Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 мая 2024 Файл

Таісія

Економіст, менеджер з адміністративної діяльності

Возраст:
49 лет
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

олейнічук таісія володимирівна

Економіст, менеджер з адміністративної діяльності

Очікуваний рівень зарплати: від 20 000,00 грн.
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік: 49 років
Місто: Вінниця.

контактні дані:
АДРЕСА:
м.Вінниця

НОМЕР ТЕЛЕФОНУ:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Особисті якості:
•  відповідальність;
•  уважність;
•  вміння викладати інформацію,
• переконувати тощо;
•  працьовитість;
 старанність;
•  цілеспрямованість;
 хороша пам'ять;
 виразна мова;
 емпатичність;
 ввічливість;
 комунікабельність;
 доброзичливість
ПЕРЕВАГИ:
 позитивний досвід роботи з великим обсягом інформації,
 вміння прийняти рішення в короткі строки на основі власного досвіду,
 відкрита для отримання нового досвіду
Мови:
 Українська ─ вільно (рідна мова).
 Російська ─ вільно
 Англійська ─ початковий

знання і навички:
 MS Excel
 MS Word
 MS Office
 Користувач Internet

Освіта і кваліфікації
Приватний вищий навчальний заклад «Київський інститут бізнесу та технологій»
(м. Вінниця)
Грудень 2007 – Вересень 2011 року.
Базова вища освіта за напрямком "Менеджмент"
Кваліфікація "Бакалавр з менеджменту".
Закінчила інститут з відзнакою.

Вересень 2011 – Червень 2012 року.
Повна вища освіта за спеціальністю «Менеджмент організацій і адміністрування»
Кваліфікація «Спеціаліст з менеджменту; менеджер (управитель) підприємств, установ, організацій; менеджер (управитель) з адміністративної діяльності; викладач професійного навчально-виховного закладу»

Вінницький національний аграрний університет
(м. Вінниця)
Вересень 2017 — Грудень 2018.
Освітньо-кваліфікаційний рівень «Магістр».
Спеціальність «Фінанси, банківська справа та страхування».
Професійна кваліфікація «Професіонал в галузі фінансів»

Досвід роботи
Економіст з фінансової роботи, провідний економіст Квартирно-експлуатаційний відділ м.Вінниця
Грудень 2016 — Березень 2024
- Здійснення фінансової діяльності підприємства, формування та розподілення доходів і накопичень підприємства та їх використання за зобов’язаннями перед державним бюджетом, податковими органами, банківським установами, постачальниками, фінансування витрат;
- знання та застосування законодавчих актів, постанов, розпоряджень та інших керівних, методичних, нормативних документів і матеріалів щодо організації фінансової діяльності підприємства за напрямком діяльності;
- організація своєчасності і повноти складання та відпрацювання щотижневих, місячних та квартальних звітів та донесень відповідно до табеля термінових донесень;
- відпрацювання відповідей на телефонограми, листи, термінові дані за напрямком діяльності відповідно до вимог чинного законодавства України;
- своєчасне відпрацювання і подання до фінансово-економічного відділення розподілів комунальних послуг для виставлення рахунків стороннім споживачам;
- перевірка виставлених рахунків постачальників, погодження та подання їх начальнику фінансово-економічного відділення до сплати;
- організація укладення договорів за напрямком діяльності;
- участь у виконанні заходів з підготовки території держави до оборони у межах компетенції;
- здійснення та виконання заходів внутрішнього контролю та управління ризиками;
- надання пропозицій щодо вдосконалення нормативно-правових актів з питань інженерно-інфраструктурного забезпечення установи за напрямком діяльності.
- здійснення інших повноважень відповідно до законодавства України.

Менеджер з адміністративної діяльності
ПП Учбово-курсовий комбінат «Гайзель»
Вересень 2012 - Грудень 2016
- Координація роботи офісу; прийом і реєстрація замовників і клієнтів, отримання дзвінків, робота з документами;
- ведення журналів, протоколів, справ, підготовка посвідчень з навчання нормативно-правових актів про охорону праці та професійно-технічного навчання; підвищення кваліфікації робітників;
- організація, регулювання та контролювання проведення інформаційно-лекційної та навчальної роботи підприємства;
1. - розробляння аналітичних, навчальних, довідкових та інших матеріалів з питань, що стосуються діяльності підприємства в межах своєї компетенції;
- діяльність з обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов;
- організація укладення договорів за напрямком діяльності;
- представлення підприємства в усіх органах, установах, організаціях, засобах масової інформації, із фізичними особами у межах своєї компетенції;
2. - знання і виконання вимог нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримання норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт.
Додаткова інформація
досвід роботи з вересня 1991року: секретар-друкарка, оператор комп’ютерного набору.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: