Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Андрей

Фахівець підтримки клієнтів

Вид занятости:
полная
Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

QA-інженер

с 05.2023 по 10.2024 (1 год 5 месяцев)
WPC, Киев (IT)

• Огляд вимог, специфікацій та проектних документів
• Складання тест планів/кейсів, оцінка часу та пріоритетності виконання тестування
• Виконання тестів Web версії Проекту (HTML, JavaScript, CSS, jQuery, python, SQLite, Git)
• Виконання тестів Android версії Проекту (Java, Android Stidio, SQLite)
• Перевірка інтеграції між Web та Android версіями Проекту
• Документування знайдених дефектів (Jira)

ФАХІВЕЦЬ СКЛАДУ

с 03.2021 по 02.2023 (1 год 11 месяцев)
ERC, Киев (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

•Управління запасами з/ч Acer та вільним місцем на складі
•Розміщення товарів на складі, відстеження їх якості та кількості
•Зборка та комплектація замовлень, їх упаковка та маркування для відправки
•Робота з виробником Acer та клієнтами, підготовка рахунків та звітів
•Регулярні інвентаризаційні заходи

L1 ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА

с 07.2020 по 01.2021 (6 месяцев)
Воля Кабель, Киев (Телекоммуникации, связь)

•Усунення технічних несправностей абонентів у телефонному режимі
•Сприяння абонентам у вирішенні фінансових питань їх акаунтів
•Надання інформації по телефону про продукти та послуги компанії
•Допродаж абонентам клієнтського обладнання компанії

L1 ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА

с 02.2019 по 07.2020 (1 год 5 месяцев)
Phonet, Киев (Телекоммуникации, связь)

•Усунення несправностей користувачів у телефонному режимі
•Документування несправностей у тикет-системі (Zendesk), за необхідності переведення на L2 фахівців
•Налаштування хмарних АТС та інтеграції з CRM
•Віддалене налаштування програмних та IP-телефонів
•Консультація про можливості та налаштування хмарної АТС

ФАХІВЕЦЬ ПІДТРИМКИ КЛІЄНТІВ

с 09.2017 по 02.2019 (1 год 5 месяцев)
iPay.ua, Киев (Финансы, банки, страхование)

•L1 підтримка системи онлайн-платежів (телефон, чат, електронна пошта, соціальні мережі)
•Консультація клієнтів про можливості продукту та умови обслуговування
•Надання клієнтам детальної інформації про платежі
•Обробка проблемних платежів, за необхідності переведення на L2 фахівців
•Підтримка клієнтів цифрового гаманця Masterpass

ФАХІВЕЦЬ ВІДДІЛУ ОБСЛУГОВУВАННЯ

с 05.2016 по 09.2017 (1 год 4 месяца)
Vodafone Україна, Киев (Телекоммуникации, связь)

•Надання інформації по телефону про продукти та послуги компанії
•Налаштування мобільного інтернету на мобільних телефонах абонентів
•Налаштування абонентам мобільних сервісів
•Реєстрація питань, скарг та звернень абонентів

ОПЕРАТОР АУТСОРСИНГОВОГО КОНТАКТНОГО ЦЕНТРУ

с 10.2014 по 05.2016 (1 год 7 месяцев)
Київстар, Киев (Телекоммуникации, связь)

•Надання інформації по телефону про продукти та послуги компанії
•Обробка замовлень та заявок від клієнтів
•Вихідні дзвінки щодо опитування та оцінки якості обслуговування клієнтів
•Вихідні дзвінки щодо клієнтської заборгованості

QA ІНЖЕНЕР

с 01.2014 по 10.2014 (9 месяцев)
GlobalLogic, Киев (IT)

•Огляд документів технічних вимог
•Складання тест-кейсів (HP Quality Center)
•Підготовка та налаштування тестової інфраструктури (Linux)
•Проектування, розробка та виконання авто-тестів
•Документування знайдених дефектів (Jira)

QA ІНЖЕНЕР

с 03.2012 по 12.2013 (1 год 9 месяцев)
IntroPro, Киев (IT)

•Огляд вимог, специфікацій та проектних документів
•Складання тест планів/кейсів, оцінка часу та пріоритетності виконання тестування
•Виконання тестів, документування знайдених дефектів (Jira)
•Проектування, розробка та виконання авто-тестів (Java, Selenium, Jenkins, Maven)
•Підготовка та налаштування тестової інфраструктури (Linux)

NOC ІНЖЕНЕР

с 05.2011 по 03.2012 (10 месяцев)
Oberon Media, Киев (IT)

•L2 технічна підтримка онлайн веб-застосунків
•Документування знайдених дефектів (Jira)
•Обробка звернень, за необхідності переведення на L3 спеціалістів
•Моніторинг серверної інфраструктури, аналіз журналів логів (Splunk)
•Створення та підтримка тестових сценаріїв (Java, Selenium)
•Налаштування та підтримка інфраструктури для моніторингу (Hyperic, Nagios, Zabbix)

МЕНЕДЖЕР З КОРПОРАТИВНИХ ПРОДАЖІВ

с 11.2007 по 08.2009 (1 год 9 месяцев)
Cyfra.ua (ISP), Киев (Телекоммуникации, связь)

•Генерація лідів (вихідні дзвінки, активний пошук, зустрічі)
•Ведення перемовин та укладання договорів
•Координація зусиль усіх відділів під час підключення клієнтів
•Розвиток та підтримка відносин з власниками будівель та бізнес-центрів
•Виконання плану продажів, щотижнева/щомісячна звітність

L1 ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА

с 01.2007 по 10.2007 (9 месяцев)
Cyfra.ua (ISP), Киев (Телекоммуникации, связь)

•Виявлення та усунення несправностей користувачів по телефону та email
•Реєстрація звернень у тикет-системі
•Налаштування та підтримка мережного обладнання (DSLAM, ADSL модеми, маршрутизатори, комутатори)
•Моніторинг доступності мережі, продуктивності серверів/сервісів

СИСТЕМНИЙ АДМІНІСТРАТОР

с 01.2006 по 12.2006 (11 месяцев)
Team Systems, Киев (Шоу-бизнес, искусство, культура)

•Адміністрування серверів (Windows Server 2003, Active Directory)
•Підтримка операційних систем та програм корпоративних користувачів
•Налаштування мережного обладнання (АТС, телефони, маршрутизатори, комутатори, модеми)
•Обслуговування мережевої інфраструктури

Образование

Національний Авіаційний Університет

Комп'ютерні системи та мережі, Киев
Высшее, с 2002 по 2007 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Перші державні курси англійської мови

2008-2009

English Prime

2019-2020

Знание языков

  • Украинский — продвинутый
  • Русский — свободно
  • Английский — продвинутый

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: