Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 июня 2024 Файл

Юлія

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів

Возраст:
46 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Освіта

2008 - 2010 Повна вища
Академія адвокатури України, Київ
Спеціальність правознавство, кваліфікація
магістр права

2001 - 2003 Міжрегіональна Академія Управління
Персоналом
Чернігів
Спеціальність правознавство, кваліфікація юрист

1996 - 2000 Чернігівський юридичний коледж
Чернігів
резюме
Спеціальність правознавство, спеціалізація -
Менеджер з персоналу, комерційне та трудове право
Начальник відділу кадрів (з.п.
від 50 000) Зайнятість

Особисті дані лип 2018 - Нинішній Менеджер з персоналу у європейській фарм.
компанії
Юлія Ганяк Київ
Кадрове адміністрування, звітність, підбір
персоналу, онбординг та адаптація, організація
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
навчання, ведення військового обліку,
адміністрування страхування співробітників.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
лют 2008 - черв 2018 Юрист, кадровик ТОВ "Лекфарм"
вул. Юрія Кондратюка Київ Юридичний супровід роботи компанії, ведення
кадрового діловодства в повному обсязі
24 грудня 1977 р.
квіт 2004 - січ 2008 Юрист ТОВ "Укрфармімпекс"
Юридичний супровід роботи компанії
В
жовт 2003 - квіт 2004 Юрист ТОВ "НВП "Екотех"
Одружена, двоє дітей (9 і 13р). Юридичний супровід роботи компанії

Курси
Навички
- Курс підвищення
Знання трудового
кваліфікації осіб,
законодавства; навички роботи з
відповідальних за
кадровою документацією, знання
ведення військового
основ діловодства, норм
обліку на П.У.О. -
охорони праці; навички ділового
вересень 2023р.
спілкування та знання в області
психології; грамотна українська
мова; володіння сучасними Досвід
методами оцінки персоналу та
регламентації його функцій; Успішний досвід роботи в юриспруденції, кадровому
вміння оцінити компетентність адмініструванні та управлінні персоналом:
кандидата; навички проведення розробка цивільно-правових, господарсько-правових та трудових
співбесід; наявність договорів ;
організаторських здібностей; внесення змін до статутних документів, виділ, реєстрація ТОВ, ФО-П;
вміння планувати час. представлення інтересів компанії у судах загальної юрисдикції,
господарських судах;
підготовка наказів, розпоряджень, інструкцій, положень, протоколів, та
Впевнений користувач інтернет інших внутрішніх актів законодавчого характеру, контроль за їх
та ПК (володіння MS Office (Word, додержанням;
Excel, Visio, PowerPoint) 1C, інформування менеджменту компаній про зміни чинного
Workday законодавства, що впливають на діяльність компанії, надання
коментарів і консультацій у зв'язку з нововведеннями в законодавстві;
Комунікабельність; уважність; пошук та підбір персоналу, організація адаптації, навчання,
сумлінність; етичність; корпоративних заходів;
впевненість в собі; адаптивність; оформлення прийняття на роботу /переведення / звільнення
тактовність; вміння розбиратися співробітників;
в людях; креативність. підготовка наказів та інших документів з кадрових питань;
формування та ведення особових справ, трудових книжок, облікових
Мова журналів;
ведення обліку робочого часу працівників;
облік відпусток, ведення графіків відпусток;
Польська
внесення інформації про особовий склад та його рух в програму 1С,
Англійська особову картку співробітника;
військовий облік співробітників;
проведення тендерів на постачальника послуг медичного страхування
Хобі співробітників та адміністрування медичного страхування.

Музика, пілатес, малювання,
фотографія

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: