Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Валентина

Адміністратор, HR-помічник, офіс-менеджер, психолог

Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Жемчужнікова Валентина Михайлівна


Дата народження 01.02.1982р
Моб.телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (вайбер, what’s app);
Ел.адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сторінка в інстаграм [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета
Шукаю роботу офіс-менеджером, адміністратором, помічником HR або корпоративним психологом, де зможу застосувати свій досвід та знання в адмініструванні, комунікації, супроводженні персоналу та роботі з людьми.

Про мене
Організований та доброзичливий спеціаліст з досвідом роботи в офісній та кадровій роботі, а також в психологічному консультуванні.
Вмію налагоджувати внутрішні процеси, взаємодіяти з колегами та клієнтами, підтримувати порядок в документах та атмосфері

Ключові навички:
• Ведення офісної документації та організація внутрішнього порядку
• Кадрове діловодство (накази, табелі обліку робочого часу, особові справи, посадові інструкції)
• Підбір та адаптація персоналу
• Організація корпоративних заходів, привітань співробітників
• Робота з Instagram (написання постів, ведення сторіс, створення простих reels)
• Індивідуальні консультації дорослих клієнтів
• Онлайн-супровід клієнтів, комунікація в месенджерах
• Спокійне спілкування, вміння слухати, делікатність
• Вміння самостійно організовувати свій час та роботу

Досвід роботи
Психолог (приватна практика)
2018 – до сьогодні
• Проведення індивідуальних консультацій
• Просування своїх послуг: соц.мережі, прямі ефіри, створення міні-курсу
• Робота з клієнтськими запитами в коротко- та довгостроковій терапії

Адміністратор офіса+кадровик
Будівельна компанія, Київ — 2018
• Виконання обов’язків секретаря (телефонні дзвінки, ведення документації, ведення протоколів)
• Замовлення канцтоварів та всього необхідного в офіс
• Кадрове діловодство
• Організація привітань співробітників
• Виконання доручень керівника

Менеджер з персоналу
Торгівельна компанія, Київ — 2017
• Підбір та адаптація персоналу
• Кадрове діловодство
• Оформлення документації майже з 0 (посадові інструкції, положення про відділи, адаптацію, навчання персоналу)

Помічник директора
Будівельна компанія, Київ — 2007–2010
• Виконання обов’язків секретаря та офіс-менеджера
• Ведення кадрового діловодства майже з 0 (посадові інструкції, правила внутрішнього розпорядку, колективного договору, особові справи), а також накази та табелі обліку робочого часу
• Організація корпоративних заходів, привітання працівників
• Контроль виконання завдань працівниками
• Виконання доручень директора
• Робота з базами даних (інвестиційні договори) та спілкування з інвесторами за необхідності

(Інші позиції 2003-2007 включають в себе досвід роботи в рекрутингу, адміністративній роботі, координації заходів. Деталі – за запитом)

Освіта:
• Психолог, Інститут перепідготовки НПУ ім. Драгоманова, 2014
• Сертифікований гештальт-терапевт, НАГТУ, 2013–2024
• HR-менеджмент, арт-терапія, педагогіка раннього розвитку — курси 2005–2014
• Економіка, Києво-Могилянська Академія, спеціаліст, 2003

Навички та знання програм
• MS Word, Excel — користувач
• Розуміння основ кадрового діловодства
• За необхідності – готова освіжити знання з трудового законодавства

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: