Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Микола

Керівник відділення банку

Рассматривает должности:
Керівник відділення банку, Начальник дирекції
Возраст:
36 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ЄРЕМЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ
35 років.
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») — переважний спосіб зв'язку.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Місце проживання — Черкаси.

- Більше 14-ти років досвіду в банківському секторі з організації продаж роздрібних послуг фізичних осіб ( пластикові карти, VIP - карти, депозити, перекази, роздрібне кредитування фізичних осіб, сейфові скриньки VIP клієнтів, автокредитування, лізинг для фізичних осіб, іпотека, небанківські продукти: поліси страхування, страхування авто, авіаквитки, залізничні квитки)

- Більше 6-ти років досвіду з організації продаж продуктів та послуг клієнтам малого та середнього бізнесу, залучення нових та обслуговування діючих клієнтів ( зарплатні проекти, депозити, кредитування малого та середнього бізнесу по різноманітним програмах, лізинг авто та обладнання, еквайринг, зовнішньоекономічна діяльність)

ДОСВІД РОБОТИ

Директор відділення АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
09.12.2013 - по сьогодні

Головним завданням і функціональним обов'язком є забезпечення виконання планових показників єдиної системи показників ( ЄСП) та прибутковості відділення:
- організація роботи з діючими та потенційними корпоративними клієнтами, забезпечення підготовки та проведення зустрічей з метою продажу банківських продуктів та послуг
- персональне обслуговування клієнтів середнього бізнесу закріплених за директором відділення
- забезпечення регулярних комунікації з корпоративними клієнтами, підтримка стійких відносин з клієнтами
- виконання особистих нормативів з дотриманням всіх встановлених критеріїв для врахування продаж
- кредитування клієнтів малого та середнього бізнесу зокрема по урядовій програмі «Доступні кредити 5-7-9 %»
- забезпечення виконання персональних завдань Головного Офісу
- проведення навчання стажерів та нових керівників відділень в ході проведення спільних зустрічей з корпоративними клієнтами

В межах компетенції, відповідно до вимог, передбачених внутрішніми документами з питань фінансового моніторингу банку:
- проведення ідентифікації клієнта шляхом отримання всіх ідентифікаційних даних
- здійснення верифікації клієнта шляхом встановлення (підтвердження) відповідності особи клієнта у його присутності, отриманими від нього ідентифікаційним даним
- здійснення під час ідентифікації, верифікації або в процесі обслуговування клієнта, вивчення, шляхом отримання від нього інформації щодо фінансового стану клієнта та змісту його діяльності
- здійснення заходів щодо з'ясування походження коштів на підставі отриманих документів від публічних діячів, що виконують політичні функції, близьких або пов'язаних із ними осіб, що підтверджують джерела походження коштів
- проведення аналізу та в разі необхідності здійснення повідомлення Головному Офісу, щодо фінансових операцій клієнтів, які підлягають фінансовому моніторингу, можуть стосуватися або призначатися для фінансування тероризму чи мають ознаки ризикових з питань фінансового моніторингу в процесі обслуговування клієнтів

Робота з бюджетними організаціями:
- прийняття участі в тендерах на розміщення тимчасово вільних коштів бюджетних організацій
- проведення зустрічей з бюджетними організаціями з метою залучення на обслуговування в банк
- забезпечення роботи з органами місцевої влади, фінансових та соціальних органів, підтримання контактів, лобіювання інтересів ПриватБанку, реалізацію програм просування послуг бюджетним організаціям, комунальним службам
- проведення зустрічі з уповноваженими особами компанії по зарплатним проектам, організація видачі карток на підприємствах, проведення дня Приватбанку на підприємствах

Забезпечення безперервної роботи відділяння та надання максимально зручний та швидкий доступ клієнтам до банківських продуктів та послуг:
- погодження зі співробітниками відділення дати та терміни відпусток та визначення графіку відпусток по відділенню
- погодження ротації підмінного співробітника масової професії у відділення
- контроль прибирання приміщень відділення, постачання, забезпечення всіма необхідними господарчими товарами та товарами для прибирання, засобами для дезінфекції
- контроль та своєчасну оплата комунальних послуг відділення, забезпечення комфортних умов праці і відвідування
- своєчасне оновлення рекламної продукції у відділенні
- контроль відкриття та закриття касового вузла, щоденну звірку грошових оборотів, річну ревізію грошових коштів та цінностей у касовому вузлі, контроль режиму роботи касового вузла.
- закупка необхідних товаро - матеріальних цінностей у відділення, та контроль їх обліку у підзвіті підлеглих, організація проведення ремонтів у відділенні за необхідністю
- контроль вимог рівня якості обслуговування клієнтів затвердженого по банку, та рівня виконання особистого нормативу підлеглих, робота з недостатньо ефективними співробітниками
- проведення пошуку та підбір персоналу в відділення, оцінка кандидатів під час прийняття на роботу, проведення адаптацій нових співробітників свого відділення
- розвиток та просування підлеглих співробітників за рахунок передачі професійних знань і навичок
- формування та створення сприятливого клімату в колективі

Спеціаліст з обслуговування клiєнтiв ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», Заступник керівника вiддiлення з обслуговування клiєнтiв ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
29.07.2010 - 09.12.2013

- виконання особистого нормативу з продажу продуктів і послуг
- дотримання якості обслуговування клієнтів
- виконання розпоряджень керівника відділення направлені на виконання цілей та завдань поставлених перед відділенням
- здійснення роботи з ідентифікації верифікації клієнтів
- прийняття участі в бізнес - процесах регулярного менеджменту
- в межах компетенції приймається участь у звірці та ревізії каси
- контроль за виконанням особистого нормативу спеціалістів з обслуговування клієнтів та проведення навчання і виведення на ефективну роботу

ОСВІТА

Черкаський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України (м. Київ)
- рік закінчення 2010, кваліфікація бакалавр
За напрямком підготовки «Економіка і підприємництво»
Спеціальність «Банківська справа»

- рік закінчення 2012, кваліфікація магістр
За напрямком підготовки «Економіка і підприємництво»
Спеціальність «Банківська справа»
Спеціалізація «Фінансовий моніторинг в банку»

Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
рік закінчення 2015
Кваліфікація - Магістр державної служби
Основний напрямок кваліфікації - Державне управління

Сертифікати
- Сертифікат Програма професійного розвитку "Навчання з кредитування - 2018 рік
- Сертифікат "HR-експерт" - 2019 рік
- Сертифікат "Ефективний керівник" - 2019 рік
- Сертифікат Програма професійного розвитку "Навчання з кредитування - 2019 рік

ОСОБИСТІ НАВИЧКИ

володіння мовами:
- Українська — рідна
- Російська — вільно
- Англійська — початковий

комп'ютерні навички: вільне користування персональним комп'ютером, програмами microsoft office, всіма програмними комплексами АТ КБ «ПриватБанка».

Водійське посвідчення категорії А,В,С.

Особисті якості: націленість на результат, постійне прагнення до руху вперед, професійного зростання, комунікабельний, організаторські здібності, наполегливість, справедливий.

Знаю та вмію:
- підбирати кандидатів з відповідними якостями відповідно до посадових обов'язків, які формують команду професіоналів для досягнення поставлених задач
- проводити презентації банківські продукти та послуги
- проводити переговори, зустрічі з керівниками різних рівнів та залучення їх на довгострокове обслуговування
- швидкісне і оперативне вирішення поставлених задач, або будь-яких інших форс-мажорних ситуацій
- аналіз та планування великої кількості показників та інформації для досягнення відповідного результату

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: