- PRO
Зоя
Керівник відділу продажу, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 37 лет
- Город проживания:
- Кременчуг
- Готов работать:
- Кременчуг, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1209220/
Опыт работы
Керівник комерційної служби
с 02.2019 по 09.2021
(2 года 7 месяцев)
Датагруп, Кременчуг (Телекомунікації, зв'язок)
- управління відділом продажів регіональної дирекції: організація роботи, координація, контроль виконання плану продажів, складання звітності.
- дистанційний контроль віддалених працівників;
- оцінка ефективності роботи кожного менеджера та відділу в цілому;
- стратегічне планування та розвиток продажів у регіонах, захист бізнес-кейсів з розширення мережі;
- участь у формуванні команди, проведення співбесід з кандидатами, адаптація та навчання співробітників, мотивація співробітників;
- ведення переговорів лише на рівні перших осіб із великими організаціями;
- ведення переговорів та комунікація з місцевою владою;
- ведення існуючої бази клієнтів, супровід нових клієнтів, утримання;
- самостійний активний пошук та залучення клієнтів, проведення зустрічей, виконання особистих планів продажу;
- контроль заборгованності клієнтів;
- підготовка та оформлення документації (комерційна пропозиція, презентація, технічна документація, тендерна документація, договір);
- робота зі скаргами клієнтів та вирішення конфліктних ситуацій;
- пошук приміщень, ведення переговорів з орендодавцями, погодження умов угод;
- організація участі підприємства на виставках, презентаціях, у фестивалях;
- розробка з відділом маркетингу заходів щодо збільшення обсягів продажу;
- планування та бюджетування продажів, контроль виконання бюджетів продажу;
- проведення аналізу конкурентного оточення;
- робота з рекламодавцями, ОСББ, забудовниками;
- участь у тендерних процедурах.
Менеджер з продажу телекоммунікаціонних послуг
с 11.2016 по 11.2018
(2 года)
GigaTrans, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- пошук та залучення нових корпоративних клієнтів;
- ведення існуючої клієнтської бази;
- ведення переговорів з клієнтами (телефонна розмова, листування, особиста зустріч);
- прийом та оброблення запитів клієнтів;
- підготовка та оформлення документації (комерційна пропозиція, презентація, технічна документація, тендерна документація, договір);
- виявлення потреб клієнта (в тому числі прихованих) та погодження умов співпраці;
- підготовка щомісячного плану продажу, звітів по зверненням та роботі з клієнтами, звітів по особистим фінансовим показникам;
- контроль взаєморозрахунків;
- консультування по продукції/послугам компанії
- участь в виставках/презентаціях/тренінгах по продукції компанії;
- участь в тендерах;
- післяпроектне ведення клієнта, додаткові продажі;
- участь у комплексних проектах групи компаній GigaGroup - GigaTrans (телеком-оператор), GigaCenter (комерційний Дата Центр) та GigaCloud (послуги Хмарного оператора);
- розвиток та підтримка довгострокових взаємин з транспортними партнерами.
Менедже по роботі з ключовими клієнтами
с 02.2016 по 11.2016
(9 месяцев)
ТОВ "Ай Пі Медіа Груп", Київ (Постачальник ТВ послуг)
- Активний пошук нових клієнтів та робота з існуючими.
- Проведення зустрічей та переговорів, презентація послуг, здійснення продажів.
- Розвиток та підтримка довгострокових взаємин з партнерами/клієнтами.
- Участь у виставках, конференціях та інших заходах.
Менедже по работі з ключовими клієнтами, E-Commerce
с 07.2014 по 02.2016
(1 год 7 месяцев)
ТОВ «Платежі Онлайн», Київ (Роздрібна торгівля)
- пошук та залучення нових клієнтів - учасників ринку Е-commerce;
- аналіз та виявлення потреб клієнта;
- підготовка комерційних пропозицій, презентацій, обґрунтування вигод та переваг сервісу для потенційного клієнта;
- проведення переговорів, зустрічей;
- укладання та супровід договорів;
- виконання встановлених планових показників;
- ведення клієнтської бази;
- представлення організації на виставках, конференціях та інших демонстраційних заходах.
Фінансовий фахівець
с 09.2012 по 02.2014
(1 год 5 месяцев)
ТОВ "Діван. ТВ", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- щоденне проведення банківських виписок у 1С;
- інтеграція платежів з 1С до СРМ;
- виявлення помилок у CRM Terrasoft;
- робота з платіжними системами: 1) відстеження платежів платіжними системами; 2) Проведення в 1С та СРМ;
- звіряння актів виконаних послуг з платіжних систем;
- супровід договорів зі страхування;
- облік усіх вхідних/вихідних договорів;
- вхідна/вихідна документація;
- звірка з контрагентами: дебіторська/кредиторська заборгованість, акти закриття, звіти для менеджерів із платежів, обдзвон клієнтів, звірка за документами;
- здійснення платежів (клієнт-банк ПриватБанк, Ощадбанк Росії, УкрІнбанк);
- експорт банківських виписок до 1 С:8.2.
Керівник групи забезпечення продажів в Київському регіоні
с 04.2011 по 11.2011
(7 месяцев)
ПАТ "Альфа - Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Управління персоналом та забезпечення якісного виконання ним посадових обов'язків.
• Підвищення рівня знань та вмінь персоналу.
• Виконання планових показників на довіреній території.
• Збільшення обсягів продажу споживчих та грошових кредитів Банку.
• Контроль та покращення якості роботи агентів на місцях.
• Забезпечення безперебійної роботи торгових точок на довіреній території.
• Здійснення взаємодій з представником торгових організацій, де розташовані довірені торгові точки .
• Забезпечення своєчасного та якісного обслуговування Клієнтів з послуг споживчого кредитування Банку.
Менеджер по работі з клієнтами
с 12.2009 по 01.2011
(1 год 1 месяц)
Компанія «Воля-Кабель", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- консультація діючих та потенційних абонентів компанії;
- залучення нових абонентів;
- продаж послуг кабельного телебачення та доступу до мережі Інтернет;
- надання інформації щодо чинних акцій, тарифних планів;
- робота на утримання абонентів;
- робота з принтером, сканером, ксероксом;
- підготовка документів;
- здійснення прийому обладнання, що здається абонентами;
- перевірка та налаштування обладнання за зверненнями абонентів, проведення заміни неробочого обладнання при гарантійному обслуговуванні або тимчасовому використанні обладнання (оренди);
- виконання всіх видів сервісного обслуговування абонентів
Фахівець з кредитування
с 08.2007 по 12.2007
(4 месяца)
ТОВ "Банк Русскій Стандарт", Кременчук (Фінанси, банки, страхування)
- надання клієнтам, фізичним особам, інформації по всьому комплексу роздрібних продуктів та послуг, що здійснюються Банком;
- активні продажі кредитних продуктів Банку;
- оформлення заявок на отримання кредиту;
- підписання документів із клієнтами;
- забезпечення високої якості обслуговування клієнтів;
- залучення нових клієнтів;
- внутрішня звітність;
- робота в торговому залі та на робочому місці;
- моніторинг діяльності конкурентів на території магазину-партнера;
- своєчасне формування та подання звітності в установленому порядку;
- забезпечення повсякденного супроводу співпраці з партнерами;
- взаємодія з операційними співробітниками торгової точки.
Образование
Кременчуцький державний політехнічний університет ім. М.Остроградського
Економічний, "Облік та аудит", Кременчук
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)
Знания и навыки
- Водійські права кат. B
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Бітрікс24
- Знання офісних програм
- Продаж
- Ведення переговорів
- Проведення презентацій
- Уміння переконувати
- Terrasoft CRM
- Управлінські навички
- Планування
- Service Desk
- Адаптивність
- Продаж B2B
- bpm'online
- Продаж B2C
- BPM
- Мотивація персоналу
- Електронна комерція
- Участь в тендерах
Знание языков
Английский — начинающий
Дополнительная информация
Особисті якості:
- стресостійкість;
- клієнтоорієнтоорієнтовність;
- комунікабельність;
- стремління до самореалізації та успіху;
- оптимізм;
- цілеспрямованість та орієнтованість на результат;
- високий рівень відповідальністі;
- організаторські здібності.
Готова до переїзду в інше місто з забезпеченням житла від роботодавця
Похожие кандидаты
-
Директор, керівник відділу продажів, Head of Sales
Удаленно, Другие страны -
Директор з продажів, Head of sales department
Удаленно, Ивано-Франковск , еще 2 города -
Керівник відділу продажів, менеджер з продажу, з закупівель, директор
45000 грн, Удаленно -
Директор, заступник директора, керівник відділу продажів (закупівель, логістики)
35000 грн, Удаленно, Ивано-Франковск -
Керівник відділу збуту, директор з продажу
35000 грн, Удаленно, Тернополь -
Коммерческий директор, руководитель отдела продаж, директор филиала
55000 грн, Удаленно, Днепр