Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 мая 2024 Файл

Людмила

Адміністратор, бухгалтер

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ПАДАЛКА ЛЮДМИЛА СЕРГІЇВНА
Дата нарождення: 29 червня 1978
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Сімейний стан: Заміжня, двоє дітей (26 і 16 років)
Освіта:
1995-2000рр: Запорізька державна інженерна академія.
Факультет "Промисловий менеджмент".
Спеціальність "Менеджмент у промисловій сфері".
Кваліфікація "Економіст-менеджмент".
2011 р. курс Программа «1С бухгалтерия».
2021 р. курс бухгалтерія «ПДВ»
2023 р. курс бухгалтерія «Заробітна плата»
Досвід роботи:

1. 2000-2002рр : КБ "Приватбанк".
Посада: Економіст відділу неторгових операцій Департаменту обслуговування фізичних осіб.

2. 02.09.2002г-06.10.2003рр: ТОВ «Імекс»
З 02.09.2002 - 01.07.2009 посада економіста фінансового відділу.
З 01.07.2009 - 30.11.2009 посада керівника сектора з обліку матеріалів та реалізації продукції відділу головної бухгалтерії підприємства.

3. 01.12.2003-01.05.2012рр: Приватний підприємець
Магазин мобільних телефонів. Більярдна м. Запоріжжя.

4. 15.05.2012-15.01.2013рр: ТОВ «ФОЗЗИ-ФУД»
Посада: Заступник директора магазину.

5. 16.01.2013 р: Громадська спілка «Запорізька обласна асоціація футболу».
Посада: Фінансовий директор.

2019 рік Член окружної виборчої комісії м. Запоріжжя. Здобула віддяку від Центральної Виборчої дільниці за сумлінне виконання своїх обов'язків. Постанова №69 від 03.03.2019 року.

2021 рік
Член територіальної виборчої комісії Запорізької області.
Професійні навички та знання:
1) Бухгалтерський облік.
2) Впевнений користувач ПК: УТП 1С , МЕДок, Клієнт-банк, MS Office (Excel, Word)
3) Вміння вести переговори, будувати довгострокові відносини з клієнтами та постачальниками.
4) Знання ділового етикету, діловодства.
5) Вміння працювати з великим обсягом інформації.
6) Вміння працювати в команді.

Особисті якості: цілеспрямованість, відповідальність , комунікабельність, ініціативність, прагнення до розвитку та професійного зростання.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: