Наталія
Керівник відділу кадрів, заступник керівника, менеджер з управління персоналом, 50 000 грн
- Рассматривает должности:
- Керівник відділу кадрів, заступник керівника, менеджер з управління персоналом, Інспектор з військового обліку, Інспектор відділу кадрів, Кадровик
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 46 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1131660/
Образование
НАУ
Автоматика та обчислювальна техніка, Київ
Высшее, с 1995 по 2001 (6 лет)
Знания и навыки
- Ведення військового обліку
Дополнительная информация
Наталія
м. Київ
Телефон: [
Ел. пошта [
Мета: робота за посадою керівника/заступника відділу кадрів, фахівця з кадрового адміністрування (можливо generalist). Цікаво також відкриття відділу кадрів/ налагодження ведення військового обліку «з нуля».
Бажаний рівень заробітної плати: від 50 тис. грн. ( залежить від обсягів роботи і кількості штатних працівників).
Освіта 1995 - 2001 р.р. Міжнародний авіаційний університет, м. Київ
- Спеціалізація: системне програмування
Додаткова освіта:
Травень-липень 2023 - курси підвищення кваліфікації за освітньою програмою
«МОБІЛІЗАЦІЙНА ПІДГОТОВКА ПІДПРИЄМСТВ, ОРГАНІЗАЦІЙ ТА УСТАНОВ. Сертифікат державного зразка, ВНЗ «Крок».
Грудень 2012 – лютий 3013 – курси підвищення кваліфікації «Директор з персоналу», Університет економіки та права «Крок»
2011 р. – Семінар-тренінг «Проведення внутрішніх аудитів із системи менеджменту якості ISO 9001», сертифікат внутрішнього аудитора
2010 р. – Курси підвищення кваліфікації Інституту післядипломної освіти НАРККДМ
"Правове регулювання кадрових відносин", свідоцтво про підвищення кваліфікації
11.2007 – 03.2008 Міжнародні бізнес-курси «GOLDEN STAFF» для менеджерів з персоналу, HR-керівників, сертифікат «Майстер HR управління»
Досвід роботи:
Січень 2014 - по сьогоднішній день - державне підприємство, штат - понад 800 чол., 22 філії по Україні
Головний фахівець відділу управління персоналом.
Обов'язки: кадрове адміністрування підприємства (знання всіх ділянок роботи відділу), безпосередня взаємодія з філіями підприємства, ведення військового обліку.
Вересень 2013 – січень 2014 – ПП "Диванмаркет", участь у новому проекті , консультації з питань роботи з персоналом.
Серпень 2010 – жовтень 2012 р. – ТОВ «Спекл», штат 310 чол.
Начальник відділу кадрів.
Обов'язки: кадрове адміністрування (4 юр. особи), підбір персоналу, взаємодія з фінансовим управлінням щодо нарахування заробітної плати.
Закінчені проекти:
- Повний кадровий аудит
- Розробка шаблонів посадових інструкцій та положень про відділи з урахуванням особливостей компанії
- Повна переробка документованої процедури відділу кадрів відповідно до ISO 9001
- розробка нових форм кадрових документів (накази, заяви тощо)
- Заведення всіх даних по Компанії та співробітникам в 1с 8.0 та робота в цій програмі (до вересня 2010 р. Компанія працювала в 1 з 7.7)
- Проведення психологічного тестування співробітників Департаменту роботи з клієнтами
Жовтень 2009 – березень 2010 – гіпермаркет «Ашан», штат 630 чол.
Начальник відділу персоналу:
• Відкриття відділу персоналу «з нуля»
• Приведення відділу до готовності до зовнішніх аудитів
• Виконання обов'язків керівника HR-департаменту.
• Координування та контроль роботи відділу
• взаємодія з рекрутером та менеджером з навчання
• Ведення кадрової роботи по керівному складу гіпермаркету (прийом, звільнення, переклади, відпустка, відрядження, лікарняні)
• Контроль нарахування авансу та зарплати
• Контроль обліку робочого часу
• Щомісячні та щотижневі звіти керівництву про ефективність роботи персоналу, відсутності, просування співробітників тощо.
• Звіти до статистики
• Коригування штатного розкладу
Жовтень 2007 – жовтень 2009 - ТОВ «Електрокомплект» - компанія - представництво в Україні іноземного холдингу (штат 260 чол., 7 філій по Україні).
Керівник відділу персоналу
Основні обов'язки:
1. підбір та навчання персоналу
2. повне кадрове адміністрування підприємства
3. взаємодія з філіями підприємства
2006 - 2007 ТОВ "Джерман Моторз"
•менеджер з кадрів
• секретар-референт генерального директора
Основні обов'язки:
1. пошук та підбір персоналу
2. повне кадрове адміністрування підприємства
2001 – 2006 р.н. Міжнародний Авіаційний Університет, м. Київ
викладач кафедри системного програмування
Знання мов •українська – вільно
• англійська – А2-В1
Знання ПК: Впевнений користувач: MS office, 1С ЗУП, Ліга-Закон,
Спец.програми: HR-access, І-tempo.
Особисті якості: відповідальність, швидке навчання, доброзичливість, комунікабельність і добре почуття гумору.
Другие резюме этого кандидата
Киев
Резюме від 01 серпня 2025 Соляна Наталія Експерт з кадрового адміністрування та військового обліку Київ, Україна | | Про мене HR-фахівець з 19-річним досвідом у кадровому адмініструванні, відкритті...
Киев, Удаленно
Резюме від 08 травня 2025 Соляна Наталія Експерт з військового обліку Київ, Україна | | Про мене HR-фахівець з 10-річним досвідом у налагодженні та веденні військового облікую Люблю та вмію працювати...
Похожие кандидаты
-
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Киев, Харьков -
Заступник керівника
80000 грн, Киев, Кропивницкий -
Заступник керівника департаменту персоналу
Киев, Винница , еще 7 городов -
Заступник директора
Киев, Удаленно -
HR-директор
Киев, Одесса -
Заступник керівника департаменту персоналу
Киев