Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 октября 2022

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/1072531

IT project manager, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Шаповал Ольга Олександрівна

Дата народження: 24 серпня 1982
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
1999-2005 Національний Авіаційний Університет
Факультет "Радіоелектроніки".
2006-2008 Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП)
Інститут міжнародної економіки та інформаційних технологій
Факультет "Банківська справа".

Курси та тренінги:
• IT Project Management
• SCRAM
• ITIL v.3 Operational Support and Analysis
• Тайм-менеджмент и личная эффективность
• Courselab 3.x. Технология разработки курсов с нуля

Досвід:
Травень 2020 – Вересень 2022
Компанія-інтегратор, Project Manager
Функції:
• Формування проектної команди, розробка плану проекту, контроль термінів виконання проекту;
• Підготовка і проведення статусних зустрічей по проектних роботах і проектах в цілому;
• Комунікація з замовником, командами впровадження, вендорами;
• Вирішення спірних і нестандартних ситуацій;
• Адміністрування JIRA;
•;Управління ризиками проекту;
• Створення технічної документації та звітності.

Червень 2019 - Травень 2020
Retail-компанія "Інтертоп Україна", Help Desk Team Lead
Функції:
• Організація 1-ї лінії підтримки (впровадження ПЗ, телефонії, підбір та навчання персоналу);
• Розробка нормативної документації по підрозділу;
• Оптимізація та подальша координація процесу взаємодії з підрядниками (понад 10 компаній);
• Прийом скарг та вирішення конфліктних ситуацій;
• Планування навантаження, складання графіків роботи, підвищення кваліфікації інженерів;
• Участь у розробці, впровадженні та вдосконаленні ІТ-процесів компанії;
• Scrum-майстер відділу;
• Контроль виконання SLA за проектами підрядниками;
• Участь у проекті з розробки впровадження SLA та KPI у ІТ-підрозділі;
• Problem Management (аналіз причин виникнення, взаємодії з іншими відділами ІТ для усунення проблем).

Липень 2016 - Березень 2019
ПАТ "МЕГАБАНК", начальник відділу тестування та контролю якості
Функції:
• створення відділу з нуля (написання нормативних документів, підбір кадрів, побудова взаємодії з іншими підрозділами банку)
• управління командою, постановка завдань, контроль термінів та якості роботи
• створення тестової документації
• функції Project Manager (впровадження системи навчання WebTutor та корпоративного порталу, проект із впровадження KPI, впровадження JIRA, впровадження 1-ї лінії тех.підтримки)
• написання різноманітних нормативних документів та інструкцій

Лютий 2015 - Червень 2016
ПАТ "Банк Кредит Дніпро", начальник відділу підтримки інформаційних систем
Функції:
• Повна реорганізація відділу згідно з рекомендаціями ITIL\ITSM (аудит активностей, перерозподіл обов'язків, побудова взаємодії з іншими підрозділами ІТ);
• Реорганізація служби підтримки Клієнт-Банку;
• Прийом скарг та вирішення конфліктних ситуацій;
• Розробка нових та оптимізація існуючих бізнес-процесів з метою скорочення часу виконання заявок, підвищення якості обслуговування користувачів;
• Звітність та контроль виконання SLA за проектами, написання різноманітних інструкцій
• Problem Management (аналіз причин виникнення, взаємодії з іншими відділами ІТ для усунення проблем).

Грудень 2011 — лютий 2015
Корпорація "Міратех", ІТ Support Coordinator.
Функції:
• Забезпечення безперебійної роботи 1-ї лінії підтримки, планування навантаження, складання графіків роботи інженерів;
•Контроль якості роботи інженерів, забезпечення необхідного навчання;
•Прийом скарг та вирішення конфліктних ситуацій;
•Організація та координація закупівельної діяльності за проектом;
•Взаємодія з підрядниками;
• Розробка нових та оптимізація існуючих бізнес-процесів з метою скорочення їх вартості та часу виконання, написання інструкцій;
•Управління інженерами технічної підтримки 2-ї лінії підтримки на території України в рамках проектів (понад 100 осіб);
•Звітність та контроль виконання SLA за проектами;
•Організація та управління роботами з інвентаризації техніки (10000+ пристроїв).

Квітень 2011 – грудень 2011
ПАОКБ "Правекс-банк", Project Manager
Функції:
• Аналіз, коригування завдань, поставлених перед ІТ;
• Оперативне планування та координація діяльності робочої групи;
• Встановлення, налаштування та тестування системи дистанційного навчання Web Tutor;
• Виконання робіт з інтеграції Web Tutor із банківськими системами;
• Контроль термінів та якості виконання робіт;
• Впровадження розробленого комплексу у промислову експлуатацію.

Березень 2008 – квітень 2011
ПАОКБ "Правекс-банк", керівник служби підтримки користувачів HelpDesk (1L).
Функції:
• Створення відділу з нуля
• Забезпечення безперебійної роботи відділу, виявлення недоліків та удосконалення внутрішніх процесів.
• Ідентифікація проблем та інформування про їх появу керівництва. Розробка та внесення пропозицій щодо покращення взаємодії ІТ з користувачами.
• Прийом скарг та вирішення конфліктних ситуацій. Контролює виконання звернень користувачів.
• Problem Management

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: