Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 мая 2024

Галина

HR-менеджер, HRBP

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

MS Excel MS Word Пользователь ПК Пользователь Internet ЛИГА:ЗАКОН Кадровый учет Спорт, вокал на проф. уровне (муз. школа)

Дополнительная информация

Про себе: Досвід побудови команди з нуля. Ведення переговорів із першими особами компаній. Управління персоналом. Знання основ психології для роботи з різними людьми, вміння "включитися" в той чи інший процес в режимі "тут і зараз".

Основні Навички: Розробка Hr стратегії відповідно до бізнес стратегії компанії;
Аудит HR процесів; Прописання, впровадження Hr процесів;
NPS, Gallup 12; 9 боксів і т.д. Встановлення KPI/OKR;
Робота з аналітикою та метриками щодо залученості, мотивації і т.д.
Навички ділового спілкування та знання в галузі психології;
Володіння сучасними методами оцінки персоналу та регламентації його функцій;
Уміння правильно читати резюме, знання існуючих тестів для перевірки кандидатів та які з них ефективні, уміння оцінити компетентність кандидата; Наявність організаторських здібностей;
Вміння планувати час;
Успішне проведення кар'єрних консультацій/коучинг.
Досвід роботи:
2022 - по сьогодні
Консалтингова компанія. HRBP
Посадові обов'язки:
налаштування HR процесів (підбір, прийняття, звільнення, аналітика, метрики, адаптація, KPI, проведення one2one, організація корпоративних заходів, організація навчання, робота з HR платформою.
2021 р. по 2022 р. (виробництво продуктів харчування). HR. Посадові обов'язки: розробка HR плану на рік, налаштування процесу підбору персоналу, адаптація, написання процесу прийому, утримання та звільнення працівників. Робота з брендом, корпоративною культурою, залучення метрик, формування бюджету, проведення тестувань, опитувань, щодо покращення умов праці та зміни мотивації, робота з ключовими показниками.
З 2019 р. по 2021 рік "СМК - груп" (сфера продажу продуктів харчування)
Керівник відділу персоналу філіальної мережі
Посадові обов'язки:
Залучення нових співробітників, утриманням персоналу, формування кадрового резерву, розробка кадрової політику, мотивація, адаптація, оцінка персоналу, здійснення метрик, розвиток та навчання персоналу, організація стратегічних сесій, планування бюджету, корпоративних заходів, постановка завдань та контроль менеджерів з персоналу в регіонах, підвищення бренду роботодавця.
З 2014 до 2019 рр.
PK WORKTIME (рекрутингова компанія)
Керівник відділу підбору персоналу
Посадові обов'язки:
Управління персоналом всередині компанії, контроль переговори з клієнтами, погодження та підписання договору на надання послуг, ведення бази кандидатів, складання профілю посад, згідно з наданою клієнтом заявки, написання робочих вакансій, взаємодія із замовниками вакансій, розміщення, оновлення оголошень про вакансії на сайтах з працевлаштування, соціальних мережах, ЗМІ, первинний скринінг резюме, інтерв'ю з компетенцій, підбір віддаленого персоналу, оцінка по Тесту Белбіна, проведення телефонних інтерв'ю, співбесід з кандидатами, збір рекомендацій, презентація кандидатів та організація співбесід у компаніях замовника, контроль роботи персоналу згідно з заявкою замовника, підготовка внутрішньої звітності та для компаній замовників, моніторинг ринку праці, огляд заробітної плати.
З 09.2006 до 12.2013 р.р.
ТОВ "Аталнт - М Лепсе" (Автосалон Фольксваген)
Юрисконсульт (договірна робота, позовна діяльність, реєстрація підприємств тощо).

Освіта 2012 - 2014 рр.
Інститут післядипломної освіти “Крок”
Спеціальність: директор з персоналу
2004 – 2006 рр.
Інститут Інформаційних технологій економіки та права при Національному авіаційному університеті (Київ)
Спеціальність: юрист (спеціаліст)
2000 – 2004 рр.
Київський коледж ім. О. Макаренка
Спеціальність: молодший юрист

Додаткова освіта:
1. Laba HRBP - 2023 р. 2. W-business "Hr план на 2022"; 3. UBC "Залученість та мотивація персонал, сучасний підхід” -2021 р.
4.А. Сохіна "Підбір та адаптація персоналу" -2020 р.
5.І. Пінтосевич "Академія 5 сфер" 2019 р.
6. Англійська від Айше за 30 днів (2019 р.);
7. Кар'єрний коучинг "Maximum" (2019).
Володіння комп'ютером: впевнений користувач MS Office (Excel, Word, Outlook), Англійська - середня.
Вміння організувати процес роботи відділу персоналу, системно підходити до вирішення завдань, підтримувати ефективну комунікацію на будь-якому рівні, вибудовувати довгострокові відносини з кандидатами, уміння швидко та ефективно приймати рішення, вибудовувати ефективну систему мотивації співробітників, здатність приймати рішення в умовах жорстких термінів та обмежених ресурсів, командний гравець, здатний повести команду вперед, а комунікабельність, стресостійкість та націленість на результат допомагають мені максимально швидко досягати поставлених цілей.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: