Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 июня 2024 Файл

Олена

Соціальний працівник, оператор кол-центру

Возраст:
48 лет
Город:
Сумы

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
ЖУК
Олена Вікторівна
04.07.1975 року народження
м. Суми
моб. тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета
Працевлаштування з метою реалізації активної життєвої позиції.
Досвід роботи
З 1993 по 1997 рік працювала в Сумська обласна державна адміністрація, виконком обласної ради народних депутатів на посадах друкарка машбюро загального відділу та секретар приймальної керівника секретаріату облради народних депутатів.
З 1997 по 2021 рік працювала в управлінні податкової міліції Головного управління ДФС у Сумській області, Головному управлінні Міндоходів у Сумській області, Державній податковій службі у Сумській області, Державній податковій адміністрації в Сумській області у підрозділах документування, контролю та захисту інформації.
У 2021 звільнилася на пенсію за віком з посади заступника начальника відділу.
З 16.08.2023 по 11.03.2024 року БО "ПБФ"Карітас Суми.
Освіта

У 2010 році закінчила Сумську філію Державної академії статистики, обліку та аудиту і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки "Економіка і підприємство"

У 2014 році закінчила Сумський державний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Економіка підприємства".
Допуск до державної таємниці
Допуск до державної таємниці отримала за формою 2 у 1997 році. Державну та службову таємницю зберігати вмію.
Професійні навички та знання
Організація роботи із документування, контролю, діловодства та документообігу, організація системних заходів щодо архівування документів згідно номенклатури справ установи,
Забезпечення діяльності із виконання процедур, пов’язаних із виконанням організаційно-розпорядчих функцій, організації проведення нарад.
Підготовка розпорядчих документів (наказів, розпоряджень, тощо), документів щодо службових відряджень.

Знання мов
Українська – в повному обсязі

Інше
Виховую доньку.
Комунікабельна, стресостійка, віддана обраній справі, відповідально ставлюсь до виконання поставлених завдань, вмію працювати в команді.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: