Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 мая 2024 Файл

Сергій

Директор

Возраст:
48 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Фальченко Сергій Борисович

Вік: 48 років
Місто:Черкаси
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Начальник виробництва

Досвід роботи:
Керівник СТО вантажних автомобілів BOSCH Servise, ТОВ «НЬЮТОН АВТОміСТО»
березень 2024 – дотепер, м. Черкаси
• планування роботи, оперативне управління, оптимізація методів роботи СТО;
• формування оптимальної структури підрозділу, робота з кадрами;
• модернізація послуг підрозділу, пошук ефективних рішень;
• забезпечення організації безперебійного технологічного циклу послуг СТО;
• забезпечення фірмових стандартів BOSCH Servise в якості обслуговування клієнтів;
• стимулювання збуту послуг сервісу, організація роботи з клієнтською базою;
• договірна робота з замовниками послуг СТО, у т.ч. тендерна робота на PROZORRO;
• організація роботи по створенню позитивного іміджу СТО в соціальних мережах,
• організація активної роботи з рекламаціями.

Директор елеватора, ТОВ "АПК "НОВААГРО"
жовтень 2022 р – березень 2024 р (1 р. 5 міс), Харківська обл., Куп'янский район, с. Шевченкове
• планування, організація та контроль ефективної та безперебійної роботи всіх служб елеваторного господарства;
• управління бізнес процесами із зберігання та переробки сільгосппродукції, ефективного використання техніки, організація транспортної та складської логістики;
• організація ефективної взаємодії з поклажодавцями;
• оптимізація та розвиток діяльності підприємства, а також розробка пропозицій щодо покращення ефективності діяльності та бізнес процесів;
• організація контролю за якістю послуг, складським обліком;
• контроль з дотримання вимог охорони праці;
• підбір, навчання та мотивація персоналу, оптимізація персоналу з урахуванням сезонності робіт;
• будування ефективної команди однодумців, реорганізація організаційної структури управління елеватором;
• взаємодія з місцевими органами самоврядування, контролюючими органами та комунальними службами.

Начальник відділу матеріально - технічного постачання, ТОВ "АПК "НОВААГРО"
травень 2021 р – жовтень 2022 р (1 р. 6 міс), м. Харків
• керівництво процесом бюджетування закупівель підприємства на пототочні потреби, міжсезонні та капітальні ремонти;
• контроль дотримання процедури закупівель;
• керування процесом тендерних закупівль, проведення тендерів;
• проведення переговорів з постачальниками, ведення договірної роботи;
• закупівля матеріалів та обладнання у закордонних постачальників, супровід доставки та митного проходження;
• організація процесу своєчасного виконання заявок служб на виконання робіт,
• поставку ТМЦ, надання послуг, проведення міжсезонних ремонтів;
• формування асортиментних матриць ТМЦ за принципом незнижуваних залишків;
• реалізація невикористаної техніки, обладнання та ТМЦ;
• контроль взаєморозрахунків з постачальниками
• проведення інвентаризацій та оцінка майна.

Начальник комерційної служби, ТОВ "АПК "НОВААГРО"
червень 2020 р – травень 2021 р (11 міс), м. Харків
Керівництво службою що складається з трьох відділів - договірний відділ, відділ матеріально - технічного постачання та автотранспортний відділ.
Договірний відділ:
• продаж послуг елеваторів;
• ведення тендерної роботи по продажу послуг компанії на PROZORRO;
• супровід взаємовідносин з поклажодавцями на всіх етапах роботи, при прийманні зернових на елеватори, їх зберіганні та відвантаженні;
• контроль роботи шести елеваторів в частині взаємодії з поклажодавцями;
• ведення договірної та претензійної роботи;
• забезпечення доставки зернових поклажедавцям на елеватори і організація роботи з вивезення зернових з елеваторів автомобільним та залізничним транспортом.
Відділ матеріально-технічного постачання:
• контроль відповідності роботи відділу із затвердженою процедурою;
• керівництво договірної роботи відділу;
• керівництво тендерної і претензійною роботою підприємства;
• контроль виконання видаткової частини бюджету.
Автотранспортний відділ:
• пошук завантаження транспорту підприємства (зерновози, муковози) ведення договірної роботи з замовниками;
• організація обслуговування транспортних одиниць у власній ремонтній зоні та на сторонніх СТО;
• бюджетування діяльності відділу.

Керівник відділу постачання, ТОВ «НОВААГРО»
липень 2018 р – червень 2020 р · 2 роки, м. Харків
Зберігання та переробка зерна (6 елеваторів, зернопереробний завод)
• розробка та впровадження процедур роботи відділу;
• управління процесом бюджетування закупівель на підприємстві;
• проведення закупівельних тендерів;
• ведення переговорів з постачальниками, укладання контрактів;
• організація процесу своєчасного виконання заявок на послуги з виконання робіт, поставку товарів, надання послуг;
• контроль за співвідношенням ціни та якості, організація взаємодії з постачальниками у пошуку ефективних рішень;
• впровадження не використаного обладнання та машин;
• контроль взаєморозрахунків з постачальниками.

Начальник відділу матеріально-технічного постачання , ДП "Новопокровський комбінат хлібопродуктів"
листопад 2016 р – липень 2018 р · (1 р 9 міс), м. Харків
• розробка і впровадження процедури роботи відділу;
• керівництво процесом бюджетування закупівель підприємства;
• проведення тендерів на закупівлю;
• проведення переговорів з постачальниками, ведення договірної роботи;
• організація процесу своєчасного виконання заявок служб на виконання робіт, поставку ТМЦ, надання послуг;
• контроль співвідношення ціна-якість, організація взаємодії з постачальниками в частині пошуку ефективних рішень;
• контроль взаєморозрахунків з постачальниками;
• контроль ведення складського обліку на підприємстві.

Заступник начальника сектора адміністрування , ТОВ "Садовод"
квітень 2015 р – листопад 2016 р · (1 р 8 міс), м. Харків
Керівництво проектом по обробці 3000 га землі.
• бюджетування підрозділів і управління витратами;
• взаємодія з державними органами, контролюючими виробничу і комерційну діяльність підприємства, районними адміністраціями та органами місцевого самоврядування.

Директор, ТОВ "КПФ "РОМА"
лютий 2014 р – квітень 2015 р · (1 р 3 міс), Харківська обл, м. Первомайський
• адміністративне управління підприємством, взаємодія з державними органами, контролюючими виробничу і комерційну діяльність, районною адміністрацією та органами місцевого самоврядування;
• керівництво виробництвом борошна ТМ "Рома" (80 чол.);
• керівництво виробництвом хлібобулочних виробів (250 чол.);
• керівництво автопарком (130 од.);
• керівництво службою головного інженера (62 чол.);
• керівництво адміністративним персоналом (90 чол.);
• впровадження системи планово-попереджувальних ремонтів обладнання в службі Головного інженера.

Директор структурних підрозділів, ГК "Новаагро"
березень 2013 – лютий 2015 (1 р 11 міс), м. Харків
ТОВ «АПК Біотоп» - виробництво біопалива 52 чол; АТ «Садовод» - с\г підприємство понад 100 чол; ТОВ «Торговийдім« Едельвейс »- переробне підприємство з виробництва яблучного повидла 15 чол.
• організація виробничої, комерційної та фінансово-економічної діяльності;
• адміністративне управління підрозділами;
• пошук нових інвестиційних напрямків, розробка і впровадження нових видів діяльності в рамках існуючих проектів;
• побудова систем В2В продажів у відділах продажів підрозділів;
• бюджетуванняпідрозділів і управліннявитратами, складання технологічних карт;
• взаємодія з державними органами, контролюючими виробничу і комерційнудіяльністьпідприємства, районними адміністраціями та органами місцевого самоврядування;
• досвід роботи з земельним банком 1567 га;
• безпосередня робота з пайовиками (більше 400 чол. в двох з трьох господарствах);
• оптимізація структури підприємства і основних засобів.

Керівник відділу розвитку, ТОВ «Метрезерв» (ТОВ ВКФ «Террамет»)
липень 2012 – березень 2013 (8 місяців), м. Харків
• створеннябізнес-плану розвитку проекту;
• формуванняроздрібноїмережіфірми з нуля;
• організаціяобліковоїполітики в рамках проекту;
• управління 43-тя роздрібними точками і колективом в 72 чол.
• виведення проекту на прибутковийрівень в термін.

Директор, ТОВ «ТорговийдімАвтодеталь» (ФО-П Фальченко С.Б.)
червень 2003 – липень 2012 (9 р 1 міс), м. Харків
• адміністративне та комерційне управління підприємством;
• організація фінансово-економічної діяльності;
• підбір персоналу;
• укладання договорів з клієнтами, пошук нових клієнтів;
• контроль взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками;
• створення і супровід асортиментної матриці складських запасів;
• синхронізація асортименту з постачальниками;
• робота з державними та контролюючими органами.

Менеджер повного циклу ТОВ «Укравтозапчастина»
липень 2001 травень 2003 (1 р 11 міс), м. Харків
Оптова торгівля автокомпонентами
• пошук нових постачальників (заводів-виробників);
• формування асортименту поставки по закріплених постачальниках;
• документальнийсупровід поставок, експедируваннявантажу;
• пошукновихклієнтів, супровідпродажів.

Начальник фінансового відділу АТ «Харківський канатний завод»,
листопад 2000 липень 2001 (7 міс), м. Харків
• організація та ведення фінансового, і податкового обліку;
• складання податкової та фінансової звітності;
• планування, контроль і аналіз фінансової діяльності;
• супровід перевірок контролюючих органів;
• супровід бартернихоперацій, і взаємозаліків;
• контроль взаємовідносин підприємства з комунальними службами і контролюючими органами.

Бухгалтер фінансового відділу АТ «Харківськийканатний завод»
лютий 1999 листопад 2000 (9 міс), м. Харків
Легка промисловість
• облік ПДВ;
• облік векселів;
• облік податку на прибуток;
• облік і звітність з податку на землю;
• складськийоблік (операції з матеріального складу);
• документальне оформлення договорів з постачальниками, покупцями;
• формування звітів до комунальних служб.

Освіта і навички
Харківський державний автомобільно-дорожній технічний університет
Інженер - економіст за фахом «Транспортний менеджмент» 06.1993 - 06.1998
Англійська ─ intermediate (B1)
Навчаюсь на першому курсі аспірантури
НАЦІОНАЛЬНОГО ЮРИДИЧНОГО УНІВЕРСІТЕТУ ім. Ярослава Мудрого,
кафедра конституційного права

Додатковаінформація
Управління колективом понад 100 чоловік
Бюджетування та управління витратами,
Вміння ведення переговорів та вирішення конфліктних ситуацій
Управління виробничим, сільськогосподарським підприємством
Вміння аналізувати та планувати роботу
Оцінка нових інвестиційних напрямків
Досвід створення бізнесу з нуля, розробка бізнес-планів, складання технологічних карт
Володіння програмами Office на рівні просунутого користувача.
Не палю, розлучений, син 14 років.
Готовий до відряджень.
Водійське посвідчення категорії В, є особистий автомобіль.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты