- Файл
Юстина
Діловод, офіс-менеджер, адміністратор офісу
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10795663/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
КРАСЮК ЮСТИНА
04.12.1979 р.н.
м. Бровари
[
[
Отримати посаду діловода, офіс-менеджера, адміністратора.
Мета Бажана заробітна плата від 30 000 грн.
Загальний ✔ Товарознавець, обліковець в програмі Poster, ресторан “Eclat”,
кальян-бар “MOLO” (аутсорсинг, консалтінгова компанія “ОК”),
досвід роботи
м.Київ
в ✔ Товарознавець, обліковець, технолог, сімейне кафе “BAZILIK”,
адміністративн м.Бровари
ій сфері різних ✔ Бренд-шеф, керуюча, організатор, технолог кафе “Lovita”, м.Батумі,
направлень: Грузія
23 роки по ✔ Керуюча, організатор, бренд-шеф, замiський ресторан "Fresco
квітень bistro", с.Рожни, Київська обл.
✔ Керуюча, адміністратор 2-ма ресторанами “BBQ” та “Ах, Odess”,
2024 р. м.Бровари
✔ Старший адміністратор-менеджер, ресторація м'яса та пива
«Фермер», м.Бровари
✔ Керуючий менеджер, «Hot Café Maxi», мережа кафе при АЗК
«ОККО», м. Київ
✔ Керуючий адміністратор, Стейк-бар «Швейк», м. Бровари
✔ Помічник директора, мережа фаст-фуд «Печена картопля» м.Київ
✔ Секретар, власний помічник директора ТОВ “Камаз-Україна”,
м.Бровари
✔ Викладач етикету та основ модельного бізнесу, школа моделей
“Promo Star”, м.Бровари
✔ Керівник фольклькльорно-етнографічного гуртка, СШ №10,
м.Бровари
Функціональні обов’язки та навички роботи:
● Досвід адміністрування більше 20 років;
● Менеджмент, маркетинг; складання, контроль, ведення бюджету
закладу;
● Здійснення замовлень товару постачальникам, закупки, забезпечення;
● Пошук, співпраця, розрахунки з постачальниками;
● Співпраця з контролюючими органами;
● Контроль залишків товару, оцінка об'єктивних запасів, забезпечення
товарними запасами;
● Контроль та аналіз технологічного процесу харчового виробництва на
кухні, барі, мерчандайзинг вітрини, складання меню та тех.карт,
формування собівартості та націнок, відпрацювання страв;
● Контроль виконання персоналом стандартів обслуговування та
стандартів чистоти, штатної дисципліни;
● Контроль касової дисципліни, інкасації торгових виручок,
документооборот, звіти, оприбуткування товарів, оформлення
накладних, проведення інвентаризацій;
● Забезпечення об’єкту побутовими та хазяйськими засобами;
● Набір персоналу, формування графіку роботи, навчання та контроль
роботи персоналу, табелювання, нарахування зарплат, ведення анкет,
бази даних співробітників, написання посадових інструкцій, чек листи;
● Вирішення технічних питань по забезпеченню роботи закладу;
● Оформлення торгового залу РМ, декор інтер'єру ресторану,
● Організація акцій, свят, музичних програм, тематичних вечірок;
● Управління командою працівників до 40 чол.;
● Комунікація з гостями, робота з запереченнями;
● Прийом та організація банкетів;
● Листування. вхідні, вихідні дзвінки, відправлення та отримання
кореспонденції;
● Зовнішня реклама закладу, організація рекламних акцій;
● Складання меню, підбір, дегустація та участь в розробці нових страв;
● Діловодство та робота з документацією (вхідні, вихідні документи,
договори, угоди, накладні, акти виконаних робіт, техкарти,
рахунки-фактури, кошториси, чек листи, посадові інструкції, акти
списання, ділове листування та ін.)
Освіта ● Школа кондитерів “Pastry-Chef school” Юлії Миколаєнко, 2021 р.
● Підвищення кваліфікації керівників ресторанів фаст-фуд (менеджмент,
маркетинг, мерчандайзинг, сервіс, тайм менеджмент, HR, техніка
безпеки, франчайзинг та ін.) 2016 р.
● Курси флористики та декору (флорист, декоратор), 2015 р.
● Тренінг «Особистого зростання» (лідерська програма), 2010 р.
● Державна Академія керівних кадрів культури та мистецтв (режисер
театралізованих масових дійств), 2002 р.
● Вища школа реклами при Інституті журналістики Київського
університету ім. Т.Шевченка (рекламіст), 1997 р.
● Київ.обл. училище культури (організатор КДД, хормейстер), 1996 р.
● Курси офіс-менеджерів, адміністраторів (офіс-менеджер,
адміністратор), 1996 р
● Курси ділової жінки та єтикету, 1995 р.
Додаткова - Впевнений користувач Internet, Microsoft Office (Word, Exсel), Google doc,
Poster, Canva та офісною технікою . Навички роботи в 1С8.
інформація:
- Водій з досвідом керування 15 років (права категорії В, власне авто), творча
особистість; логічне мислення; здатність розвиватись та швидко освоювати
нові направлення діяльності, порядність; цілеспрямованість; енергійність;
комунікабельність; відповідальність; дисциплінованість, акуратність;
ініціативність; тактовність; хороші організаторські здібності; раціональність;
- Одружена, двоє повнолітніх дітей.
Похожие кандидаты
-
Ассистент руководителя
Удаленно, Одесса, Другие страны -
Асистент керівника
Удаленно, Ивано-Франковск -
Особистий помічник
Удаленно, Киев, Буча -
Помічник керівника з маркетингу
Бровары -
Помічник керівника
Удаленно, Кропивницкий -
Асистент керівника
Удаленно