Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Юлія

Адміністратор

Возраст:
36 лет
Город:
Бровары

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Підприємець

с 02.2016 по 07.2019 (3 года 5 месяцев)
ФОП Подолянець Ю.С., Бровари (Роздрібна торгівля)

Самостійно здійснювала підприємницьку діяльність, вела бухгалтерський облік ФОП 2 групи (з подальшим переходом на 3 групу).

Займалась оптовою закупкою взуття та здійснювала роздрібну торгівлю у точці збуту ТРЦ Даринок, а також на фестивалях Made in Ukraine.

Після народження дитини закрила ФОП

Бухгалтер

с 05.2015 по 10.2016 (1 год 5 месяцев)
ФОП Бровченко В.В., Бровари (Легка промисловість)

Влаштувалась на посаду помічника бухгалтера, оператора ПК. Через тиждень лишилась єдиним бухгалтером

У мої обов'язки входило здійснювати облік розрахунків з постачальниками (українські компанії та іноземні) та оптовими покупцями; а також інвентаризації складу матеріалів, складу готової продукції; розрахунки по заробітній платі, собівартості продукції, доходи-витрати за касовою книгою та інші доручення.

Менеджер відділення

с 05.2012 по 06.2014 (2 года 1 месяц)
Надра банк, Бровари (Фінанси, банки, страхування)

Консультування клієнтів банку, залучення депозитів, обслуговування рахунків, залучення нових клієнтів на зарплатні проекти та нових клієнтів фізичних осіб.

Образование

Київський національний торговельно-економічний університет

Обліково-економічний факультет, державний фінансовий контроль, Київ
Высшее, с 2006 по 2012 (6 лет)

Диплом бакалавра отримала за денною формою навчання

Диплом магістра - заочна форма навчання, так як паралельно працювала бухгалтером мережі ресторанів у Києві

Знания и навыки

  • Клієнт-Банк
  • Бухгалтерський облік
  • Знання офісних програм
  • FreeZvit
  • 1С:Підприємство
  • Чесність
  • Посидючість
  • Ведення документації
  • Ведення бухгалтерського обліку
  • MS Excel
  • MS Word
  • Оперативність
  • Користувач 1С
  • Ведення складського обліку
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • Ведення CRM
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Ведення архіву документів
  • Ведення кадрового обліку
  • Бухгалтерський облік (роздріб)
  • Здатність до навчання
  • Інвентаризація
  • Управління інтернет-магазином
  • R-Keeper
  • Комунікабельність

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: