- Файл
Олена
Адміністратор
- Рассматривает должности:
- Адміністратор, Адміністратор салону краси, Адміністратор офісу, Адміністратор магазину, Діловод
- Возраст:
- 45 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/11805507/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Юзишина Олена Вячеславівна
Місце проживання смт. Глеваха Київська область (15хв до метро Теремки)
14.12.1979р. народження
одружена
Телефон: [
e-mail: [
Мета: отримання роботи адміністратора офісу, адміністратор магазину, адміністратор салону краси, адміністратор рецепції.
Досвід роботи:
з 09.2007р. по 04.2008р. секретар - адміністратор в ТОВ “Галаксі і Санні Київ” (робота з документами, вхідна і вихідна кореспонденція/дзвінки, продаж електротоварів).
з 05.2008р. по 04.2012р. керівник відділу ЮК “Благовест” (координація роботи відділу, юридичні послуги, оформлення договорів, ділове листування).
з 05.2012р. по 07.2019р. юрисконсулт в ПрАТ “Універсам “Київ” (юридичний супровід, проведення загальних зборів акціонерів, ведення протоколів, оформлення актів, оформлення договорів, діловодство, ділове листування)
з 04.2008р. по 05.2019р. керівник (власник) салону краси «Наріне» Київ.
з 06.2012р. по 05.2019р. косметолог салону краси «Наріне».
з 20.08.2023 по 15.02. 2025р. адміністратор в салоні краси Honeybeautybar (вхідні і вихідні дзвінки, спілкування в інстаграм, вайбер, телеграм, запис клієнтів, продаж косметики, продаж послуг, ведення каси, робота з касовим терміналом)
з 16.02.2025р. і по теперішній час адміністратор в навчальному центрі “Логос” (продаж послуг, вхідні і вихідні дзвінки, консультація клієнтів, ведення баси даних в СРМ, ведення бухгалтерської відомості по оплатам, робота з касовим терміналом, кашалотом)
Додатково:
*працювала закордоном в Греції в юридичних компаніях секретар-адміністратор,
Професійні навички:
• Досвідчений користувач ПК: MsWord, Excel, Internet, Google таблиці, програми СРМ, кашалот, бінотел;
• Володіння оргтехнікою;
• Грамотна усна і письмова мова (українська, російська);
• Початковий рівень знання англійської, грецької мови;
• Знання ділового етикету;
• Навички проведення заходів, засідань;
• Уміння вирішувати конфліктні ситуації;
• Навички забезпечення життєдіяльності офісу, салону;
• Навички спілкування з клієнтами (продаж, консультація, запис на прийом).
Функціональні обов'язки:
• продаж, консультація,запис, прийом клієнтів;
• прийом телефонних дзвінків і організація прийому клієнтів;
• надання необхідної інформації про послуги;
• проведення розрахунків з клієнтами;
• проведення співбесід;
• організація реклами в мережі Інтернет;
• забезпечення життєдіяльності офісу, салону;
• підтримання чистоти і порядку робочого місця;
• розрахунок працівників (видача зарплат) та розрахунок клієнтів (нал.і безнал.);
• проведення інвентаризації,
• робота з документами, діловодство.
Особисті і ділові якості:
• відповідальність;
• пунктуальність;
• педантичність;
• активна життєва позиція;
• висока працездатність;
• вміння працювати з великим об’ємом інформації;
• комунікабельність;
• стресостійкість;
• енергійність;
• не конфліктність;
• організованість;
• вміння швидко реагувати в нестандартних ситуаціях;
• організаторські здібності;
• самостійність;
• здатність швидко навчатися;
• уважність;
• сумлінність;
• грамотна мова;
• ініціативність;
• чесність.
Похожие кандидаты
-
Администратор салона красоты
25000 грн, Киев -
Адміністратор
Киев -
Administrator
Киев -
Адміністратор, керівник, помічник керівника
Киев -
Адміністратор
Киев -
Адміністратор
Киев