Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Наталя

Директор з управління персоналом

Рассматривает должности:
Директор з управління персоналом, Керівник напрямку, HR бізнес-партнер, Керівник відділу кадрів
Вид занятости:
полная
Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

HR бізнес-партнерка; Аудиторка з кадрів

с 05.2023 по 03.2025 (1 год 10 месяцев)
Приватні проектні послуги, Київ (Пошук персоналу, HR)

Проекти (NDA) по рекомендації або по запросу від власників компаній чи зацікавлених керівників в покращені діяльності.
- Аудит кадрової роботи підприємств, оптимізація (за потреби), консультування по всім кадровим питанням, налагодження кадрової документації та приведення в належний стан; налаштування процесів кадрової роботи; постійний моніторинг змін у трудовому законодавстві та дотримання нововведень в роботі;
- Укомплектація штату, посилення команди кваліфікованими співробітниками (за потреби), адаптація персоналу, мотивація персоналу, компенсації та пільги, розвиток, аналітика, встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань, розширення діяльності підприємства.

Директор з управління персоналом

с 10.2022 по 04.2023 (6 месяцев)
Fairmont, Grand Hotel Kyiv, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Тимчасова робота (на період відпустки співробітниці по догляду за дитиною) у 5-ти зірковому готелі світової мережі.
Неповна зайнятість: на 0,75.
Ведення двох ділянок роботи: HR + Кадри.
• Ведення штатного розпису ТОВ.
• Оформляла премії співробітникам по ітогу роботи за місяць, на підставі Положення про нарахування премій.
• Офомляла доплати працівникам за додатковий обсяг роботи.
• Оформляла матдопомогу співробітникам (за потреби), на підставі Положення про матдопомогу.
• Контролювала, налагоджувала та формувала в 1С ЗУП (за потреби) кадрову документацію.
• Консультувала по кадровим питанням.
• Постійний моніторинг змін у трудовому законодавстві та дотримання нововведень в роботі.
• HR-процеси роботи (пошук, підбір персоналу - займалася самостійно на період відсутності менеджера з персоналу).
• Адаптувала нових співробітників.
• Співпрацювала з навчальними закладами, організовувала практику студентів у готелі.
• Запуск програми (контроль керівниками департаментів в визначені дні) виконання стандартів по обслуговуванню клієнтів.
• Підтримувала спілкування з HR-директорами 5-ти зіркових готелів Києва.
У підпорядкуванні: менеджер з кадрового адміністрування.
Штат: 220 чол.

HR бізнес-партнерка; Аудиторка з кадрів

с 09.2021 по 10.2022 (1 год 1 месяц)
Приватні проектні послуги, Київ (Пошук персоналу, HR)

Директор з управління персоналом

с 08.2012 по 08.2021 (9 лет)
Ресторанна група: ПРАГА (ВДНГ); Марлін; Монтеккі Капулетті; Блек Маркет; Panda, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведення двох ділянок роботи: HR + Кадри.
Ділянка роботи HR:
• Здійснювала пошук, підбір персоналу різних рівнів.
• Телефонний скринінг кандидатів. Співбесіди.
• Адаптація персоналу.
• Утримання персоналу. Мотивація.
• Задоволеність, лояльність, залучення персоналу.
• Посередництво між інтересами компанії та співробітниками.
• Підтримка позитивної атмосфери у колективі.
• Моніторинг ринку праці та зарплат.
• HR-бренд.
• Exit-інтерв'ю.
Ділянка роботи Кадрове діловодство:
• Створювала кадрову документацію із "0".
• Здійснювала ведення кадрового діловодства у повному обсязі кількох Юр.осіб.
• Прийом, переведення та звільнення працівників.
• Формування особистих справ.
• Ведення та зберігання труд.книжок.
• Дотримання надання щорічних відпусток, оформлення інших видів відпусток.
• Лікарняні.
• Розробляла посадові інструкції.
• Облік робочого часу персоналу та автоматизація (СКД).
• Формувала штатні розклади кількох Юр.осіб.
• Консультувала з кадрових питань.
• Розробила та впровадила інструкції з комунікації для керівників підрозділів з кадровою службою.
• Налаштувала процеси кадрової роботи під особливості діяльності ресторанів.
• Запобігала ризикам підприємств.
• Співпраця (часткова) з аутстаффінг-компанією.
За період своєї роботи брала участь у відкритті нових ресторанів, вибудовувала процеси роботи ділянок: hr + кадри.
З 2012 р. по 2015 р. працювала на посаді інспектор з кадрів з додатковим функціоналом hr-менеджера (єдиний працівник на підприємствах).
З 2015р. переведена на посаду Директора з управління персоналом.
У підпорядкуванні з 2015р: 1 працівник.
Кількість персоналу: 250-450 чол.
Основне місце роботи та локація: ресторан «Прага».

Інспектор з кадрів, В.о.інженера по організації та нормування праці, Діловод, Профгрупорг

с 01.1998 по 06.2012 (14 лет 5 месяцев)
Палац культури металургів («Криворіжсталь», у подальшому «АрселорМіттал Кривий Ріг), Кривий Ріг (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Робота в найкращому та сучасному Палаці культури у складі «Криворіжсталі» і у подальшому АрселорМіттал Кривий Ріг.
• Кадрове діловодство (основна робота) – ведення кадрової документації у повному обсязі (накази; особові справи; П-2; посадові інструкції; трудові книжки і журнал руху; графік відпусток; штатний розпис).
• В.о. інженера з організації та нормування праці (періодично тимчасове внутрішне суміщення в 2005-2009рр) - кадрова документація; ведення табелів; нарахування надбавок і премій працівникам по ітогу роботи за місяць; компенсації та пільги; договора на виконання додаткової роботи співробітниками; ФОТ за місяць (план; факт; відхилення); свод за місяць; звітність.
• В.о. бухгалтера (періодично тимчасове внутрішнє суміщення в 1999-2004рр) - робота з банком (платіжні доручення; виписки).
• Профгрупорг - оформлення для працівників матеріальної і нематеріальної мотивації.
• Періодично брала участь у організації та проведенні святкових протокольних заходів підприємства на базі Палацу та стадіоні «Металург», з участю перших осіб держави та зірок естради; святкових корпоративів для топ-керівництва; днів металурга для працівників підприємства.
Кількість персоналу на підприємстві -56000 чол., у підрозділі Палац культури - 150 чол.

Бухгалтер

с 03.1996 по 11.1996 (8 месяцев)
Управління капітального будівництва ПівГЗК, Кривий Ріг (Гірнича промисловість)

Образование

Національна металургійна академія України

Спеціальність «Фінанси», кваліфікація Спеціаліст економіки і підприємництва, Кривий Ріг
Высшее, с 2001 по 2007 (6 лет)

Знания и навыки

  • СКД (облік робочого часу)
  • Портал ПФУ
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Адаптивність
  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Управління персоналом
  • Ведення кадрового обліку

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

В активному пошуку постійної роботи (правий берег Києва) на тривалий період.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: