Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 мая 2024 PRO

Олександр

Бізнес-тренер, 50 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
25 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бізнес-тренер

с 12.2022 по 04.2024 (1 год 4 месяца)
Forex Company, Львів (Фінанси, банки, страхування)

Бізнес-тренер, теоретичний напрямок (грудень 2022-го – квітень 2023-го, вересень 2023-го – квітень 2024-го)
Створення начальної програми відповідно до потреб ніш
Розвиток менеджерів по роботі з клієнтами, переважно без досвіду
Навчання ключовим навичкам ділової комунікації та ефективної роботи з клієнтами
Впровадження правильної психології роботи з клієнтами для новачків
Написання готових скриптів для роботи з клієнтами

Бізнес-тренер, коуч (квітень – липень) 2023-го
Розвиток персоналу та менеджерів компанії
Впровадження механізмів тайм-менджменту в структури компанії
Впровадження системи SMART в роботу менеджерів з метою підвищення KPI
Впровадження процесів пов’язаних з підтримкою фізичного та ментального здоров’я на регулярній основі для підвищення KPI та підтримки високої працездатності працівників компанії

Team leader

с 08.2019 по 09.2021 (2 года 1 месяц)
OneCall, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Керівник команди продажів (team-lead) (вересень 2019го – серпень 2021; серпень-вересень 2023-го)

Створення навчальних програм з використанням педагогіки та андрагогіки
Розвиток менеджерів з продажу з нуля
Розвиток вже сформованих менеджерів для підвищення KPI
Створення KPI як в цілому для команди, так і для кожного менеджера особисто
Контроль виконання встановлених KPI
Написання готових скриптів для роботи з клієнтами
Комунікація з іншими відділами компанії для підвищення результатів команди та напрямку в цілому

Менеджер з продажу

с 09.2018 по 09.2019 (1 год)
Forex Company, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Образование

УжНУ

Фізичний, Ужгород
Высшее, с 2016 по 2022 (6 лет)

Фізик експерт, вчена ступінь - магістр.

Знания и навыки

Уміння аналізувати Управлінські навички Побудова відділу продажу Планування продажу Ведення переговорів Впровадження системи KPI Ведення CRM Управління командою Продаж B2C FMCG-продаж Управління персоналом Проведення презентацій Проведення тренінгів Робота в команді Аналіз роботи персоналу Розробка плану навчання Проведення тренінгів з продажу Систематизація процесів

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Бачу себе на позиції керівника відділу продажів, або бізнес тренера в компанії. У сфері роботи з клієнтами та продажів, близько 6 років. Знаю психологію та біологію людей, що і використовував як на керівних посадах, так і на позиціях нижче. Спортсмен, раніше займався боксом, тому легко переношу стреси та навантаження будь якого формату. Освіта технічна,(фізик експерт) що дає можливість дивитись на все з більш глибшої точки зору, як з позиції психології так і з позиції технічних процесів. Швидко адаптуюсь до змін, та навчаюсь. Переконаний в тому, що стратегія важливіша за тактику, як в житті, так і в роботі, та розвитку будь якої компанії. В першу чергу, шукаю компанію яка створює/реалізує/продає, щось перспективне та корисне людям, оскільки вважаю що цінність продукту компанії , є основою. Бажаний дохід від 60 000 гривень.



СФЕРА СКАМУ (ФІН РИНКИ, ТА БУДЬ ЯКІ ІНШІ НАПРЯМКИ СХОЖОГО ФОРМАТУ НЕ ЦІКАВЛЯТЬ, НЕ ВИТРАЧАЙТЕ СВІЙ ТА МІЙ ЧАС).

Ключові особистісні навички(soft skills):
1)Лідерство
2)Вміння швидко навчатись за рахунок знання біологічних процесів що за це відповідають
3)Дисциплінованість та відповідальність
4)Орієнтованість на результат
5)Здатність мислити системно, та оптимізувати робочі процеси
6)Стресостійкість
7)Вміння слухати та розуміти смпіврозмовника


Ключові практичні навички(hard skills):
1)Вміння легко, цікаво та ефективно навчати персонал
2)Вміння ефективно доносити інформацію
3)Вміння продавати та переконувати
4)Вміння мотивувати підлеглих
5)Знання психології людей, та розуміння як її використовувати в роботі
6)Впевнений користувач ПК
7)Вміння роботи з MS Office
8)Знання методики постановки та реалізації цілей за методом SMART

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: