и навыки

MS Excel Power Query MS PowerPoint Побудова графіків Створення діаграм Зведені таблиці 1С:Підприємство

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: