Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 мая 2024 Файл

Катерина

Управляющий кафе

Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Марченко Катерина Сергіївна
Дата народження: 19.04.1984
Місто: Київ
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail:katerinamarchenko@
gmail.com
Ціль:
Заміщення вакантної посади керуючого рестораном, помічника директора ресторану, адміністратор ресторану
Освіта:
вересень 2001 р. – червень 2005 р., Національний університет фізичного виховання та спорту України (НУФВСУ), спеціальність «Олімпійський та професійний спорт», кваліфікація тренер з легкої атлетики, викладач фізичного виховання. Диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Грудень 2021 р.- травень 2022 р. – закінчила Вище професійне училище #33 м.Києва і підвищила кваліфікацію за професією «Кондитер».
Досвід роботи:
червень 2006 р. – серпень 2010 р. – ТОВ « Адлер і партнери. Адвокатське бюро», посада секретаря.
Функціональні обов’язки:
— ведення ділового листування;
— робота з кореспонденцією;
— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
— виконання доручень керівника та юристів;
— ведення електронного документообігу;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— робота з оргтехнікою;
— контроль чистоти і порядку в офісі.
Липень 2011 р. – листопад 2011 р. – ФОП « Медведь М.В.» - спортивний інструктор в тренажерному залі.
Функціональні обов’язки:
— проведення персональних тренувань клієнтів клубу;
— проведення кругових тренувань на гідравлічних тренажерах та степ платформах;
— складання програми тренувань;
— складання програми харчування.
Грудень 2011 р. – травень 2020 р. – ТОВ « Спорт-Маркетинг» (Спортлайф Лісовий, Спортлайф Почайна, Спортлайф Оболонь), інструктор тренажерної зали.
Функціональні обов’язки:
— проведення персональних тренувань клієнтів клубу;
— складання програми тренувань;
— складання програми харчування;
— чергування в тренажерному залі.
Вересень 2013 р. – березень 2015 р., грудень 2018 – травень 2020 – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №333, інструктор з фізкультури та басейна.
Функціональні обов’язки:
— проведення занять з фізичної культури у дошкільнят віком 3-6 років;
— проведення занять в басейні у дошкільнят віком 3-6 років.
Травень 2015 р. – грудень 2015 р. – ТОВ «ПФ-У» ( спортивний комплекс «Планета-фітнес»), інструктор методист тренажерного залу.
Травень 2020 р. – вересень 2021 р. – АТ «ДПЗКУ», заступник начальника відділу організаційного забезпечення адміністративно-господарського Департаменту.
Функціональні обов’язки:
— виконання особистих доручень керівника;
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом заявок по телефону;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— табілювання співробітників;
— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника.

Березень 2023 р. – по теперішній час – керуюча азербайджанським рестораном «Шашличний Хутір».

Функціональні обов’язки:
— проведення роботи з персоналом, набір та розподіл обов'язків;
—контроль фінансової діяльності закладу, аналіз продажів та витрат;
—вирішення питань з державними службами;
—контроль по забезпеченню закладу необхідним обладнанням;
—підтримання зв’язків з постачальниками, формування та замовлення необхідної продукції;
—проходження формування цінової політики, меню, винної карти;
—організація бенкетів та складання банкетного меню.
Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad,Internet);
— знання оргтехніки ( копіювальний апарат, сканер, принтер);
— грамотна усна та письмова мова;
— управлінські навички, лідерські якості;
— знання стандартів обслуговування гостей, подачі, серверування; — досвід підготовки та організація банкетів від 10 до 300 осіб;
— навички забезпечення життєдіяльності ресторану;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — середній рівень.

Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору. Активна життєва позиція, креативне мислення, бажання розвиватися.
Особисті досягнення:
— КМС з легкої атлетики, стрибки в довжину;
—неодноразова призерка і переможниця українських і міжнародних змагань;
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: дочка, 16 років.
Шкідливих звичок немає.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: