Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Adriana

Рекрутер (HR), E-mail manager, technical support

Возраст:
22 года
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Adriana
Rashidova
Education

2018-2022 Lviv State University of Internal Affairs

Contacts Work Experience

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Telegram,
2020-2021 Insurance Company "Kniazha Vienna Insurance
WatsApp, Viber
Group"
Insurance agent
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Consulting on insurance products. Identifying client needs and selecting solutions.
Issuing insurance policies. Negotiating and supporting clients. Handling insurance
claims. Meeting and exceeding sales targets.

Languages 03/2021-01/2022 Pin-Up Global

Technical Support Operator (Online Chat)

Ukrainian native Customer consultation on the company's product, assisting clients with website

Russian native navigation, resolving client issues related to the company's product, providing up-to-
date information on products and company promotions, and establishing long-term
English intermediate
relationships with clients.

01/2022-08/2022 Pin-Up Global

Skills Senior Operator

Assisting operators in joint work discussions, monitoring (identifying and collecting

Microsoft Office Communicativeness information from operators) and relaying information regarding project issues to
relevant departments: financial, IT (Sos), L2 (technical), moderating corporate social
CRM Punctuality
media and other internet resources where the company brand is mentioned, timely
Webim chat Goal-Oriented
communication of necessary information (updates) to operators, monitoring the
Sender Critical Thinking
current flow of clients, and providing a written report at the end of each shift.
Adobe Photoshop Resilience
Adobe Illustrator Teamwork

Trainings
Bazart Multitasking

Jira & Confluence Slack

Customer orientation Effective Communication with Clients
Customer Typology Handling Objections

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: