Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Зорян

Юрист

Возраст:
40 лет
Город проживания:
Бровары
Готов работать:
Бровары, Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Долинний Зорян Володимирович

09.07.1985 р.н., місце проживання та реєстрації: м. Бровари., вул. Фонтене́-су-Буа́ 60/1,
т. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), освіта вища, (магістр) спеціальність – правознавство, кваліфікація – юрист, Київський університет права Національної академії наук України.
Невійськовозобов’язаний.
Українська –вільно
Англійська – початковий рівень
PC – впевнений користувач (Word, Excel, MS-Office, Internet, Ліга-Закон)
Водійські права категорії: А, А1, В, В1. стаж керування ТЗ з 2011 року.
Особисті якості: відповідальний, пунктуальний, комунікабельний, цілеспрямований, ініціативний, вмію працювати з командою та в команді, логічно та раціонально мислити, розподіляти пріоритети та здійснювати контроль за виконанням завдань.

Досвід роботи:

З 11/ 2006 до 08/2007р.р. юрист СП ТОВ «Екометал»:

- вирішення організаційних питань; підготовка документів для керівника; оформлення та введення документації; документальне ведення договорів та супровідної документації; представлення інтересів компанії в державних органах та взаємодія з ними шляхом переговорів та здійснення переписки; участь у підготовці статутних документів та змін до них.

З 11/2007 до 05/2011р.р. провідний спеціаліст Управління нотаріату Головного управління юстиції у м. Києві:

- аналітично-методичне забезпечення діяльності нотаріату; підготовка пропозицій щодо вдосконалення діяльності установ нотаріату, участь у роботі з удосконалення законодавства, у розробці проектів нормативно-правових актів; узагальнення нотаріальної практики та підготовка для нотаріусів роз’яснень щодо застосування чинного законодавства з питань вчинення нотаріальних дій; розгляд звернень громадян та органів державної влади, підприємств, установ; здійснення перевірок державних нотаріальних контор та приватних нотаріусів.

З 05/2011 року провідний спеціаліст відділу акредитації центрів сертифікації ключів Управління функціонування центрального засвідчувального органу Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України:

- перевірка інформації, необхідної для акредитації/реєстрації засвідчувальних центрів та центрів сертифікації ключів; здійснення видачі, переоформлення та анулювання відповідних свідоцтв; взаємодія відповідно до компетенції зі структурними підрозділами центрального апарату Мін’юсту, підприємствами, що належать до сфери його управління, робота з накопичення, обробки, аналізу статистичної інформації з основних напрямів діяльності Управління; підготовка наказів, розпоряджень, повідомлень, доручень, іншої письмової інформації та документів; надання консультації з питань, пов’язаних із використанням електронного цифрового підпису; забезпечення виконання доручень органів влади вищого рівня, листів, звернень та запитів громадян, народних депутатів України, юридичних осіб.

З 11/2016 головний спеціаліст відділу реєстрації, акредитації засвідчувальних центрів, центрів сертифікації ключів та переакредитації акредитованих центрів сертифікації ключів Департаменту державної реєстрації та нотаріату:

- видача, переоформлення та анулювання свідоцтв про акредитацію; підготовка проектів наказів, розпоряджень, повідомлень, доручень, протоколів, іншої письмової інформації та документів віднесених до компетенції Відділу; забезпечується робота постійно діючої комісії з питань акредитації засвідчувальних центрів та центрів сертифікації ключів; участь у роботі Науково-експертної ради з питань розвитку інфраструктури відкритих ключів України при Міністерстві юстиції України; виконання і подальший супровід доручень та інших документів, які готуються у Відділі; надання центрам консультацій з питань, пов'язаних з використанням електронного цифрового підпису;

З 2019 року по 28.02.2020 головний спеціаліст відділу з питань реалізації державної політики у сфері електронних довірчих послуг Департаменту державної реєстрації та нотаріату Міністерства юстиції України:

- підготовка та надання в установленому порядку інформації за запитами на публічну інформацію, адвокатськими запитами, своєчасний та належний розгляд запитів і звернень народних депутатів України, інших листів, звернень громадян, юридичних осіб з питань, що належать до компетенції центрального засвідчувального органу;
- підготовка матеріалів для надання суб'єктам відносин у сфері електронних довірчих послуг консультацій з питань, пов'язаних з наданням електронних довірчих послуг;
- розгляд матеріалів для забезпечення надання адміністративної послуги шляхом внесення юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, які мають намір надавати електронні довірчі послуги, до Довірчого списку, визначеного Законом України «Про електронні довірчі послуги», отримує та перевіряє необхідну для цього інформацію;
- підготовка проектів наказів, розпоряджень, рішень, повідомлень, доручень, протоколів, іншої письмової інформації та документів віднесених до компетенції Відділу;
- розгляд матеріалів та підготовка до погодження розроблених надавачами електронних довірчих послуг порядків синхронізації часу із Всесвітнім координованим часом (UTC);
- розгляд матеріалів та підготовка до погодження планів припинення діяльності кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг;
- розгляд пропозицій (зауважень) суб'єктів відносин у сфері електронних довірчих послуг щодо удосконалення державного регулювання сфери електронних довірчих послуг;
- розгляд матеріалів для проведення оцінки стану розвитку сфери електронних довірчих послуг за результатами проведення аналізу інформації про діяльність надавачів електронних довірчих послуг та засвідчувального центру;
- розгляд матеріалів для забезпечення взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг;
- підготовка матеріалів для інформування контролюючого органу про обставини, які перешкоджають діяльності центрального засвідчувального органу;
- за дорученням керівництва брав участь у роботі Науково-експертної ради з питань розвитку інфраструктури відкритих ключів України при Міністерстві юстиції України;
- забезпечував функціонування системи обміну інформацією між Міністерством та підприємствами, установами, організаціями з питань, віднесених до компетенції Департаменту;
- за дорученням керівництва здійснював інші заходи (відповідно до повноважень центрального засвідчувального органу) у сферах електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації, визначені Законом України «Про електронні довірчі послуги»;

З 09/2020 по березень 2023 року – ТОВ «The WooD»
Реалізація проєкту з деревообробки. Виконання обов’язків виконавчого директора.
Бізнес стартап з інноваційними технологіями (Компанія була на етапі створення, офіційно на посаду не був призначений)

З 02/2024 по 04/2024 Головний сервісний центр МВС

Призначений на посаду адміністратора територіального сервісного центру РСЦ ГСЦ МВС в Київській області

З 06/2024 по 09/2024 -Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний спортивний фаховий коледж"

Призначений на посаду юрисконсульта, господарська діяльність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: