Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 июня 2024 Файл

Андрій

Фахівець з управлінського обліку, аналітик, фінансист

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

​ Бажан Андрій Володимирович
​ Фахівець з автоматизації управлінського та фінансового обліку

​ Розгляну пропозицію тільки з бронюванням!

​ Вік: 37 років
Місто: Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Эл. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
​ Освіта
​ Вища

​ з 09.2003 по 06.2008
​ Київський національний торговельно-економічний університет (КНТЕУ), спеціальність «Фінанси», кваліфікація магістра з фінансів, економіста-фінансиста, магістр

​ з 09.2014 по 06.2016
​ Київський національний університет імені Тараса Шевченка, спеціальність «Бізнес-адміністрування», кваліфікація MBA (Магістр бізнес-адміністрування, фахівець з ефективності підприємства, експерт із зовнішньоекономічних питань), магістр
​ Досвід роботи
Спеціаліст з управлінського обліку, автоматизація обліку, керівник проєктів впровадження

з 10.2015 по теперішній час
ABM Cloud (проектна діяльність, IT)

- Впровадження фінансового та управлінського обліку з нуля;
- Автоматизація управлінських процесів, розробка форм звітності;
- Підбір оптимального програмного продукту для ведення обліку;
- Налаштування процесів планування та бюджетування;
- Розробка облікової політики та інших регламентних документів;
- Підготовка всіх основних фінансових звітів для керівництва: рух грошових
коштів, доходи та витрати, баланс, капітал та інше;
- Навчання та підтримка користувачів ПО;
- Консультування з автоматизації обліку;
- Автоматизація операційних процесів;
- Розробка довідників та класифікаторів;
- Консолідація даних по групі компаній;
- Калькуляція собівартості;
- Аналіз господарської діяльності;
- бюджетне планування;
- розробка бізнес-процесів (заявки на платіж, документообіг, заявки на закупівлю,
кадрові бізнес-процеси тощо);
- платіжний календар;
- розробка методики та методології по управлінському обліку, інструкцій та положень;
- проведення навчальних вебінарів, майстер класів, тренінгів;
- написання технічних завдань для розробників;

Додаткова освіта
2009 – Висоцький консалтинг
2012 - Курс "Фінансовий директор" (Університет КРОК)
2013 – CAP/CIPA (Міжнародні стандарти фінансової звітності)
2014-2024 – велика кількість різноманітних навчальних курсів направлених на вдосконалення професійних та особистих якостей.

​ Професійні якості
Навички роботи с комп’ютером, ПО
Windows, MS Office, Internet – просунутий користувач, практичне використання продуктів 1:С Платформа 8 різних конфігурацій, мова запитів 1С. Базові знання 1С програмування. Знання на рівні користувача та розробника систем Інталєв та ABM Finance, Power BI.

Володіння мовами
Англійська — середній. Продовжую навчання.
Українська — експерт
​ Додаткова інформація
Водійське посвідчення категорій "В", "С"

Особисті якості
Стресостійкий, працелюбний, порядний, цілеспрямований, пунктуальний, охайний, бажаю вчитися новому, без шкідливих звичок та з гарним почуттям гумору.

Захоплення
Спорт

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: