Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Костянтин Ветеран

Фахівець по роботі з договорами, з документами, документознавець

Рассматривает должности:
Фахівець по роботі з договорами, з документами, документознавець, Фахівець адміністративно-господарського віддліу
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
53 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець відділу закупівель

с 07.2025 по наст. время (1 месяц)
Укренерго, НЕК, Київ (Енергетика)

Обов'язки:
•Координація закупівель Департаменту закупівель робіт та послуг Дирекції управління ланцюгами поставок.
•Розробка тендерної документації для проведення публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro, SmartTender.
•Проведення актуалізації закупівлі в СЕД Аскод згідно бізнес процесу.
•Погодження заявок на закупівлю з структурними підрозділами.

Головний фахівець департаменту господарського забезпечення

с 12.2024 по 05.2025 (5 месяцев)
UGB еко банк країни (Укргазбанк, АБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обовʼязки:
•Формування річного плану закупівлі для потреб дирекцій Банку.
•Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
•Моніторинг ринкової вартості закупівлі.
•Обґрунтування доцільності закупівлі та підготовка документації для погодження на бізнес-комітеті Банку.
•Розробка технічних вимог до предмета закупівлі, підготовка проекту договору та специфікацій.
•Підготовка тендерної документації та проведення закупівель на тендерних майданчиках Prozorro, Zakupivli.
•Аналіз тендерних пропозицій учасників тендеру.
•Організація виконання замовлень структурних підрозділів департаменту Банку з забезпечення матеріально-технічними засобами.
•Супровід та адміністрування укладених договорів.
•Робота в системі електронного документообігу, Help Desk.
•Координація процесу співпраці з суб'єктом оціночної діяльності.
•Перевірка звітів про оцінку, підготовлених суб'єктами оціночної діяльності.
•Ведення обліку матеріалів.
•Проведення інвентаризацій.

Досягнення:
• Розробка регламенту продажу майна банку згідно Положення АБ «УКРГАЗБАНК».
• Розробка інструкцій щодо організації внутрішнього процесу продажу майна банку, що не використовується та не підпадає під регуляцію нормативно-правовими актами НБУ.
• Затвердження (з обґрунтуванням та презентацією доцільності) проведення закупівлі на бізнес-комітеті Банку.
• Розробка технічних вимог та специфікацій для проведення закупівель меблів, спеціального паперу, пакувальних матеріалів для кас.
• Створення звітів на основі аналізу оцінки майна, підготовлених суб'єктами оціночної діяльності.
• Координація процесу переміщення майна між структурними підрозділами Банку.

Головний сержант взводу, фахівець по роботі з документами

с 03.2022 по 07.2023 (1 год 4 месяца)
ЗСУ, Дистанційно (Сили оборони)

Обовʼязки та досягнення:
•Робота з особовим складом взводу ( 30 військовослужбовців).
•Виконання оперативних завдань.
•Оформлення документів з прийняття, переведення та переміщення.
•Ведення особистих справ.
•Досвід діловодства.
•Створення наказів та інших нормативних документів з кадрових питань.
•Досвід роботи в службі персоналу штабу.

Директор підприємства. Фахівець по роботі з договорами

с 06.2015 по 02.2022 (6 лет 8 месяцев)
Приватний підприємець, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обовʼязки та досягнення:
•Налагодження бізнес-процесів з постачання та продажу.
•Заключення та супровід виконання контрактів з поставки.
•Координація закупівель товару кількох категорій.
•Робота з договорами, тендерною документацією.
•Пошук постачальників та виробників в Китаї.
•Ефективна комунікація з китайськими постачальниками.
•Організація виробництва товару під власним брендом OEM.
•Організація гуртових поставок товарів з Китаю.
•Робота з закордонними та українськими постачальниками.
•Співпраця з транспортними компаніями, робота з карго.
•Організація продажу товару та робота з маркетплейсами.
•Створення та розвиток інтернет – магазину.
•Збільшення обороту торгівлі за фінансовий рік.
•Розширення номенклатури товар.

Заступник комерційного директора

с 02.2004 по 06.2015 (11 лет 4 месяца)
Мастер, Херсон (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обовʼязки та досягнення:
•Організація участі в публічних закупівлях.
•Координація підготовки тендерних пропозицій.
•Забезпечення участі в тендерах, аукціонах на майданчику Prozorro.
•Організація закупівель матеріалів у постачальників.
•Налагодження процесу пошуку нових клієнтів.
•Проведення переговорів з клієнтами, контрагентами та заключення контрактів.
•Керування адміністративно-господарською роботою.

Заступник керівника з розвитку

с 01.2001 по 02.2004 (3 года 1 месяц)
Катран, Херсон (Будівельна промисловість, деревообробка)

Обовʼязки та досягнення:
•Організація матеріального забезпечення меблевого виробництва матеріалами.
•Координація замовлення та закупівлі обладнання.
•Контроль та забезпечення обліку матеріальних цінностей.
•Координація діяльності технічного відділу, складу.
•Налагодження співпраці з замовниками (державні установи, корпоративні клієнти).
•Забезпечення участі у спеціалізованих виставках.
•Розвиток та просування бренду компанії.

Образование

Міжрегіональна Академія управління персоналом

«Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», Київ
Высшее, с 2002 по 2005 (3 года)

Херсонський індустріальний інститут

"Технологія машинобудування", Херсон
Высшее, с 1988 по 1993 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Основы карьеры в сфере административной помощи от Microsoft и LinkedIn

2023
Сертификат

Google. IT-підтримка

2023, 6 місяців
Сертификат

Інструменти генеративного ШІ, мистецтво запитів. Google AI Essentials

2025
Сертификат

Знания и навыки

  • MS Office
  • Ведення документації
  • MS PowerPoint
  • Адміністрування офісу
  • Генеративний ШІ
  • Аналіз продажу
  • Аналіз ринку постачальників
  • Ведення переговорів
  • MS Excel
  • Укладання угод
  • Аналіз даних
  • Аналітичне мислення
  • Підбір персоналу
  • Пошук постачальників
  • Створення презентацій
  • Підготовка тендерної документації
  • Контроль документообігу
  • Держзакупівлі.Онлайн
  • Участь у публічних закупівлях
  • Ведення договірної роботи
  • Діловодство
  • Оцінка персоналу
  • Складання управлінської звітності
  • Матеріально-технічне забезпечення
  • Забезпечення життєдіяльності офісу
  • Керування ланцюгом постачання
  • Банківська справа
  • Організація логістики
  • Уміння аналізувати
  • Комунікабельність
  • Закупівля виробничого обладнання
  • Проведення закупівель на Zakupki.Prom.ua
  • Prozorro
  • Інвентаризація
  • Управління виробництвом
  • Онлайн-маркетинг
  • Контроль оформлення документів
  • Супровід угод
  • Конкурентний аналіз
  • Аналіз ринку

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

•Спеціаліст з договірної роботи, матеріального забезпечення та закупівель товарно-матеріальних цінностей.
•Знання структури, принципів складання і виконання договорів.
•Розробка технічних вимог до закупівлі, підготовка договорів та специфікацій.
•Формування плану закупівлі.
•Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та моніторингу ринкової вартості закупівлі.
•Підготовка тендерної документації, регламентів, інструкцій.
•Аналіз та оцінка тендерних пропозицій. Участь в тендерах, аукціонах на платформі Prozorro, Zakupivli.
•Використання в роботі інтернет-ресурсів, які пов’язані із закупівлями (PROZORRO, DOZORRO, CLARITY-PROJECT, BI.PROZORRO).
•Застосування AI (Chat GPT, Gemini) для генерації документів та автоматизації завдань.
•Знання процесу ведення публічних торгів та вимог законодавства.
•Проведення інвентаризацій.
•Співпраця з суб'єктами оціночної діяльності майна.
•Ведення ділової переписки та переговорів.
•Впевнений користувач ПК, MS Office: Word, Excel, Power Point.
•Робота в системі електронного документообігу та Service Desk.
•Навички ділового спілкування, листування та складання документів.
•Знання ділового та корпоративного етикету, норм ділового спілкування.
•Організаторські здібності та комунікативні навички.
•Маю досвід в рекрутингу, роботи з особовим складом.
•Досвід служби в ЗСУ.
•Маю водійське посвідчення. Категорія В.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: