Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 PRO

Костянтин

CEO, COO

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Винница, Житомир, Ивано-Франковск, Киев, Львов, Одесса, Полтава, Ровно, Черкассы, Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Генеральний директор

с 03.2022 по наст. время (2 года 2 месяца)
Фруктовий Караван, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•керівництво всіма службами компанії (фінансова служба, маркетинг, складська, транспортна логістика, закупівля, продажі, технічна служба). Більше 100 осіб у підпорядкуванні;
•створення регламентів для роботи та взаємодії структурних підрозділів;
•ефективна реорганізація структури підприємства;
•управління та мотивація команди, впровадження системи KPI;
•запровадив процес бюджетування;
•розвиток сегменту продаж B2B, B2C, B2G;
•контроль закупівлі та реалізації продуктів харчування через власну торгівельну мережу (16 фірмових магазинів);
•оптимізація складських операцій (сортування, пакування) для покращення якості продукції;
•зменшення собівартості товарного асортименту за рахунок залучення прямих імпортерів;
•розширення клієнтської бази каналу HoReCa вдвічі,
розвиток дилерської мережі, підписання контрактів та організація збуту продукції, організація та контроль своєчасних відвантажень продукції, формування та розширення зв’язків з партнерами, моніторинг конкурентів.
•оптимізація маршрутів служби доставки (власний автопарк);
•підбір персоналу та контроль стажування, адаптації ;
•участь в розробці бізнес-планів компанії;
•запуск проекту по продажу франшизи компанії (управління проектом: продукт, навчання, маркетинг, продажі, розробка, фінанси, HR);
•забезпечення збільшення обсягів продажів (впровадження програми лояльності Uployal);
•пошук методів масштабування доходів та прибутковості бізнесу;
•розвиток місії компанії – культура споживання овочів та фруктів, як цінність збалансованого харчування та екологічності.

Генеральний директор

с 06.2021 по 12.2021 (6 месяцев)
ТОВ «Safe Glass Factory» (виробництво та дистрибуція автомобільного скла по європейським технологіям), Бердичів (Машинобудування)

•забезпечення ефективної та безперебійної роботи підприємства;
•контроль показників: коефіцієнт використання виробничих потужностей, рівень виконання замовлень клієнтів, операційний прибуток та ін.;
•операційний контроль за наступними напрямками: закупівля, логістика (складська, транспортна), департамент якості ГП, технічний департамент, комерційний департамент, фінансовий департамент;
•організація та управління процесами виробництва;
•розробка, модифікація та супровід регламентів, стандартів роботи, управління клієнтською базою, визначення фокусних та ключових замовників, формування стратегії роботи з ними;
•розвиток експортних продажів (Молдова, Польща);
•управління та контроль виконання проекту по імплементації Bitrix24;
•координація відкриття дистриб’юторських центрів в Дніпрі, Запоріжжі, Харкові, Львові, Одесі та Миколаєві, а також відкриття магазинів фірмової мережі в Бердичеві та Житомирі;
•ефективна реорганізація структури компанії;
•підбір кваліфікованого персоналу (хедхантинг ключових фахівців: технічний директор, головний технолог, головний конструктор); проведення навчання та адаптації для керівних позицій;
•підготовка та впровадження КРІ для менеджерів з продажу;
•забезпечення виконання плану продажу;
•впроваджено ряд дій по збільшенню обсягів виробництва (на 15%) та зменшенню кількості браків (за 3 місяця з 12% до 7%);
•впровадження системи ощадливого виробництва, учасник Кайдзен Клубу Україна;
•організація роботи структурних підрозділів (до 300 чоловік у підпорядкуванні).

Директор заводу

с 02.2019 по 04.2021 (2 года 2 месяца)
ТОВ «Бердичівський хлібозавод» (Холдинг «Хлібні інвестиції»), Бердичів (Харчова промисловість)

•забезпечення ефективної та безперебійної роботи хлібозаводу, виробництво та реалізація 25 тонн/добу хлібобулочних та кондитерських виробів;
•реорганізація напрямків виробництва, реалізації, закупівель, введення регламентів робіт для співробітників та взаємодії між службами;
•впровадження системи ощадливого виробництва, Lean;
•впровадження тендерних закупівель;
•розширення покриття збуту хлібобулочних виробів на Вінницьку (1,5 тонн / день) та Хмельницьку областей (1 тонна/ день);
•розширення фірмової мережі з 28 до 37 магазинів по Житомирській області та Бердичівському району
•співпраця з національними та локальними мережами: АТБ, Сільпо, Полісся Продукт, ГК «Альянс», Фора, Фуршет, Наш Край, Spar та ін.;
•розвиток сегменту продаж B2B, B2C, B2G;
•розширення каналу HoReCa;
•запровадження нових видів продукції: запуск лінії (виробництво лавашу,4 рецептури) з «нуля» (зараз відвантажуємо 30 тонн / місяць);
•запуск реалізації в фірмовій мережі супутніх товарів (бакалія), що збільшило прибуток на 20%;
•отримання НАССР на виробництві;
•перехід на 100% пакування товарів, у тому числі, зміна пакувального матеріалу, дизайну, закупка Flow-pack обладнання;
•скорочення кредиторської заборгованості по сировині на 36%, а дебіторської заборгованості по retail на 20%;
•оптимізація маршрутів служби доставки (власний транспорт, 90 одиниць) та контроль показника Customer Service Level, що збільшило кількість відвантажень продукції на 10%;
•оновлення транспортних засобів для розвезення ГП, а також встановлення дизельної та газової АЗС на території підприємства для заощадження коштів на пальне;
•навчання персоналу (більше 400 осіб в операційному підпорядкуванні), меценатство (створено футбольну команду «Цар Хліб»), партнерство, участь та перемога в заходах Всеукраїнської асоціації пекарів.

Директор департаменту логістики та закупівель

с 03.2018 по 01.2019 (10 месяцев)
Барком (ТМ «Родинна ковбаска»), Львів (Харчова промисловість)

•управління логістичними процесами щодо забезпечення 11 областей України продукцією (понад 200 магазинів);
•оперативне керівництво 5 відділами (складська, транспортна, розподільча логістика, закупівлі та продажу);
•координація роботи власного автопарку та орендованих автомобілів (понад 200 транспортних засобів від 2 до 20 тонн, спецтехніки, комбайнів та ін.);
•скорочення кількості повернення готової продукції на 3% за рахунок відмови від неефективних складів - впровадження cross-dock;
•установка термологерів і холодильного обладнання на автомобілі, аудит температурних режимів складів;
•централізація закупівель через департамент логістики;
•управління персоналом (більше 200 чоловік в операційному підпорядкуванні).

Директор заводу – антикризовий менеджмент

с 03.2016 по 09.2017 (1 год 6 месяцев)
ДП «Мілкіленд-Україна» | «Роменський молочний комбінат» |, Ромни (Харчова промисловість)

•запровадження ефективного бюджетування: отримання актуальних даних по формуванню собівартості продукції, зроблено калькуляцію на всю лінійку продуктів, відмова від SKU, які не генерують дохід;
•координування процесу отримання євро номеру (1 з 5 заводів на той момент в Україні), що дозволило підприємству експортувати ГП;
•введення точок контролю на всіх виробничих процесах;
•ефективна робота з втратами на виробництві (сировина,упаковка);
•впровадження механізмів і процедур, які дозволили економити близько 30% на втратах (газ, вода і електроенергія);
•збільшення оборотного капіталу заводу за рахунок продажу застарілого обладнання (танки-охолоджувачі, «молоковози»), а також реалізовано близько 200 тонн металобрухту;
•виявлення і усунення причини втрат на виробництві;
•оптимізація складської логістики, зниження кількості запасів в середньому в 3 рази;
•запровадження давальницької схеми роботи з постачальниками;
•зниження транспортних витрат на 20% за рахунок оптимізації транспортного парку та відмова від неефективних маршрутів;
•впровадження системи щоденних нарад з доповіддю план / факт для налагодження комунікації між керівниками структурних підрозділів;
•управління персоналом (більше 400 чоловік в операційному підпорядкуванні).

Операційний директор

с 12.2014 по 03.2016 (1 год 3 месяца)
ГК «Глобино» | «Глобинський маслосирзавод», Глобине (Харчова промисловість)

•за 1,5 року збитковий завод виведений на 10-мільйонний прибуток;
•ефективна робота з втратами на виробництві(сировина,упаковка);
•оптимізація організаційної структури, за рахунок чого зменшено навантаження на «ФОП» ( 17%), переведено співробітників на погодинну оплату праці, впроваджено KPI;
•розробка і реалізація стратегії закупівель, що дозволило знизити собівартість готової продукції та збільшити прибуток заводу на 20%;
•розроблено та впроваджено план розширення виробництва, оновлено виробниче обладнання;
•внесення змін в процес роботи департаменту контролю якості, що зменшило повернення ГП від продуктових мереж з 3% до 1,5%;
•мінімізація дебіторської заборгованості за рахунок повернення більше 4 млн.грн

Директор департаменту закупівель

с 09.2012 по 02.2014 (1 год 5 месяцев)
СВК «Молоко-Країна», ДП «Мілкіленд-Україна", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

•проведення тендерів, контроль закупок, постачання сировини на виробничі майданчики.
•управління запасами, аналіз ринку, вибір постачальників та укладання контрактів;
•автоматизація процесу закупівель;
•за рахунок ряду програм було привернуто більше 4 тисяч членів молочного кооперативу за 1 рік;
•формування закупівельної політики, яка приносила на 80 тонн / добу молока більше прогнозованих обсягів;
•впровадження ISO, регулярних контрольних приймань молока (сировини) за кількісними та якісними показниками;
•оптимізація логістики збирання молока, що знизило транспортні витрати на 10%;
•результат діяльності: збільшення оборотності складських запасів. Зменшення закупівельних цін на сировину, шляхом тендерних закупівель.

Керівник відділу закупівель сировини

с 03.2001 по 09.2012 (11 лет 6 месяцев)
ПАТ «Галактон», Danone-Ukraine, Київ (Харчова промисловість)

•за 3 роки з позиції спеціаліста по закупівлі молока сировини, (оцінка якості безпосередньо на фермах, надання консультаційних послуг при лікуванні великої рогатої худоби), перейшов на позицію начальника відділу закупівель молока сировини та молочних інгредієнтів;
•в період дефіциту сировини на внутрішньому ринку уклав договори з постачальниками з Прибалтики та Голландії, таким чином організував безперебійне забезпечення сировиною виробництво;
•керував повним циклом закупівель, а також транспортною та складською логістикою;
•координував процес перепродажу надлишків сировини (СОМ, масло, вершки..);
•впровадив проект з розвитку фермерських господарств, що знизило вплив сезонності на поставки молока;
•координував проект по запуску лінії дитячого харчування, в тому числі привернув господарства зі статусом сировини для дитячого харчування (Українська Молочна Компанія, АФ «Плешкані») більше 40 тонн / добу.

Образование

Університет економіки та права "КРОК"

Менеджер з логістики, Київ
Высшее, с 2008 по 2011 (3 года)

Національний Аграрний Уніврситет

Лікар ветеринарної медицини, Київ
Высшее, с 1996 по 2001 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Програма «МВА General Intensive. Логістика», бізнес-школа «City Business School»

2023, 12 месяцев

Знания и навыки

MS Office CRM Ведение переговоров Бухгалтерский учет Управление производством Формирования слаженной команды Знание базы агрохозяйств по всей Украине Бизнес-планирование, производственное планирование Закупки и снабжение производства Управление командой от 5 до 450 человек

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

•16 років досвіду роботи у виробничо-торгівельних підприємствах міжнародного та національного рівнів, з яких більше 5 років на позиціях СЕО та СОО;
•антикризове управління підприємствами, підвищення рентабельності бізнесу;
•запуск компаній з «нуля»;
•підвищення комерційної ефективності бізнесу;
•впровадження ощадливого виробництва;
•планування та організація виробничих процесів;
•скорочення матеріальних, фінансових і трудових витрат на виробництві;
•зниження собівартості ГП;
•впровадження та вдосконалення системи якості на виробництві;
•проведення переговорів на рівні ТОП-менеджменту компаній, таких як: АТБ, Сільпо, Cargill, ЛС-ТРАНС, McDonald's, Терра Фуд, Лакталис Украина, PepsiCo, UkrLandFarming, Кернел, Клуб Сыра, Астарта-Киев, Tetra Pak, Chr. Hansen, ИКФ Сервис;
•управління командами понад 400 осіб.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: