Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 февраля 2021

Алла

Менеджер по персоналу, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet Windows Internet Explorer Opera

Дополнительная информация

Даниленко Алла Валентинівна

моб.тел. 8/066/648-00-59
e-mail : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)


Освіта:
1998-2005 рр. Національна Академія Державної податкової служби України
(Кваліфікація – Юрист; Спеціальність – Правознавство)
2005 – 2009 рр. Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана
(Кваліфікація – Економіст; Спеціальність - Економіка підприємства)

Курси (Тренінги)
2013 р. – «Спеціаліст HR управління» (Служба персоналу, підбір і оцінка співробітників, адаптація, корпоративна система заохочення і схеми розрахунку оплати, організація кадрової служби), Навчальний Центр «Gold Staff»
2012 р. – «Державне управління у сфері захисту населення і території від НС техногенного та природного характеру», Інститут державного управління у сфері цивільного захисту МНС України.
2010 р. – «Організаційне та правове забезпечення діяльності підрозділів митних органів, робота з особовим складом. Питання управлінської діяльності» - Хмельницький центр підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів Державної митної служби України.
2005 р. – «Спеціалізований курс з вивчення нормативно – правових актів з питань розгляду звернень громадян» - Секретаріат Президента України Служба з питань звернень громадян

Досвід роботи :

10.2013 р. – до цього часу Державна фіскальна служба України Департаменту персоналу – головний спеціаліст
-ведення обліку особового складу;
-розробка та впровадження посадових інструкцій;
-підготовка наказів щодо призначення на посади та звільнення з посад співробітників;
-здійснення обліку листів тимчасової непрацездатності працівників;
-табелювання робочого часу співробітників;
-здійснення роботи пов’язану з заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок співробітників.

07.2013 р. – 10.2013 р. – Міністерство доходів і зборів України Департамент правової роботи – головний державний інспектор
- розгляд законопроектів;
- надання роз’яснювальної роботи;
- надання правових висновків щодо застосування правових актів.
10.2005 р. – 07.2013 р. - Державна митна служба України Департамент митних інформаційних технологій та статистики – провідний інспектор, головний інспектор, заступник начальника відділу кадрової роботи.
-підбір кадрів, участь в конкурсній комісії;
-участь у прогнозуванні та плануванні потреб в кадрах, формуванні кадрового резерву;
-підготовка періодичної та державної статистичної звітності з кадрових питань до Центру зайнятості населення;
-ведення обліку особового складу;
-підготовка проекту графіка щорічних відпусток працівників та здійснення контролю за обліком надання чергових та інших відпусток працівникам;
-розробка та впровадження посадових інструкцій;
-підготовка наказів щодо призначення на посади та звільнення з посад співробітників;
-здійснення обліку листів тимчасової непрацездатності працівників;
-табелювання робочого часу співробітників;
-здійснення роботи пов’язану з заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок співробітників.

05.2005 р. – 10.2005 р. Секретаріат Президента України Служба з питань звернень громадян – Спеціаліст І категорії.
Обов’язки:
-реєстрація, ведення обліку звернень (скарг) громадян;
-первинна обробка та розгляд звернень громадян;
-аналіз та узагальнення звернень громадян з урахування порушених у заяві (клопотань) питань , які входять до компетенцій відповідних державних органів;
-участь у підготовці аналітичний довідок до відповідних державних органів та органів місцевого самоврядування;
-підготовка матеріалів про відмову або задоволення вимог викладених у заявах (звернення, скаргах, клопотаннях ) громадян;



Додаткова інформація :
-досвідчений користувач ПК (MS Office, Excel, Word)
-вміння збирати, систематизувати та аналізувати інформацію;
-знання оргтехніки.

Особисті якості :
Дисциплінована, відповідальна до виконання обов’язків, принципова, комунікабельна, високий рівень працездатності, наполеглива, вмію працювати у команді, швидко навчаюсь.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: