- PRO
Людмила
HR-керівник, 50 000 грн
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10849215/
Опыт работы
HR-керівник
с 11.2023 по 09.2024
(10 месяцев)
Medical Plaza, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Підбір топ менеджменту, медичного персоналу різної ланки, проведення тренінгів різних напрямків навчання. Систематизація роботи офісу - штат 150 людей. Ведення кадрового документообігу.
Асистент генерального директора
с 01.2017 по 11.2023
(6 лет 10 месяцев)
МЦ Мати та дитина, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Забезпечення роботи керівника компанії. Робота з договорами - заключення контроль. Проходження Міжнародної сертифікації ISO 9001 та ISO 17025 - підготовка документів, складання іспитів. Написання протоколів під час нарад, підготовка наказів, введення документообігу. Замовлення квитків, участь у міжнародних конференціях.
Головний спеціаліст з питань кадрової роботи
с 09.2014 по 01.2017
(2 года 4 месяца)
ТОВ "Деріл", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Подача звітності у Податкову та Київенерго. Переклад документів на англійську мову і навпаки. Документальний супровід. Ведення перемовин та робота з персоналом, здача в оренду приміщеннь і продаж нерухомості.
Вчитель англійської
с 02.2014 по 08.2014
(6 месяцев)
Спеціалізована школа 64, Київ (Освіта, наука)
Викладання англійської мови для будь-якого віку.
Головний фахівець
с 06.2008 по 08.2012
(4 года 2 месяца)
UGB еко банк країни (Укргазбанк, АБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)
Робота з керівництвом топ менеджментом, забезпечення документообігу. Супровід юридичного департаменту, робота з договорами.
Асистент керівника
с 05.2006 по 03.2008
(1 год 10 месяцев)
ЗАТ АІСЕ Україна, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Робота з клієнтами. Введення документообігу.
Перекладач іспанської
с 08.2005 по 05.2006
(9 месяцев)
ТОВ Ла Корунья, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Переклад документів з іспанської мови та навпаки. Супровід патнерів в якості перекладача. Участь у тематичних виставках. Робота з документами.
Секретар
с 02.2002 по 08.2005
(3 года 6 месяцев)
Київський національний лінгвістичний університет, Київ (Освіта, наука)
Робота з документами, підготовка наказів та протоколів. Організація та супровід Державних екзаменів. Прийом документів у абітурієнтів.
Образование
Київський національний лінгвістичний університет
Філолог, англійська та іспанська мови, Київ
Высшее, с 2001 по 2006 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Український державний університет ім. М. Драгоманова
2013 рік (3 місяці) англійська мова.
Знания и навыки
- Підбір керівного персоналу
- Проведення тренінгів
- Управлінські навички
- MS PowerPoint
- Управління персоналом
- Аналіз метрик рекрутингу
- Організованість
- Старанність
Знание языков
- Английский — выше среднего
- Испанский — выше среднего
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Керівник відділу по роботі з персоналом, Менеджер з продажу, HR-помічник, еще 1 должность
Киев
Венгер Людмила Василівна Контактні дані: Моб.тел.: Електронна адреса: Особисті дані: Дата народження: 02.05.1983 Освіта: Вересень 2001р.- Червень 2006р. 11 лютого 2013р.– 13 травня 2013р. 20...
Похожие кандидаты
-
Керівник відділу навчання персоналу
Киев, Львов , еще 2 города -
Начальник відділу кадрів
Киев -
Директор, керуючий
30000 грн, Киев, Одесса -
Директор з персоналу
Киев, Ивано-Франковск , еще 2 города -
Керівник проєкту
Киев -
Керівник відділу по роботі з персоналом
35000 грн, Киев, Винница , еще 3 города